Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13121 til 13140 af 14598
-
Fejl i sætningen
ForumindlægHey derude. Sidder og stener med de her dumme sætninger. Jeg kan godt se nogle af fejlene, men kan ikke rette dem grammatikmæssigt! They went for a longer walk in the woods "Rettelse: They went for a long walk in the woods." Hvad kan skrive her? "She speaks French fluently"... -
de 3 sakkarider, fordøjelsessystemet, og blodukker
ForumindlægOkay jeg har virkelig brug for hjælp, hvis nogen kunne svare på disse spørgsmål, eller måske har nogle links med brugbart materiale, ville det være super! Beskriv de 3 typer sakkarider (mono- di- og poly), med mindst 2 specifikke kulhydrater i hver kategori. Fortæl også hvor de findes og hvad d... -
Hjælp med ligning
ForumindlægEr helt væk i det her, håber at I kan hjælpe mig. 20:(3-2*4)-(8-2)*3 2*6+4/4 14+2(5+23)/2+4 2(9+3)+3(6*(-2)-2)/(6-2)(-3)-10 Håber I kan hjælpe. - Beskriv gerne hvordan I regner det ud, så jeg selv lærer noget. -
Er HHX et krav?
ForumindlægHi SP! Har en overvejelse om at læse økonomi efter gymnasiet, men er HHX et krav for at starte på økonomi på uni? Læste engang en tråd hvor folk mente at det var lige meget hvor man kom fra fordi den "økonomiske" viden man får på HHX ikke er grundig nok og, at det derfor næsten ikke kun... -
rettelse af omskrivning
Forumindlæghey studioved godt det er det sammen men min lære lavede fejl. Kan vi omskrive 5*3+4 til 15+4 ? svar---------- det kan man måske godt da 5*3=15+4=19 og 15+4=19 så ville svaret være ja. er det korrekt det jeg laver eller -
Klager over eksamenskarakter?
ForumindlægHej Allesammen Jeg har idag fået en karakter, som jeg er meget utilfreds med. Jeg var oppe i IT, og fik kun et 4 tal. Det der skete var, at jeg skulle op 9.30. Kl. 9.26 blev jeg lidt i tvivl, og ønskede at printe nogle papirer som jeg evt. kunne få brug for. Jeg snakkede så med min lærer og han... -
Odontologi eller medicin
ForumindlægHej! Jeg vil spørge jer om hvilke af de to er bedst som uddannelser. Hvilke af de to ser i både status og god løn i? -
Er der andre, som har søgt ind på Historie?
ForumindlægHej, alle :-) Jeg har søgt ind på historie i år - kun på KU. Tror I, at I kommer ind - og hvor meget tror I, at snittet stiger? Jeg ville bare høre, om der var andre - og hvad I så forventer af studiet osv.? Har I en idé om, hvad I vil bruge studiet til i fremtiden, og ved I allerede, hvad I v... -
Hjælp mig med og gøre historien mere spændene
ForumindlægMad og rent vand er ikke en selvfølge <span style="font-size:12.0pt;line-height:115%;font-family: "Verdana","sans-serif"">Solen blænder mig, jeg har gået lang man kan se at den glødende grus fra vejen har skåret sig vej igennem mine fødder. På vejen er der spo... -
aflevering af det moderne samfund
ForumindlægJeg har brug for hjælp til en aflevering. Jeg skal skrive 8 sider om det moderne samfunds etablering og udvikling. spørgesmålene lyder således : 1. redegør for hvordan industrialisering og demokrati opstod. 2. forklar hvilke fordele, men også hvilke problemer det tidlige moderne samfund havde... -
Økonomi spørgsmål
ForumindlægHej Jeg skal have lidt inspiration fra jer om økonimi. Hvad synes i om danmarks økonimi. Hvad kan blive bedre. Fx. synes i at efterlønen skal afskaffes eller bevares hvorfor synes i det. Og kan i skrive om andre emner der har med økonomi at gøre. Det ville være en stor hjælp. Jeg er helt fortabt.... -
Habermas og Foucault - whistleblowing
ForumindlægHej folkens, Nu har jeg desperat kigget nettet tyndt, og jeg synes bare ikke at kunne finde et fokuseret samfundsteoretisk forum hvor jeg kan stille mit spørgsmål, så jeg prøver lykken her og håber på nogle kloge hoveder. Jeg er i gang med at afvikle en velkendt stor opgave, og i min opgave bes... -
Årsagen til Israel og Palæstina konflikten?
ForumindlægGodaften, er der nogle som kan/vil forklare mig hvad årsagen til Israel og Palæstina konflikten var? Mange tak på forhånd -
Rette en engelsk stiil
ForumindlægTHE PERFECT DAY ( er virkeliig dårlig til engelsk) It was 7 o’clock when my bell rang, I had such a hard time waking up normally, but today it was really easy for me to wake up, the sun was shining right through the window and go to my bed. It was a really special day for me, someth... -
ØKONOMISKE SKOLER
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvilke økonomiske skoler der er? Jeg har forsøgt at finde det på nettet, men forstår ikke rigtig? Min opgave går ud på at jeg skal sætte det i sammenhæng med økonomer .. så det ville være fedt, hvis der var nogen der kunne forklare .. -
Vietnamkrigen?
ForumindlægJeg skal læse op på krigen i Vietnam fra 1945 til 1975 Jeg har lidt problemer med at overskue hvad der sker hvornår, så er der nogle her der evt. har et link til en tidslinje så jeg ikke mikser noget op eller glemmer noget i forbifarten? På forhånd tak -
Eksponential funktioner
ForumindlægHej alle sammen :-)! Jeg har fået en aflevering for i matematik som er til på mandag. Vi har om eksponential funktioner og jeg har rigtig svært ved det. Håber I kan hjælpe mig :-) Opgaverne lyder: 1) Om eksponentialfunktionen g gælder, at g(-2) = 1/3. Angiv en regneforskrift for g og desuden ... -
Løs ligningen f(x) =0
ForumindlægHar vedhæftet opgaven, kan desværre ikke regne ud hvordan jeg laver den!! -
Studievejledning - Jura eller?
ForumindlægHej alle studerende eller tidligere studerende derude! Jeg håber nogen af jer har tid til at hjælpe mig med et par spørgsmål, som idet tiden for sidste ansøgningsfrist nærmer sig bliver jeg mere og mere i tvivl. Sidste år kom jeg ind på antropologi, men jeg besluttede jeg skulle have et sabbatår... -
Vil du have løn for at hjælpe andre ?
ForumindlægEr du ekstra god til enten matematik, fysik, kemi, biologi, dansk eller engelsk ? Vi er et par stykker som er i gang med / faktisk næsten færdige med, at skabe en online undervisningsplatform for de elever som har brug for faglig hjælp på et niveau som hverken uddannelsesinstitutionerne eller St...
