Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 12141 til 12160 af 35989
-
binomialtest opgave
ForumindlægHej Jeg har fundet den her opgave, som jeg lidt i tviv om jeg har forstået korrekt. Jeg ved at jeg skal bruge binpdf i spg a, så binpdf(50,0.25,10) = 0.09851840993 Dvs. sandsynligheden for at der er 10 langtidssingler i gruppen er cirka 10 %. Spg. b er vel ikke blot de forventede værdier jeg... -
hvordan
ForumindlægHvordan løser jeg denne ..? Tusinde tak for hjælp :) -
invarianter
ForumindlægHej Jeg har en opgave der siger. betragt følgende algoritme: Procedure sum(n: positivt heltal) while i < n return s - Hvad er værdien af s udtrykt ved n når algoritmen standser? begrund din svar. Hvordan er det man skal starte i sådan en opgave. På forhånd. -
Andengradspolynomium
Forumindlægx^2 + bx + 36 = 0 1* Løs ligningen når b= 13 (den har jeg lavet rigtigt) 2* Bestem de værdier af b for hvilke andengradsligningen har netop en løsning. Jeg ved simpelthen ikke om jeg har lavet spørgsmål 2 rigtigt. Kan i komme med et bud på hvordan man laver det? Tak på forhånd! -
Hvordan bestemmer jeg punkterne for P og Q?
ForumindlægJeg har uploaded et billede af spørgsmålet. Det er c) som jeghar svært ved. Hvordan bestemmer jeg punkterne for P og Q? Hvad er punkt P og Q, de står hverken på billede eller nogle steder? -
Brug for hjælp
Forumindlæg2 1/4 + 1 1/3 = ? -
hjælp mig lige
Forumindlægberegn længeden af en diagonal i et kvadrat med sidelængde på 12 -
Hjælp til oversættelse :-)
ForumindlægSkal aflvere den her oversættelse på tirsdag, så det kunne være rigtigt dejligt hvis nogen lige kunne kigge den igennem først. Der er intet hjælp at hente fra mine forældre, og vil gerne have den rettet lidt:) DANSK: D. 15. August 2013. Jeg vågner kl. 7:30, tager mit tøj på og kigger ud af... -
hm, at læse biologi?
ForumindlægJeg står desværre og skal op til eksamen i mundtlig biologi (A-niveau), og kan slet ikke finde ud af hvor jeg skal starte at læse, bliver nemlig nødt til at læde hele pensum igennem. Når jeg går til eksamen plejer jeg egentlig at lære det hele uden ad, men det kan jeg jo desværre ikke benytte mig... -
Min disposition er væk
ForumindlægJeg skal op i engelsk på omsdag, og der er sket det at jeg ikke kan finde min outline det samme med min disposition i historie. Kan jeg stadig komme op til eksamen og hvad skal jeg gøre? Har totalt stress på da jeg er virkelig bange for at jeg så ikke kan komme op gil eksamen? -
Dumpet eller bestået??
ForumindlægHar man dumpet hvis man fik 02 i års karakter skriftlig matematik men 00 i prøven? -
Hvorfor skal et thesis statement ikke være et statement?
ForumindlægSom jeg forstår det, bør et thesis statement være den påstand, som en argumentative essay prøver at overbevise læseren om, formuleret præcist som den sidste sætning i en tragtformet indledning, der tager stilling til emnet. Altså noget alla: There is a fine line between science and snake oil; s... -
Analyse af hindbærsnitter?
ForumindlægNogen der har trukket hindbærsnitter til dansk eksamen? hjælp mig -
Fuld pensum???
ForumindlægHejsa, kan det passe hvis man er ved 15 timers fravær i et fag at man så skal op til eksame i de fag man afslutter i år? jeg er en 2.g'er nemlig.. på forhånd tak -
programmerings rapport
Forumindlæghei alle sammen.. hvordan laver jeg bedste mulig rapport til eksamens projekt i programmering C og hvis du har nogen ideer om den mundtlige fremlæggelse vil jeg meget gerne høre om.. mange tak ;) -
Har jeg bestået matematik eller ej?
ForumindlægHar jeg bestået matematik eller ej? Har i årskarakter i Mat fået henholdsvis -3, -3 Har så fået 4, 4 til eksamen. Er jeg bestået eller ej? -
Link til tidligere eksamenssæt??
ForumindlægHey. Er det et sted hvor man kan se tidligere år's skriftlige eksamens opgaver for A niveau i matematik? Kan i evt. stikke mig et link? -
Delkonklusioner - i punkter?
ForumindlægSvarene på problemstillingerne, er de såkaldte delkonklusioner. mit spørgsmål er bare, må disse delkonklusioner gerne stå i punkter, eller skal de være en sammenhængende tekst.. Bør man gennem "guldkornene" til mundtlig eksamen?? -
Haster - Iongitter
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen og fumler lidt med iongitteret :) jeg skulle gerne kunne fortælle om opbygningen i iongitteret.. men kan ikk, så jeg tænkte at nogle kunne hjælpe? tak -
Vægt på A, B og C niveau
ForumindlægJeg har været oppe til eksamen i et C-niveau fag og kan se på lectio at den givende karakter vægter 1. Hvor meget vægter B - og A-niveau fag?
