Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 13561 til 13580 af 57177
-
Små gennemtjek
ForumindlægHej igen :) Jeg ville blive rigtig glad hvis I gad se disse sætninger igennem - fokus på den korrekte form af verbet som er markeret med fed: He succeeded in having a good time. We look forward to seeing you soon. I will help you do your homework He could not afford to buy the car. They never... -
forberedelse på kemi eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder og forbereder til min kemi eksamen. Er det en god idé hvis jeg laver en power-point til hvert emne? Fordi sidste år havde min matematik lærer sagt at det var en god idé at lave en power-point, men jeg synes det er ligesom at støtte sig til sine noter? Gælder det samme for kemi? Fo... -
HJÆLP! KORT OPGAVE!!!
Forumindlæghej jeg skal skrive hvad jeg vil om ti år. er der nogen der er rigtig søde lige hurtigt at kigge det her igennem? My life about ten years: It is hard to say what I am doing about ten years. I do not have any kind of dream about a job. The thought of having my own store has crossed my mind, but ... -
Engelsk opgave
ForumindlægHey.. det her er sidste del af min engelske aflevering. Vil blive meget glad hvis der er en der lige vil kigge den igennem. På forhånd tak. Mv CasperThe medicine science and the modern technology are able to keep more people in life than ever since, and people are asking themselves: can it be eth... -
"But you promised"
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive en stil om "But you promised" af Iron Eyes Cody.\nDen er her:\nMany years ago Indian braves would go away in solitude to prepare for manhood. One hiked into a beautiful valley, green with trees and bright with flowers. There as he looked up at the surrou... -
Engelsk grammatik
ForumindlægHej! :) Jeg har nu lavet lavet en opgave i engelsk, men er i tvivl om grammatikken er korrekt. Er der nogen der vil hjælpe? :) Dear Tony Tweet Here are my answers for your question. If you need me to answer more of yours questions or take part of your survey, I will look forward to hear from y... -
Medicin, bøger og sprog
ForumindlægHej Jeg ville bare lige vide, hvor stor en del af bøgerne på medicinstudiet, der er på engelsk. Og afhænger andelen af engelske bøger af de enkelte semestre? Er der fx flere danske bøger på de første semestre?? På forhånd tak! -
Problemstilling - Danmark i krig
ForumindlægHej :) Jeg vil gerne have noget hjælp til at få en problemstilling til emnet Danmark i krig. Det handler simpelthen om danskerne der er i krig. Kan du komme på en god problem stilling? Tak :) -
engelsk oversættelse
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte et par små "parts af en danske review til engelsk? jeg har selv gjort det, men der er sikkert nogle fejl. plz! -
Hvordan kan jeg blive bedre til samfundsfag?
ForumindlægHejjjjjj Jeg næsten lige startet i 8. klasse og vi har fået samfundsfag. Jeg får slet ikke noget at sige i timerne fordi jeg næsten ingen ide har om hvad min klasse og lærer snakker om. Er der nogen der ville hjælpe? -
Oversættelse!
ForumindlægHjælp- Oversæt Hvis vi sammenligner Obama med Martin Luther King som i 60’erne prædikede lige rettigheder for sorte og hvide, valgte man dengang at skyde den sorte mand hvor mand i dag i USA valgte at gøre ham til præsident. Dette viser tydeligt den forandring som er sket i USA igennem ... -
engelsk oversættelse
Forumindlægnogen der lige vil tjekke om den her oversættelse er for gramma fejl.Music in the undergroundIt is a autumn morning in London and the beginning of a new working day for Taiken Mikkola. Along with millions of other people, the 18-year-old Finn goes down into the underground to start the today’s wo... -
Rette en engelsk stiil
ForumindlægTHE PERFECT DAY ( er virkeliig dårlig til engelsk) It was 7 o’clock when my bell rang, I had such a hard time waking up normally, but today it was really easy for me to wake up, the sun was shining right through the window and go to my bed. It was a really special day for me, someth... -
Oversættelse - Loch Ness
ForumindlægVil meget gerne have checket min oversættelse igennem :) Den danske står nedenunder.\n\nWhen you first arrive to the Scottish town, Inverness and take your first walk at the main street, you get the impression that a lot of the inhabitants of the town, lives by the myth about the Loch Ness monste... -
God nok til HTX?
ForumindlægHejsa! Mit navn er Anders og jeg går i 8. klasse på en privatskole i Aarhus. Her for et par uger siden var min klasse og jeg (sammen med vores forældre) til et ret stort uddannelse-retnings-kursus (kan ikke huske hvad det hed) Vi fik fortalt om de forskellige studieretninger man kunne vælge. Je... -
Rettelse summary
Forumindlæghvis du har lyst må du gerne se min summery igennem for fejl? Tak på forhånd. Signs of bad Integration is everywhere, the news shows the “wrong” side of integration. It is always the immigrant and refuges who is blamed. But why is this, the essay by a student Sofie Vestergaard raise the questio... -
Hjælp, rettelse af engelsk referat!.
Forumindlæghej alle :) Jeg har skulle skrive et referat af teksten "The Ants" og nu den så færdig.. Men vil godt ha den rettet for eventuelle fejl, tror ikk det er så forfærdelig mange, men det ku jo være, referatet her skal afleveres imorgen, så håber virkelige nogle dejlgie personer gider kigge ... -
engelsk rettelse til imorgen
ForumindlægJeg gerne have at nogen skal rette min still Taak forhånd'' For me friendship is, when two or more bodies become one soul. Those people, who not have a friend before, will not be able to imagine, how amazing it is that to be connected with someone else in that way. A friend ... -
Tysk årsprøve: Dårligt sprog i eksamenstekst
ForumindlægHej. Jeg har netop afsluttet en årsprøve i mundtligt tysk i 1.g, hvor jeg på forhånd havde forberedt en tysk tekst, ud fra reglerne i den ”nye” bekendtgørelse angående reformen af STX. Teksten hedder ”Ich habe einen Traum” af Wolf Biermann, og den står, som overskriften antyder, i relation til ”d... -
Musik A-niveau - brug for lidt guidance ;)
ForumindlægSkal op til den mundtlige eksame om ikke så længe og ved at det kommer til at forløbe med noget sammenspil efterfulgt af teori-analyse og derefter solospil... Min største bekymring er den teoretiske del. Vi kan komme op i Rock, Klassisk og Jazz mener jeg... Jeg er okay klar over soundbox, groove...
