Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12841 til 12860 af 20009
-
Hvilken Gymnasiel uddannelse er hårdest`HHX, STX eller HTX?
ForumindlægHvilken Gymnasiel uddannelse er hårdest`? STX eller HTX eller HHX. Nu tænker jeg lektie og afleveringsmæssigt. -
hvad mon jeg får i karakter for denne her stil?
ForumindlægDie sache mit der musik Es vorkommen viele verschieden art musik, es vorkommen jazz, klassisch, hip pop und rap musik. Die musik kann beeinflussen die junge auf viele gebiet, in ihre leben. Die eltern kann bei ihre kinderen musik geschmack, sieh wie ihr kinderen hast es. Die traurig und lied d... -
eksamensgrupper !! påvirker deres karakter mig?
ForumindlægHej jeg har lige nogle spørgsmål til grupper under eksamen og deres påvirkning på karakter..... Jeg skal op i en del prøver hvor jeg arbejder sammen med en veninde der er MEGET svag fagligt.....vi får dog højest sandsynligt lavet nogle fine rapporter idet mit niveau er forholdsvist højt.... -
Skoleinspektøren Dukker op til muntlig
ForumindlægHejsa alle sammen jeg ville meget gerne høre om det er lovligt at min Skoleinspektør bare kan komme og kigge med til min muntlige fremlæggelse af mit projekt. Dette var hvad der skete for mig, 30 sekunder før jeg skal op, fortæller min lærer mig at Bente gerne lige vil kigge med, hvilket se... -
tænke-højt-test
ForumindlægHey Skal op og forsvare mit it-projekt her i næste uge. Til fremlæggelsen har jeg tænkt mig at fremlægge tænke højt testen, har fået 3 forskellige personer til at teste den. Alle på hver deres niveau, altså mindre øvet, øvet og meget øvet. Men problemet er at jeg kun har en måde hvorpå de kan k... -
Ludomani (Projektopgave)
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse og vi har i næste uge afsluttende projektuge. Mig og min kammerat som har om emnet ludomani søger lidt hjælp til et produkt? Vi har virkelig været i tænkeboks længe, men har ikke lige fundet frem til den helt rigtige løsning endnu. Samtidig vil jeg gerne lige høre om der... -
Metoder???
ForumindlægHej alle. Jeg skal til årsprøve i AT nu her, og jeg tror jeg har misforstået det hele lidt. Jeg troede vi skulle fremlægge som normalt, med konklusioner, problemstillinger og det hele, som vi har gjort gennem året, men nu har jeg lige fået af vide at det er metoderne jeg skal fremlægge :S Hvad ... -
Eksamen i geografi c - ikke gennemtænkt?
ForumindlægHej Ville lige høre jeres meninger ift. geografi c eksamen på HF. Her har jeg fået 10 emner jeg kan risikere at trække. Herefter skal jeg fremlægge i cirka 10 minutter, og så have dialog ca 15 min. En af mine emner lyder: Gør rede for den demografiske transitionsmodel. Vurder Danmarks og N... -
FSA engelsk - tiden på min outline?
ForumindlægHej allesammen! :) Jeg skal her på tirsdag op i engelsk og ville spørge med hensyn til den 5 min. fremlæggelse jeg skal lave: Jeg har nemlig øvet ret meget på min outline, og jeg er bange for at det måske kommer til at vare længere end 5 minutter? - Hvor meget tror I man max. må fremlægge før det... -
Medicin..
ForumindlægHej, Jeg vil meget gerne ind på medicinstudiet når jeg er færdig med gymnasiet (afslutter pt. 2g.), men gik for et par dage siden sort til kemieksamen og fik 7, i modsætning til mine to tolvtaller i årskarakter (ny skala). Generelt har jeg rimelig høje karakterer (med undtagelse af tysk som jeg ... -
Rettelse af kort oversættelse!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har en kort oversættelse, som jeg ville sætte stor pris på, at få rettet af en venlig sjæl!I må MEGET gerne skrive hvad jeg har gjort forkert !!DANSK TEKST:I slutningen af det forrige århundrede udvandrede mange mennesker fra hele Europa til Amerika. Når en familie havde besl... -
DA-EN, EN-DA oversættelse på nettet
ForumindlægDet er en gammel drøm at kunne oversætte sine egne og andres tekster med et enkelt museklik. At læse en engelsk eller svensk brugsanvisning på dansk. At slippe for besværlige ordbogsopslag ét-ord-ad-gangen, med den ønskede oversættelse langt nede i artiklen, og nitter for sammensatte eller bøjede... -
oversættelse af stasi-tekst
ForumindlægHej derude. Jeg sidder med en oversættelse fra dansk-tysk og håber på nogle af jer ville kunne hjælpe. Nedenfor ses teksten: Den første artikel ved navn "På sporet af Stasi: Maskinen der lægger et puslespil på 600 millioner brikker", handler om som titlen også antyder, at der er bl... -
oversættelses retning
Forumindlægjeg har skrevet denner tyske ting og vil have hjælp til at finde fejlne. 1: i dag er jeg i Danmark. Heute ich bin in Danemark. 2: i gå var jeg i Berlin. Gestern ich war in berlin. 3: Men vejret er dårligt. Aber das wetter war sclectht 4: nu er vi hjemme. Jetz wir sind zu hause. 5: hvor... -
Hjælp!
ForumindlægSkal have oversat dette til tysk: I skoven er jeg fri. Fuglene synger i trætoppene. Bierne summer og blomsterne dufter godt. Jeg ser en ræv og hendes unge. Skoven er min legeplads. Jeg kan gøre hvad jeg vil. Synge, lege og slappe af. Skoven er fantastisk! Jeg har oversat d... -
ikke optaget på studie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg bliver simpelthen nødt til at oprette denne tråd, skriver på vegne af min veninde. Min veninde har i år gået på 10. klasse, hvor jeg har gået i 1.g De skulle skrive deres stærke og svage sider osv hvor min veninde havde skrevet at hendes svaghed var tysk og blev derfor ikke... -
Er lidt depri, har mistet håbet..
ForumindlægSIdder lidt og er depri og mit sølle snit på 6,89. Jeg har MAt A og ligge på 4 mdt. såvels som skrt. Endvidere har jeg en tendens til at kludre i det til eksaminerne, så er virkelig bare helt nede, har sgu mistet håbet efterhåndne... Jeg har kun en drøm og det er såmen at læse medicin, men et fak... -
Hjælp :((((
ForumindlægHejsa er der nogen der har lyst til at oversætte det her....eller er der nogen der kan gøre det fuldstændig perfekt for gad godt prøve at har den helt fejløs snøøøffftttt...det kan jeg ikke lave helt perfekt men har lyst til at det skal være perfekt OVERSÆTTELSEN = DANSK TIL TYSKEfter afslutninge... -
8 korte sætninger (:
ForumindlægHejsa (: så kommer jeg lige her med mit ringe begynderspansk og søger jeres hjælp og vejledning. Jeg har her skulle oversætte 8 enkle korte sætninger og det var sværere for mig end som så. Danés: 1 – Hvilket telefonnummer har De? Español – ¿Cuál es tu numero de telefono? (Burde det hedde noget ... -
Hjælp til grammatiske fejl
ForumindlægHej alle! Jeg ville høre om der var en der ville bruge 10 min på at kigge nedestående igennem, og dermed hjælpe mig med mine grammatiske fejl? Den danske version: Politiet arbejede sammen med avisen. Beizmenne fortalte reporteren fra avisen alt om den unge kvinde, og hvad Tötges, reporteren, ikk...
