Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 13581 til 13600 af 19441
-
Afgangsprøverne
ForumindlægHej allesammen. Idag fik jeg dårlige nyheder. Min klasse skal op til skriftlig engelsk,og mundtlig matematik. De er ikke lige de fag, som jeg er bedst til. Så kan i give mig nogle gode råd om, hvordan og hvad jeg skal forberede mig til. Håber i kan hj... -
Deskriptiv statistik
ForumindlægHej derude. Kan nogen fortælle mig, hvad en deskriptiv analyse indeholder? -
Viel eller Viele
ForumindlægJa, hvornår bruger man viel frem for viele? -
Hjælppp! titlerne til Kemi-eksamsspørgsmål
ForumindlægHej, jeg har lige fået mine titler på kemi-eksamsspørgsmål, og hvad skal jeg gør ud over at læse titlerne. Please give me some good ideas, i m lost :(.... Nogen siger at jeg skal lave disposition over titlerne, men hvordan? Jeg kender jo ikke spørgsmålene, please helpppp :( -
Udregn i hånden ??
ForumindlægHejsa. Skal til mundt. mat om kun 2 dage! Og er rædselsslagen !! Der er særligt en ting jeg stadig ikke har styr på, og som jeg simpelthen har ledt og ledt efter i mine bøger + internettet, dog uden videre held: Hvordan udregner man fx a og b i en potensudvikling i hånden????? Jeg mener, her anve... -
Fluorescens
ForumindlægHvorfor fluorescere klorofyl rød? -
Tips til læseprøve
ForumindlægSom I nu kan se, vil jegmeget gerne have nogle tips til læseprøven, siden jeg snart skal til den skriftlige eksamen, hvor læsning er en del af den. Jeg får somrelt 7 i læseprøven, og har 2 gange fået 4 i det. Jeg vil gerne gå en karakter op, så jeg får 10 i det, men hvordan får jeg det? ... -
Hvilke grafer er der her? og hvad er kendetegnet
ForumindlægMIn lære har bedt mig om at finde ud af hvilke grafer det her er, og hvad deres kendetegn er. Er der nogle der kan hjælpe ? graferne er vedhæftet. Fortsat god aften! -
Erhvervsøkonomi på videregående
ForumindlægHej alle! Jeg har en masse spørgsmål, som jeg håber at I kan hjælpe lidt med :-) Jeg har fordelt dem i dem, som jeg mangler eksempler til (1.0) og så har jeg de spørgsmål, som er lidt længere og lidt mere avanceret (2.0). Håber I vil sætte lidt af jeres tid af til at hjælpe mig! 1.0 Jeg mangler e... -
Bestem højde af tårn
Forumindlæghttp://i39.tinypic.com/345il9j.png <--- Klik! Hvordan er det nu lige at jeg bestemmer højden af et tårn udfra følgende oplysninger? Glædelig 1. Maj! -
matematik
ForumindlægHej. Jeg er ny på studieportalen, og vil gerne spørge om noget ang. matematik. Her kommer spørgsmålet . Bestem vinklen mellem vektor a og b når |a|=1, |b|=4 og |+b|=4. Tak på forhånd. -
Hvordan integrerer man 2 funktioner
ForumindlægHejsa. Hvis jeg spørger TI interaktiv, smider den det hele tilbage i hovede på mig ved at give et svar, hvori der er et integral-tegn. Det er ligemeget om jeg skriver approx eller expand. Problemet er at jeg samtidigt ikke selv kan finde ud af at integrere funktionerne, som jeg har vedhæftet. På ... -
Excel
ForumindlægHej jeg arbejder med at opsætte et projekt ark i Excel, jeg lægger fomler ind der skal ses på flere faneblade i samme ark nogen der kan hjælpe her : hvis jeg f.eks. skal kunne tælle timer sammen fra en leverandør ... jeg giver ham f.eks. leverandør nr "1" og jeg så sætter timer ind ... -
Gymnasie hjælp
ForumindlægHej folks, jeg undrede mig lige over nogen spørgsmål angående gymnasiet. Jeg ville spørge, om man skal til 3 eksaminer gennem sin tid i gymnasiet eller er det 2 terminsprøver og 1 eksamen? Mange tak :) -
Sandsynlighedsregning - Hvordan laver man disse opgaver?
Forumindlæghttps://gyazo.com/8772b0766c7d6baed88818338d3aa554 -
fysik hjælp
Forumindlæghej, jeg har virkelig brug for hjælp til opgave c! -
redegørelse for forskellen af differenskvotient og differentialkvotient
ForumindlægJeg skal redegøre for disse to begreber. Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare forskellen? -
Koordinat system
ForumindlægDen første må være 6,3, men den anden ved ikke nogle der kan hjælpe -
Grammatik - fejlsætninger
ForumindlægJeg er igang med en engelsk aflevering, men har store problemer med nogen fejlsætninger... The audience is reminded of that smoking is not allowed during the show. - Jeg synes at "of" lyder forkert i sammenhængen... men hvorfor kan jeg ikke rigtig argumentere? I was wondering if you co... -
Hjælp
Forumindlæghej er der nogle der kan hjælpe mig at forklare mig hvordan jeg udregninger dette regnstykke??? 4a2 gange b a=3 og b= -2
