Matematik
opdeling af brøk
29. januar 2014 af
Student321 (Slettet)
-
Niveau: B-niveau
Hej derude :-) jeg har svært ved at skulle forklarer, hvordan den vedhæftede brøk omskrives - håber i kan hjælpe :)
Vedhæftet fil: Skærmbillede 2014-01-29 kl. 11.33.44.png
Svar #1
29. januar 2014 af hesch (Slettet)
Dekomponering af brøker, hedder det vist.
http://www.fys.ku.dk/~jjensen/MatF2002/supplnewII.pdf ( afsnit 2 ).
Skriv et svar til: opdeling af brøk
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.

