Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 12801 til 12820 af 170163
-
mundtlig eksamen - ubestemt integraler
Forumindlæghej jeg har en problem med en af de mundtlig spørgsmål. spørgsmålet lyder Ubestemte integraler • Redegør for stamfunktionsbegrebet. • Endvidere ønskes en redegørelse for regneregler for ubestemte integraler, herunder især partiel integration. nu har jeg redgjort for stamfun... -
Engelsk eksamen emne
ForumindlægHej jeg skal have valgt et emne ud fra overemnet "American issues" som jeg har trukket, nogen der har nogle gode forslag til et underemne til american issues som der er masse stuff til. Tak. -
eksamens spørgsmål - fysik
Forumindlægkan i hjælpe med den her. Jeg svært ved den. Fortæl mig hvordan i gør, så jeg kan lære af det også. En bold med massen 300g kastes lodret opad med en starthastighed på 72 km/t Hvor højt kommer den op? -
Mundtlige eksamen i mat b
Forumindlægjeg ville vide om at jeg skulle kunne kende beviserne for at kunne bestå matematik mundligt -
Matematik eksamen - videregivelse af emne til andre?
ForumindlægHej. Jeg står og spekulerer lidt på om man godt må fortælle andre fra klassen hvad man har trukket i matematik eksamen (jeg trak f.eks. andengradspolynomier) når de endnu ikke har været oppe ? Der er én der spørger om vi andre ikke kan sige det så han bedre kan vide hvad han skal forvente, men ... -
vedrørerende Matematik c Skriftlige Eksamen.
ForumindlægHej Folkens, jeg havde lige et spørgsmål vedrørerende Matematik c Skriftlige Eksamen. Er det typisk, de gamle eksamens opgaver man løser til matematik eksamen. Altså er det opgaver fra sidste år man få til eksamen. Matematik c skriftlig 2015 maj, eller der bliver lavet nogen nye opgaver til eksma... -
Hardcore Matematik opgave (Mat A)
ForumindlægHej. Jeg har virkelig et problem med denne her opgave. Det drejer sig om opg. 3 i den vedhæftede fil. Jeg har virkelig svært ved at komme igang. Man da det drejer sig om proportioner, må det vel være noget med at finde en konstant k. Ved bare ikke lige hvordan ligningerne kommer til at se ud. H... -
Rettelse MEGET kort. TIL EKSAMEN HASTER!
ForumindlægNogen der er søde at rette den korte tekst på tysk? det skal være min indledning til tysk eksamen!! og er ikke sikker på fejlene.. :( Jeg har trukket temaet: Wiederstand und mitlaufen, herunder teksterne: "Herbstmilch" af Anna Wimschneider (lebenserinnerung einer Bäurin) og Georg Elser ... -
Matematik eksamen (Spørgsmåler, hjælp tak) Haster!
ForumindlægHej, jeg skal op til problemregning i matematik (eksamen) Jeg har nogle papirer (problemregning) fra termins/skole, som jeg øver mig i. Jeg har hele facit/svarene skrevet ind i mit hæfte, men jeg har ikke skrevet spørgsmålerne ned ligesom det her: 1) 1.1 "Spørgsmål - Hvordan regner man det ... -
Eksamen og dens indhold
ForumindlægHeii allesammen.. Jeg skal op i oldtidskundskab eksamen, men r meget i tvivl om hvordan det egentlig foregår. R det sådan at jeg trækker et tekst som er læst på forhånd?Og samtidig får jeg også et ukendt tekst? Hvilken af dem skal man perspektivere? -
Klage over eksamen – får man en ny censor?
ForumindlægHvis man klager over en mundtlig eksamen og får medhold, får man så en ny censor? Hvis man skulle trække et spørgsmål under eksamen, skal man så op i det samme emne, eller skal man trække igen? Hvornår vil omeksamen lægge, vil man kalde sig student selvom om man skal til omeksamen?? -
Gode råd til AT-eksamen
ForumindlægDenne besked er til jer, der har været oppe i AT i torsdags. Har I nogen gode råd og erfaringer om, hvordan man skal udarte sin fremlæggelse?? På forhånd mange tak Peter -
Hjælp søges hurtigt !! til fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til fysik/kemi eksamen imorgen i 9. klasse, jeg er virkelig dårlig til fysik/kemi så jeg ville spørge om der var nogen kloge hoveder eller nogen der bare har styr på det som kunne forklare mig eller fortælle mig hvad der ville være klogt at læse og hvordan du bare generalt forber... -
Medicin-Bonus A? Kvote 2?
ForumindlægJeg undrer mig umiddelbart over bonus A ordningen. Adgangskvotienten vil stige som følge af den ordning, hvorefter folk der ikke har det kunstigt pumpede gennemsnit, men måske et sølle gennemsnit på ca 10,00-10,5 ikke længere kan komme ind på medicin? Når kvote 2 afskaffes delvist på medicin, vi... -
Bestem t, så det(a ⃗,b ⃗ )=3
ForumindlægTo vektorer er givet ved a vektor =(7, 3) b vektor =(t, 6) jeg har brug for udregningen til denne!!! -
hvordan finder jeg a og c i andengradspolynomi?
ForumindlægHej Jeg skal aflevere opgaven i dag og vil gerne have hjælp til at bestemme a og c i en andengradpolynomi Af følgende oplysninger har jeg f(x)=ax^2+2x+c Y=3x-4 (tangentens ligning) P=(2,(f(2)) Hvordan finder jeg a og c? Hilsen Susanne -
f(x)=b*a^x
ForumindlægHej! Jeg skal finde ud af hvornår et antal overstiger 70 a=1,037 b=35,6 f(70)=35,6*1,037^x Hvordan gør jeg så? er det ikke noget med logaritmer? :) -
Fysik/Kemi eksamen
ForumindlægHej. På fredag der skal jeg til eksamen i fysik/kemi.. Jeg har 14 emner, som jeg kan komme op i, men jeg er helt sort, når der snakkes om fysik/kemi. Kan I ikke hjælpe mig det lidt? Hvis I kan skrive nogle forsøg til hver emne, eller hvis I kender en hjemmeside med forsøg til emner, så ... -
Løs ligningssystemet og bestem værdier af a
ForumindlægJeg er i tvivl om to opgaver. Løs ligningssystemet i følgende ligninger: -x + 3y = 6 2x + y = -5 Skal man bare isolere y? En funktion f er bestemt ved f(x) = -x^3 + 4x^2 + 3x - 3 Tegn grafen for f, og bestem de værdier af a, for hvilke ligningen f(x) = a har netop 3 løsninger. Jeg har indtegne... -
a-b(c+d) spørgsmål
Forumindlæga=2, b=-3, c=4, d=-5 Hvordan kan det være, at når b betegnes som -3 at det får det til at blive positivt, når der er -b i opgaven? Jeg forstår at -*- giver + men der er jo ikke noget gangetegn her?
