Søgning på: radioaktivitet forsøg. Resultater: 13601 til 13620 af 17507
-
problemregning
Forumindlæger der nogen der har lavet noget om bistader,bier osv. -
Forside
ForumindlægHejsa.... Jeg har et lille problem... Jeg ville gerne have, at min forside lignede den til højre. Hvordan kan jeg det? Min kode er vist nedenunder billedet.. Altså. Tekstens overskrifter skal rykkes helt ud til linjens højre hjørne, og standard oplyningerne skal rykkes ned i højre hjørne \beg... -
SRP analyse
ForumindlægHej, Hvad forstås der ved at analysere en økonomi ved brug af kvantitativt mateiale? Mere præcist drejer det sig om en analyse af Kinas økonomi ved hjælp af kvantitaivt materiale. Hvordan analyserer man, så det ikke blot bliver en redegørelse og referenece af udviklingen i Kinas økonomi, men en ... -
Den skriftlige eksamen?
ForumindlægHeyVil høre om nogen af dem der var til spansk eksamen i går evt vil vise hvordan deres oversættelse ser ud? -
Ris og ros
ForumindlægI denne tråd kan du give ris og/eller ros til den nye version af siden. -
Aftaleret
ForumindlægHey! Er der en der vil se på min opgave ang. aftaleret?? Vil helst hvis den kan sendes til en af jer, hvis ikke smider vi den bare herud:P Crimbo greetings:D Dehumanized -
LAVT SNIT
ForumindlægHej.. Er der nogen mulighed for at komme ind på jurastudiet med et gennemsnit på 4,2 ? (evt. med en standbyplads).. Jeg har snakket med min rektor om mit gennemsnit og han anbefaler mig ikke at tage året om, fordi jeg ikke ligger på dumpegrænsen og statistisk set forbedrer man ikke sin karakter... -
Fravær
ForumindlægHvorfor er det, at de gymnasielle uddannelser fører fravær? Burde det ikke være den enkelte elevs ansvar at tilegne sig stoffet? Hvis en elev med 14% fravær kan pensum bedre end en elev med 0,5% fravær, burde eleven med 14% ikke have muligheden for at vise dette (til eksamen e.l.)? Har vi ikke a... -
at læse op?
ForumindlægHej Alle! Sidder og er i gang med at læse op til eksamen, og synes det ville være sjovt at høre, hvor mange sider I i gennemsnittet læser hver dag? -
Projektopgave, polynomier, areal
ForumindlægHar fået den vedhæftede opgave, men kan simpelhen hverken bestemme et korrekt udtryk eller arealet af græsset. Håber en kan hjælpe og give lidt stiord til opgaverne. -
Hjælp med grammatik i tysk
ForumindlægJeg skal snart have terminsprøve i tysk. Derfor ville jeg gerne øve min grammatik, og have lidt feedback på nogle sætninger. 1.. Er war den besten Bodybuildern, für fünfundzwanzig Jahre. 2.. Der Stress bei dem harten, täglichen Training und bei den vielen Wettkämpfen war ihm zu viel geworden.... -
Tyrkiets Optagelse i EU
ForumindlægHej, jeg ville høre hvad folk herinde mente med hensyn til Tyrkiet som medlem af EU.?? Er de klar og passer de ind i EU standarderne osv?? -
God indledning?
ForumindlægJeg skal skrive en personlig erindring, med titlen som >>På barndommens vinger<<.. Jeg ahr skrevet dette som indledning: Flyv min kære solskins fugl, flyv og føl dig fri mens stadig du kan. Flyv over hav og å, flyv over bjergene vor. Flyv min kære, flyv mens stadig du kan. Flyv for s... -
MEDIEFAG - Kritik tak!!..
ForumindlægHeej people ! :D - Vi er blevet færdige med vores Mediefag afgang's film, og lagt den på Youtube.. : [http://www.youtube.com/watch?v=5vzOKG3-QbM] .. - Vi kunne virkelig godt tænke at høre lidt kritik om vores film, alt er tilladt , så godt som skidt :-) Eller hvad vi evt. kunne have gjort ... -
Forfatningsret, anyone?
ForumindlægHejsa! Er til reeksamen i forfatningsret på 1 år ved KU i morgen og står lidt lort i det. Der er tale om en to døgns hjemmeeksamen. Har været selvstuderende her på det første år og har desværre ikke sat mig godt nok ind i faget og stoffet. Af samme årsag er jeg heller ikke i noget netværk af med... -
Nogle der vil hjælpe mig med de her sætninger
ForumindlægHej er der nogle som kan hjælpe mig med at forstå om tegnsætningen i disse sætninger er korrekt sat...1000 tak She did not say where she was going. I asked her what time it was? The lawyer surprisingly was wrong. Stephens in the Ferrari was conerning superbly. -
Find koordinat til vektor
ForumindlægHej, jeg har problemer med følgende opgave. Er der nogen der kan hjælpe? Ligemeget hvordan jeg prøver at isolere den ene af de to ubekendte ender jeg med, at vektorens ene koordinat giver 0. Jeg har vedhæftet opgaven. -
Karaktergivning af en eksamensopgave - ikke tilfreds
ForumindlægHej. En (dansklærer) der en som kan hjælpe med at vurdere min eksamensaflevering, jeg er nemlig ikke enig med den givende karakterer. :) - Stephani -
Sfærisk trigonometri
ForumindlægHej Derude. Da jeg efterhånden er løbet tøt for opgaver inenfor sfærisk trigonometri kunne det være super om nogen herude ligger inde med opgaver indenfor området. Både sfærsike trekanter og afstande har stor interesse og de må meget gerne være i den lidt sværere ende - På forhånd Tak fra Tonny -
Blækfysik
ForumindlægHej, jeg søger i håb om svar til disse opgaver? (se vedhæftet fil). Hilsen en presset stx-elev:)
