Søgning på: fagprøve eksempler. Resultater: 9721 til 9740 af 9751
-
Jeg tænkte på om nogen kunne rette mit Essay, hurtigst muligst det skal aflevers imorgen.
Forumindlæg<span style="font-size:28.0pt;line-height:115%;font-family:"Arial","sans-serif"; mso-ascii-theme-font:minor-bidi;mso-hansi-theme-font:minor-bidi;mso-bidi-font-family: Arial;mso-bidi-theme-font:minor-bidi">2. Er høflighed en by i Rusland<span style="fon... -
Jobansøgninger
ForumindlægHej alle sammen :-) Der var engang hvor jeg kom til jobsamtale hver gang jeg sendte en jobansøgning afsted, men de tider er nu over jeg har brug for lidt hjælp. Jeg er simpelthen blevet i tvivl om hvad der er rigtigt og forkert ved mine jobansøgninger, fordi jeg ikke længere får nogen feedback. J... -
Nordisk National Socialistisk Ungdom
Forumindlæghttp://www.nnsu.1go.dk/nnsu.htmlDenne side linker til, NNSU, en forening af nationalsocialister.Respons? -
AT Lord of the Flies
ForumindlægHeey sidder lidt fast, håber der er nogle, som kan hjælpe. Jeg prøver at begrænse mit enme i mit afgørende AT forløb "Rejser – opdagelser, forandringer og ny viden". Jeg har valgt at have om bogen "Lord of the Flies"/"Fluernes Herre" og mangler lidt inspiratio... -
Tror du på GUD??
ForumindlægHej folkens Mit spørgsmål til jer er om I tror på GUD? Og hvorfor i ikke gør hvis I ikke tror på GUd? Hvilken religion I har og hvorfor I føler jer overbevist om, at det er den rigtige religion?? Jeg er selv muslim og har den overbevisning at islam er den eneste sande og fuldendte religion,... -
dansk
ForumindlægHey I dygtige mennesker! Jeg plejer at være god til at skrive stile, hvor jeg som regel får 12 eller 10, men i dag, til terminsprøven, gik klappen sgu ned... de første par timer kunne jeg slet ikke skrive noget, og da jeg egentlig kom igang, så var tiden gået.. Jeg vil nu gerne høre jeres ... -
En vurdering af en dansk stil
ForumindlægHej folkens Som så mange andre håbefulde danske gymnasieelever (STX) modtog jeg i dag mine skriftlige eksamenskarakterer, heriblandt et 4-tal for min præstation i skriftlig dansk. Normalt svinger jeg mellem 10 og 12 i mine stile og endte med at få 12 som årskarakter. Jeg er derfor naturligvis e... -
Eventyr. Vurdering
ForumindlægHvad er jeres vurdeing af dette? Jeg er ikke færdig endnu, derfor jeg ikke har rettet igennem med komma :) Problemformuleringen ser således ud: Der ønskes en karakteristik af eventyrgenren, belyst af eksempler på både fransk og dansk. - Er den besvaret synes I? Folkeeventyr I dag læses og h... -
Eventyr. Vurdering
ForumindlægHvad er jeres vurdeing af dette? Jeg er ikke færdig endnu, derfor jeg ikke har rettet igennem med komma :) Problemformuleringen ser således ud: Der ønskes en karakteristik af eventyrgenren, belyst af eksempler på både fransk og dansk. - Er den besvaret synes I? Folkeeventyr I dag læses og hø... -
Kildekritik mht. HR. Font rhente Fink momorandum
ForumindlægHej, jeg har analyseret kilden nedunder og er kommet frem til at det er en andenhåndskilde med nogle sekundær træk, har jeg mon ret eller skal jeg tage et kig igen? I må meget gerne udybbe samt finde eksempler der modsiger min præmis Kilde introduktion: Da Tyskland besatte Danmark om morgene... -
En rose ( rettes og er der en rød tråd? )
ForumindlægHej. Er der nogen som gider at kigge min aflevering igennem og fortælle mig om der er en rød tråd? :-) ”En rose” er skrevet af den norske forfatter Amalie Skrams novellesamling ”Sommer” fra 1899. Hun bosatte sig i 1884 i Danmark, hvor symbolismen i 1890’erne får ... -
Ny gymnasiereform
ForumindlægJeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad Jeres mening om den nye gymnasiereform er ? -
Den omvendte integration
ForumindlægDet er da grotesk, som tingene nu forsøges vendt på hovedet med den omvendte integration. Det er ikke indvandrerne, der skal integreres i den danske kultur, det kan ikke lade sig gøre, viser de sidste 50 års historie. Nej, det er tværtimod danskerne, der skal integreres i indvandrernes muslimske ... -
Karakterer i folkeskolen
ForumindlægHej..Jeg har fået en opgave der går ud på at man skal give sin mening om man synes at karaktererne fortsat skal blive i folkeskolen.Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Gerne vel argumenteret.Daniel. -
Lige muligheder
ForumindlægHvad tolker I, når det nævnes, at vi alle skal have lige muligheder. Hvad er lige muligheder? -
Hvorfor skal man have religion?
ForumindlægHvad er pointen med religion i det 21. århundrede?? Kan nogle forklare mig? Gider ikke spilde min tid på fantasihistorier! -
Læse i USA eller Canada
ForumindlægHej folkens, Jeg skal starte i 2.g her til august, men har siden jeg gik i 8. klasse gerne ville jeg læse en bachlor grad (og måske en master degree) i (forensics) chemistry i enten USA eller Canada. Til dette har jeg et par spørgsmål. 1. Er det 'bare' karakterer universiteterne bedømmer ... -
Dansk stil
ForumindlægHr. Mortens klosterrovEn analyse og fortolkning af folkevisen af samme navnFolkevisen ”Hr. Mortens klosterrov” er nedskrevet i slutningen af 1500-tallet, og det kan med sikkerhed fastslås, på baggrund af det i teksten opgivne geografiske stednavn Slangerup, at størstedelen af visen udspiller sig ... -
ret for komma fejl
ForumindlægJomfruen og dværgekongen\n\n"Jomfruen og dværgekongen" er en folkevise, nærmere betegnet en tryllevise. Det der gør at "Jomfruen og dværgekongen" har sin plads i kategorien trylleviser, er at den indeholder en del af de temaer som kategorisere en tryllevise, blandt andet de ov... -
Bograpport - Det år scotty ocean blev syv
ForumindlægDET ÅR SCOTTY OCEAN BLEV SYVI denne rapport har jeg valgt at fortælle om bogen ”Det år Scotty Ocean blev syv”. Bogen blev udgivet i 1998 i USA. Den udkom herhjemme på dansk i 1999. Forfatterens navn er Peter Hedges og denne bog han har skrevet, er en skønlitterær fiktions roman. Peter Hedges har ...
