Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 19981 til 20000 af 106471
-
reducér
Forumindlæg1) 2x(x+y)-(x+y)^2 = 2x^2+2xy - (x+y)(x+y) = 2x^2+2xy - x^2+y^y+2xy = 2x^2-x^2+y^2+4xy 2) ((3m)/(mp+mh)) = ((3mp)/(m(p+h)) ELLER ((m(3p))/(m(p+h)) = ((3p)/(p+h)) -
Fysik opgave
ForumindlægEn bil kører med konstant fart hen af vejen. Føreren øger motorkraften, så bilen kører hurtigere. Vælg et mekanisk system og fortæl, hvad der sker med den mekaniske energi.Nogen der kan hjælpe?Therackoo -
Impf - Præteritum
ForumindlægHejsa.. Nogle der vil rette min oversættelse. Det er specielt Præt. og Impf. jeg har besvær med.Hilario blev alene med sine fem døtre. han forsørgede dem alene, og han sendte dem i skole. tre af dem bor nu i Mexico by, én i Acapulco, og E. bor i Tonameca.Hilario lever et roligt liv. han har mange... -
Tysk oversættelse - hjælp!!
ForumindlægHvordan vil i oversætte det følgende:\n\nJeg gentog at det var mig, og det faldt mig ikke ind at spørge, hvem der ville tale med mig. Jeg hørte ikke noget, kun én gang lyden af en forbikørende lastbil, ellers intet. -
Kemi hjælp
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig opgaven er vedhæftet -
Er det rigtig? oversættelse
ForumindlægEr min oversættelse rigtif, er det de rigtige ord jeg har brugt. \n\nman har fundet seks millioner år gamle \nfossiler, som viser de første tegn på menneskelig afstamning, mewn længere tilbage i tiden den man kun lidt om menneksets udvikling. \n\nThere have been found six million year old fossils... -
Trådløst internet
ForumindlægHej!\n\nEt lille simpelt spørgsmål:\nEr det egentligt legalt at logge på et "fremmed" trådløst netværk?\n\n;-D\nTherackoo -
En kort oversættelse - Hjælp?
ForumindlægHar lige en kort oversættelse, som jeg håber nogen gider at kigge på :)\n\n\nDANSK:\nDa Manolo var 25 år, blev han sat i fængsel for narkohandel. I fængslet drømte han om et bedre liv med et godt arbejde og en køn og kærlig kone. Hans mor havde også håbet, at det ville gå ham godt, men nu var hun... -
er opgaven korrekt?
Forumindlæghttp://peecee.dk/upload/view/163440 -
Syre og baser
ForumindlægHvorfor er det farligere at drikke (stærke) baser i forhold til (stærke) syrer? -
Ka' du potensregnereglerne?
ForumindlægTest dig selv her: https://www.studieportalen.dk/Tests/Category.aspx?id=16 God weekend til alle :) -
Chlorvand
ForumindlægI et laboratium fremstiller man chlor ved reaktion mellem saltsyre og mangan(IV)oxid. Herved forløber reaktionenMno2+Cl- pil Mn2+ +Cl2a) jeg har sftemt reaktionsskemet:4H+Mno2+2Cl- pil Mn2+ +Cl2 +H2OChloret ledes gennem vand, hvorved noget af det opløses. Oplsøsningen kaldes chlorvand. Den formel... -
f(x)=5x
ForumindlægEn funktion f er givet ved f(x)=2x^3-17x^2+40xløs ved beregning f(x)=5x -
Monotoniforhold
ForumindlægHej..Har en forskrift f(x) = 1/3x( i 3) + 2x ( i 2) + xNu skal jeg bestemme monotoniforholdene for fEr det så ikke bare f´ (x) = 1/3x (i 2) + 2x ??+ -
trekant ABC
ForumindlægHejJeg har en trekant hvor punkterne D & E på henholdvis siden AC og siden BC, således at DE er parallel med AB.AB = 10DE = 4AD = 9CE = 5jeg skal bestemme BC og DC.hvordan gør jeg det på den nemmeste måde.Tak -
Oversættelse
Forumindlægjeg skal lave denne oversættelse: Jeg ville egentlig give jer en opgave om ’Hinsides stilheden’, men nu kan jeg konstatere, at jeg ikke ved, hvor min bog ligger. Det kan være, at jeg har glemt* den i computerrummet. Jeg vil lede efter den senere. Nu må jeg selvfølgelig selv opfinde en opgave, som... -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
Grænseoverskridende underholdning
ForumindlægHej er der nogen der vil kigge min stil igennem, og evt. give en vurdering? -
NED med reformen
ForumindlægDet kan fandme ikke passe at man skal kunne gør alt fejlfrit.. Ned med reformen!! NU!!! hvor er jeg fuciking sur!!!! -
Konger under enevælden!
ForumindlægHej! Jeg sidder og skriver DHO om kongeloven og enevælden. Jeg har brug for nogle fejltagelser som de enevælde konger lavede. Hvis der var nogen der sad inde med en kilde eller fornuftig viden, vil jeg meget gerne lige have en hint!
