Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 8121 til 8140 af 25374
-
Jeg lover ikke at genere jer et par dage, but here it goes!
ForumindlægTranslate the following text into English: Dronning Victoria (1819-1901) Prinsesse Victoria var kun 18 år gammel, da hun blev dronning af England i 1837. Hun efterfulgte sin onkel, William den 4., på Englands trone. Allerede som ung pige måtte hun opgive at leve et normalt liv og i stedet blive d... -
Hjælp mig med at rette fejl
ForumindlægHan har købt den gamle bil Hvad spiller de i den nye biograf Hvor har du købt disse smukke blomster Den nye direktør er meget venlig Han forærede den lille pige et æble Han arbejder i denne store forr... -
Haster - Rettelser
ForumindlægHej Allesamme! Håber i vil være søde at rette fejlene i den her oversættelse fra spansk til dansk :) Kan desværre ikke finde ud af at oversætte den sidste sætning ' Una de ellas tenía forma de mujer y su carita de niña.' Forma de mujer, cara de niña Cumplió qu... -
Privat økonomi - finansøkonom - prøveeksamen
ForumindlægHej Ville høre om der var nogen af jer der havde erfaringer med faget: privat økonomi og hvad der vigtigt at huske. Jeg har fået følgende opgave stillet. Hvilke emner er vigtige at komme ind på? Eksamenscase 11 Kundeprofil Mark er 22 år og er HA-studerende på andet år. Han bor på Vesterbro i Oden... -
Lektiehjælp til SPANSK oversættelse
ForumindlægHej folkens Jeg søger lektie hjælp til en oversættelse, som jeg allerede har lavet. Ville hører om der nogen som var villige til at hjælp mig med at rette den? Teksten på Dansk San fermin festen i Pamplona er berømt i hele verden. specielt tyreløbene tiltrækker mange turister. Bjørn, en un... -
Tale/skriftsprog?
ForumindlægJeg sidder med en dansk opgave hvor jeg skal finde ud af om det er skrift eller talesprog. Problemet er bare at jeg ikke kan forskellen på det. Jeg har et link som har fortalt forskellene, men alligevel forstår jeg det ikke helt. Linket er her: Og dette er et uddrag fra teksten: For fø... -
En oversættelse
ForumindlægHej Hjælp til en oversættelse: opgaven er Bestem artikel (the) oversættelseøvelse: A) "Når en mand er træt af London, er han træt af livet", sagde en eller anden. Men jeg foretrækker naturen og livet på landet frem for de store byer. Den moderne civilisation og den moderne teknolo... -
Oversættelse fra dansk til tysk
ForumindlægHej Jeg har noget på dansk, som jeg så skal oversætte til tysk. Dette har jeg så prøvet på, men jeg tænkte på om der var nogen, som lige kunne tjekke det igennem, og se om jeg har nogen fejl? Og hvis i har tid, hvad fejlen så er. Tak på forhånd DANSK: Soul Kitchen er en tysk komediefilm fra 20... -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg er en ung mand på 30 år, der hedder Mehmet Tas, som søger lektiehjælp minimum tre timer ugentligt. Jeg søger lektiehjælp, da jeg går på STX uddannelsen og har nogle indlærings– og sprogvanskeligheder. Ydermere er jeg autist på nogle punkter, hvilket gør at jeg har behov for en per... -
Motiveret ansøgning. HJÆLP
ForumindlægHej alle i kloge mennesker. :) Jeg ville høre om der evt. er en som gider læse en af mine motiveret ansøgninger igennem og komme med noget respons på den. Det ville være fantantisk, synes altid folk her inde er gode til at komme med gode kommentar. Den er ikke helt færdig, mengler lidt gennem læs... -
Sød stil om snehvide
ForumindlægHej! hvis nogen har lyst til at rette denne, eller bare noget af denne stil, så er de mere end velkomne!!! på forhånd tak. -Mettma\n\nSnehvide\n\nFortællingen om Snehvide er ikke helt ukendt for de flestes vedkommende. Enten har man set eller hørt om Disneys version, eller også kender man den fra... -
Saddam !!
Forumindlæghvor mange synes at Saddam er en svin ?Jeg vil have jeres svar TAK ! -
ADVOKAT. Hvilken ungdomsuddanelse?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg vil være advokat og vil gerne finde ud af hvilken ungdomsuddanelse, der så ville være den rigtige for mig? Jeg er stærk fagligt i dansk og andre sprogfag, knap så stærk i naturfag og mattematik. Historie/samfundsfag etc. er fint. Så, hvilken ungdomsuddanelse ? Håber i vil ... -
Hobbes, Locke og Montesqieu
ForumindlægJeg er igang med at skrive historie opgave om nogle af oplysningstidens samfundsfilosofer Thomas Hobbes, Locke og Montesqieu.Jeg ville høre om nogen har skrevet om nogle af disse filosofer og derved muligvis kunne give mig vejledning eller inspiration? -
Paradisæblerne
ForumindlægHar lige læst Paradisæblerne af Martin A. Hansen. Fantastisk historie, men kan ikke rigtig sige noget begavet om den - hvis nogen har læst den, og evt. analyseret den, vil jeg meget gerne høre mere.Mvh, hund -
adam og eva analyse (ideer)
Forumindlæghej jeg skal i gang med at analysere historien adam og eva (den i bibelen - det gamle testamente). men jeg ved ik helt hvordan har i nogle ideer? har skrevet et lille referat. på forhånd tak. det ville også være rart hvis i havde en analyse liggende som jeg kunne bruge til inspiration :) -
Oversæt en sætning til engelsk
ForumindlægHåber der en af jer herinde som kan hjælpe mig med at oversætte en sætning til engelsk; "Svigermoren har gennem hele historien været negativ overfor jegfortælleren, men til sidst viser det sig, at hun også engang har haft alkoholproblemer." Tak på forhånd! -
SNYD !!
ForumindlægHvad er "straffen" hvis lærerne opdager at man har snydt ... og der tales ikke om snyd i hele opgaven, men nogle steder hvor man har hentet inspiration fra studienet/studieportalen ?? .. Kan man blive smidt ud, hvis man har skrevet af fra nettet i sin Dansk-historie-opgave.. ?? -
Kilde kritik?!
ForumindlægHej.. Jeg skal til at skrive i da/hi opgave. Og jeg er ikke helt sikker på, hvad kilde kritik inden for historie delen går ud på. Jeg ved, at hvis man har en tekst (kilde), så skal man lave kilde kritikken. Men hvilke spørgsmål er det lige helt ... -
stx eller htx?
ForumindlægHej jeg går i 9.klasse og er særligt god til matematik, biologi og fransk samt dansk.. Jeg er ikke så vild med fysik, historie og samfundsfag.. Er det så bedst at jeg vælger STX eller HTX? Tak
