Søgning på: erhvervsjura noter. Resultater: 11441 til 11460 af 15240
-
Isolér potenser / eksponenter
ForumindlægEr der en venlig matematisk sjæl, der vil afse lidt tid til at rette mig her Palmesøndag? (jeg har prøvet at indtaste formlerne i symbolab efterfulgt af et komma , solve for t, men uden held) Opg. 1: Isolér t i : På begge sider tager jeg ln Opg 2.: Isolér t i formlen: jeg vil ... -
Elektromagnetisme
ForumindlægEr der nogen, der lige kort kan komme ind under Elektromagnetisme? Har prøve i morgen om emnet, selvom jeg allerede har læst om det ville jeg gerne se om jeg måske har overset noget.´ -
hjælp!
Forumindlægse billag har virkelig brug for hjælp!! -
Er min SRP virkelig til et 7-tal?
ForumindlægHej alle, Jeg fik min SRP-karakter i mandags og til stor skuffelse fik jeg 7. Jeg får normalt 10 og 12 i alle fag, og både mine lærere og mine nærmeste er overraskede over min karakter. Den ødelægger virkelig mit snit og gør det væsentligt sværere for mig at komme ind på mit drømmestudie. Jeg ov... -
Enzymer
Forumindlægnogle der kan fortælle mig hvad enzym er osv. pls er gået i stå -
Engelsk Resume
ForumindlægHej ! Vil i rette en Engelsk resume jeg har skrevet, da jeg ikke er god til engelsk. Please hjælp og på forhånd tak =D -
Integralregning
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne opgave? (se vedhæftede billede) -
Bestem (c*a)(a+b+c)...
Forumindlægbtw. de skal alle forestille at være vektorer, kunne bare ikke finde ud af at lave pil over bogstaverne. bestem (c*a)(a+b+c) når a = (-3 over 2) b = (8 over -1/2) c = 9 over 5) Hvordan regner det ud? Tak på forhånd! -
Ser/estar
ForumindlægHej Jeg har lige lavet en oversættelses opgave, med ser/estar som opgavens hovedpunkter. De regler jeg har fået opstit for brugen af de 2 verber er jeg ikke helt sikker på, så hvis der var nogen, der gad kigge det igennem og forklarer de fejl jeg har, ville jeg blive glad;) Tak for hjælpen:) (Min... -
Trekant
ForumindlægHvordan beregner jeg BC -
Plation og staten
ForumindlægJeg er igang med, at læse om "Platon Staten". Og jeg er lidt i tvivl om, hvad der menes med at Sokrates ønsker f.eks. en primitiv stat, mens Glaukon og Adeimantos vil have et fuldt udviklet retfærdig stat. Hvad er forskellen mellem de to?? Og hvad vil det her sige: kan man være retfærdi... -
hvordan kan det være?
ForumindlægHvorfor er fortegnet for de 10 mio liter (107) i minus her ---- H3O+] = 1.0*10-7 mol/L -
stofmængde af NaOH
Forumindlæghej! vi har titreret syltningsvæske med en NaOH opløsning. men hvordan finder jeg stofmængden? volumen 0,100M NaOH = 8,5 mL 5,0 mL syltningsvæske 50 mL demineraliseret vand håber i kan hjælpe.. -
hjælp, mat b mundlig eksamen.
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik b-niveau, og vi har fået 18 spørgsmål udl. Jeg er i tvivl om, hvad der er godt at tale om i nogle af emnerne. Trigonometri har disse to: fortæl om sinus-relationerne og deres anvendelse på vilkårlige trekanter fortæl om cosinus-relationerne og deres anv... -
analyse af beat it
Forumindlæghej alle jeg vil bare lige høre om der er nogen som har analyseret michael jacksons beat it, da jeg skal bruge det til en fremlæggelse i musik i morgen. jeg er i seriøse problemer da jeg er elendig til at analysere sange, og det musiske generelt. mvh Mathias -
Matematikhjælp :). Nogen der vil hjælpe?
ForumindlægHej alle :), Er der nogen der gerne vil skrive maplereglerne til mig, for jeg har glemt dem. Altså det der med plot, restart hvad det bruges til osv. Så er I søde :) -
mundtlig eksamen - gode råd
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig matematik b i morgen- har i nogen gode råd? -
nervøsitet
Forumindlæghej! jeg var til eksamen den anden dag i biologi B (STX, VUC) og fik 7 - hvilket som sådan er ok. Mit problem er bare at censor siger: alt hvad du gjorde og sagde var det rigtige, men du var nervøs, så derfor får du 7 Er det ok?? jeg mener, de sidder og argumenterer for at jeg skal have 10 - a... -
FYSIK HJEMMESIDER!!!
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kender nogle gode fysik/kemi hjemmesider?? -
Uro i forstæderne - komposition?
ForumindlægHej. jeg skal til eksamen i teksten Uro i forstæderne. og så skal jeg fortælle noget om kompositionen i teksten. Men jeg ved ikke hvad jeg skal sige, kan i hjælpe mig??
