Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13061 til 13080 af 14598
-
Islam / Kristendom
ForumindlægHej.. Jeg vil gerne vide lidt om kvindens ligeværd i forhold til mandens i islam og kristendom?? Hvad står der om dette i Bibelen og i Koranen?? -
A Journey - Vurdering.
ForumindlægHello people, ville lige høre om en der gad at give en vurdering af stilen, som er fra Eksamen 2009 A niveau :D Regner selv med i hvert fald 7 :P -
Læge (Løn)
ForumindlægHvad tjerner en ny uddannet læge efter de 6 år på KU. og hvad kommer lønnen op på efter 10 år ca ? -
mundtlig eksamen
ForumindlægVIl spørge sårn ca. hvor meget man skal bruge tid på oversættelsen i forberedelsestiden før mans skal eksamineres...?? -
Andet: Muslimsk-Privatskole søges!
ForumindlægHej derude,denne kategori religion (Muslim) fordi, jeg har fundet mig selv fremt til at,jeg gerne vil starte på en Muslimsk-privatskole. Det må helst være i omr (KBH) hvis i nu kender mange så skriv dem ned :) -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået??
ForumindlægVildt.. jeg fik 10 i dansk.. selvom jeg skrev om Barndommens gade! hvordan er det gået jer? -
Forskel på Gymnasie og HF?
ForumindlægHey alle!Hvad er forskellen på gymnasiet og HF? jeg kan forstå at det primært er det samme, men der må vel være nogle forskelle?Tak,Nicholas -
Rettelse af min eksmansopg. mhp. klage
ForumindlægEr der en, gerne med gode engelskkundskaber, der vil rette min eksamensopgave fra 2.g obl. niveau for mig og give feedback, med henblik på eventuel klage over bedømmelse, idet jeg synes jeg karakteren er for lav? -
Studie-cykel
ForumindlægHej...Jeg er så heldig, at være blevet optaget på design og innovation på DTU.Ligeledes har jeg fået en lejlighed på det nye Bikuben Kollegie på Amager.Jeg bor pt. i Jylland og ved derfor ikke hvordan situationen er med cykler i Kbh. og omegn. Kan det betale sig at købe en ordentlig cykel, eller ... -
Info fra uni
ForumindlægHej...Jeg er optaget på ruc fra i år og har også bekræftet, at jeg ønsker studiepladsen. Derfor undre det mig, at jeg ikke har fået noget infomation om mødested osv. I brevet d. 28. juli stod der, at jeg vil få mere information i løbet af august. Der stod også er der er studiestart d. 23. august.... -
Jura, Statskundskab og Økonomi i udlandet?
ForumindlægHej. Jeg vil rigtig gerne læse et af de overstående fag, men har lige et par spørgsmål. 1) Jeg vil utrolig gerne have muligheden for at bruge min uddannelse i udlandet. (Helst USA) Er det muligt? 2) Er lidt i tvivl om hvad man kan bruge statskundskab. Virker som om den er meget skræddersyet til ... -
Gode danske tekster?
ForumindlægHej:) Er der nogen, der kender en god tekst, som jeg kan analyser, som handler om døden? - Jeg skal nemlig bruge det til dansk mundtlig prøve.... Håber I kan hjælpe! -
HTX eller STX???? please hjælp mig
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder her og er virkelig forvirret, for jeg ved nemligt ikke hvilken gymnasial uddannelse jeg vil tage altså STX eller HTX. Og jeg har været til informationsaftner. Første gang da jeg skulle til at udfylde min uddannelseønsker valgte jeg HTX fordi der har de meget fokus på... -
Indstilling til gymnasiet
ForumindlægHej!! Jeg kunne godt, tænke mig, at få af vide, hvad for nogle krav lærerene stiller for at kunne indstille eleven til gymnasiet, i mit tilfælde vil jeg gerne kunne blive indstillet til STX ... Så hvis der sidder nogle ''gamle skolelærer'' herinde, vil I så skrive hvad krav man sk... -
Socialrådgiver - simpel uddannelse?
ForumindlægHej Jeg skal i gang med en bachelor uddannelse som socialrådgiver. Jeg ved virkelig ikke, hvad der går af mig, men for mig virker det som en meget simpel uddannelse? Det er da en god uddannelse med super gode jobmuligheder, ikke sandt? Den åbner op for mange uddannelser, såvidt jeg er orienteret... -
LaTeX & økonomi
ForumindlægJeg er lige startet på universitetet, hvor jeg skal studere økonomi. I sin tid skrev jeg mit studieretningsprojekt (økonomisk emne) i LaTeX, men jeg vil høre, om nogle af jer kyndige brugere kan give et bud på, om det vil kunne betale sig at intensivere mine bestræbelser på at lære LaTeX at kende... -
ASYLANSØGERE(FAST)
ForumindlægHej... denne opgave er til i morgen., undskyld det kom lidt sent :P HJÆLP: Jeg skal have hjælp til følgene..: jeg skal tale om de irakiske asylansøgere.. men ved ik helt hvad jeg skal sige. Det skal bare være totalt simpelt og enkelt, kun 2 min. ved bare ikke.. hvad kan være spændende at tale om.... -
Forskere mod tro?
ForumindlægHey allesammen. Hvad er Jeres holdning til, Forskere som er mod troen? Kom lige forbi denne artikel >http://www.religion.dk/nyheder/artikel:aid=328936 hvad er Jeres holdning til det der bliver skrevet? Og hvad mener I? -
Skriftlig engelsk - matematiker
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg har været til skriftlig engelsk i dag (jeg er matematiker).. Nogle af Jer der også har været oppe i dag?? Synes nemlig at det kunne være spændende at høre hvad I andre synes om teksten Andy Comes Back.. -
De optagede Jurastuderende
ForumindlægHej. Jeg ville lige hører fra de folk der er blevet optaget i jura, med hvilket gennemsnit de kom ind på. Jeg selv havde et gennemsnit på 9,2 ganget op. Kom ind i Århus, på mit 4. og sidste priotet. Mit første 3 var Medicin, tandlæge og psykologi.
