Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13601 til 13620 af 14598
-
Hjææælp Tysk oversæt .. Dansk - Tysk
ForumindlægHej allesammen jeg har brug for hjælp her.. Jeg skal oversætte dansk - tysk.. Det jeg har skrevet på dansk: Kære mor. Jeg blev rigtig irriteret på dig, fordi du læste mit personlige brev. Min kæreste skrev den til mig og ikke til dig, så lad venligst og lade være med at læse den. Det er l... -
RETTELSE AF OPGAVE? :P
ForumindlægHEJ JEG HAR BRUG FOR HJÆLP TIL RETTELSE :D Skriftlig aflevering Oversættelse: ”Das Versprechen” Filmen ”Løftet” handler om kærlighed og foregår i DDR og BRD. Der Film ”Das Verbrechen” handelt von Liebe und geht in DDR und BRD vor. Filmens hovedpersone... -
Hjælp til matematik!
ForumindlægEr der en sød person der kunne hjælpe mig med disse opgaver!!!! Opg. 9 Hver af nedenstående ligninger fremstiller en ret linje. Bestem i hvert tilfælde, hvis det er muligt, linjens hældning og afskæring. a) 2x-3y=3 b) 2y-3x=-3x+2 c) 2x+1=7x-5 d) y+2x-3=0 e) 3(x-2)-2(y-4)=0 f) 3,416(x-&p... -
er oversættelsen korrekt?
ForumindlægDen Danske: Tom Tywker er en berømt tysk filminstruktør. Han indspillede (drehen) sine første film som 11-årig. I 1998 blev hans tredje film ”Lola rennt” en stor publikumssucces. Filmens handling foregår (spielen) i Berlin. Den handler om Lola og hendes ven Manni. Hans chef er en hæl... -
kan nogle finde grammatiske fejl?
Forumindlæg”Lola rennt” (danske) Tom Tywker er en berømt tysk filminstruktør. Han indspillede (drehen) sine første film som 11-årig. I 1998 blev hans tredje film ”Lola rennt” en stor publikumssucces. Filmens handling foregår (spielen) i Berlin. Den handler om Lola og hendes ven Manni... -
Resume af folkeviser tekst
ForumindlægHej jeg har fået en tekst jeg skal lave resumé af, men ikke forstår den helt, så er de en der kan hjælpe? Tor af Havsgaard Det var Tor af Havsgaard, rider over de grønne Enge; tabte han sin Hammer af Guld, og borte var den saa længe. Tor han tæmmer Fole sin i Tømme. Det var Tor af Havsgaard, h... -
komma
ForumindlægHejsa. Jeg har en dansk opgave som jeg skal aflevere på mandag. Jeg har prøvet at gøre mit bedste med at rette til store bogstaver og sætte komma. kan i måske hjælpe mig med komma fejlog endelserne? tak på forhånden Kære dagbog. Klokken er præcis 04:30. Jeg er lige kommet hjem fra en byfest... -
dansk stil
ForumindlægJeg har en dansk aflevering til på mandag. Jeg har prøvet at sætte kommaer de rigtige steder, men jeg ved at jeg stadig mangler at sætte komma flere steder. Jeg ha også mange andre fejl. Så er der måske en der vil læse det igennem og hjælpe mig med alle de fejl jeg har. Tak på forhånden. : )... -
Den kvantitative uddannelsespolitik
ForumindlægDer er ingen tvivl om, at der kommer flere og flere studenter. Og kravene til de studerende, har historisk set aldrig været lavere. Og der er ingen tvivl om, at det er for en vaskeægte socialdemokrat, giver ganske god mening, at mindre begavede unge skal lære om Platon. Men jeg har som libe... -
Valg 2005
ForumindlægSå blev valget udskrevet!Så vidt jeg kan forneme, er de fleste brugere af Studieportalen højreorienterede.Men hvad har folk tænkt sig at stemme? -
Niveauopdeling i folkeskolen
ForumindlægHej alle :-) Her den anden dag, havde jeg og nogle andre en lille debat, om hvorvidt det ville en god ide med niveauopdeling i folkeskolen? Hvad synes I? For eller imod? ;-) -
Her kan I blære jer i fred:o)
ForumindlægNår man læser de forskellige indlæg her på studieportalen.dk fornemmer man at folk ikke helt kan lade være med at komme med små kommentarer om hvor godt, det er gået dem til deres ekssamen. Det er temlig træls, for når man ikke selv har været oppe endnu, er det sidste man gider høre på, hvor godt... -
Harvard, Princeton, Yale eller Oxford...
ForumindlægHej med jer mennesker.Jeg er en pige, der går i 1.g, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå på Harvard University. Men har også tænkt på Yale, Princeton og Oxford. Måske er det lidt tidligt at tænke på det, men har drømt om det siden jeg var 10 år. Er der nogen der kan hjælpe mig? Ved i hvad ma... -
MUSLIM??
ForumindlægHej-HVornår er det lige at man er en muslim?- skal man gøre noget bestemt? -
Fysik vs. kemi
ForumindlægHvad er forskellen på fysik og kemi ? Og hvad hører det periodiskesystem under ? (: -
lægeuddannelse i Polen
ForumindlægHej venner Jeg er lige gået ud af gymnasiet med lidt lav gennemsnit og er ikke kvalificeret til at blive optaget på min drømme uddannelse ( LÆGE) her i Danmark. Grunden til at jeg henvender mig til jer er at jeg vil meget gerne læse medicin men når jeg ikke er kvalificeret til det her hjemme ... -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
Falder mit gennemsnit?
ForumindlægHej alle, Jeg tænker på at springe direkte fra 7. til 9. klasse, da jeg slet ingen udfordringer har i klassen. Men hvor meget falder mit gennemsnit cirka? Jeg vil gerne studere psykologi, der kræver 10,4 i gennemsnit. PS: Tror I, at jeg kan følge med i samfundsfag? Jeg kommer jo til at mist... -
Jura - Nogle med erfaring?
ForumindlægHej. Ligenu går jeg i 10. klasse, og skal bagefter videre på HF næste år, da jeg bestod optagelsesprøven. At tænke over hvad man vil i fremtiden, har jeg gået og spekuleret meget over, og tror jeg vælger jurastudiet og udanner mig advokat. Her er et par spørgsmål angående studiet: Hvil... -
Hjælp til t bestemme ligning for tangent
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe mig med opgaven på vedhæftet billede? Facit a) b) På forhånd tak
