Matematik

Isolering af X

24. september 2013 af 6mand (Slettet) - Niveau: C-niveau

7 (brøkstreg) x-2 = 4

Eller

7/x-2=4

Og jeg skal isoler X, how?????


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. september 2013 af peter lind

Det kommer an på hvad du mener. Mener du (7/x)-2 = 4, som det du skriver rent faktisk betyder skal du gange ligningen med x. Hvis du har skrevet forkert og mener 7/(x-2) = 4 skal du gange ligningen med x-2


Skriv et svar til: Isolering af X

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.