Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 13941 til 13960 af 19441
-
Rettelse af referat.
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en referat af bogen Flugten. Jeg håber i vil rette mine fejl. Flugten Anden verdenskrig 1440. Paul og Rosie var på flugt sammen med Clarke, fordi at nogle tyske agenter jagtede dem. Clarke, havde stjålet nogle hemmelige tegninger af en kommunikationsradio som mange tysk... -
Rettelse af dansk stil
ForumindlægKan i godt rette mine stavefejl. Den foregår i nutid. Jeg er klar til, at tage af sted. Jeg har dækket mig til med mit ultimative vintertilbehør. Jeg går ned ad trappetrinene, og ser mig omkring hvordan det ser ud udenfor. Det ser frygteligt ud. Vores hus er blevet dækket til med sne, og det væ... -
Blæk om radioaktivitet
ForumindlægHar en fysikblæk for her i ferien, hvor der er tre opgaver. Jeg har dog ingen anelse om hvordan de skal løses(tror jeg heller ikke dem fra min klasse har). Håber I kan hjælpe mig. Vi får snart prøve i det, så intresseret i hvordan man løser dem, ikke bare svaret.Skriver de to opgaver op. Den sids... -
Hjæælp fransk aflevering. billedanalyse
ForumindlægHej.. Jeg har lavet en billedanalyse på fransk, men er overbevist om at den er spækket med fejl. Så hvis der er en der gider at kigge den igennem for fejl ville det bare være super ! På forhånd tusinde tak ! 1. Indentification: L’image est une photo, prenait de n’importe quel appar... -
Oversættelse + fritekste
ForumindlægHej Jeg ville blive super gald hvis der var en der gad kigge på dette franske, da jeg er lidt usikker om der er fejl :) Juliette Binoche er født i 1964 og har modtaget mange priser. Den kendte skuespiller har lige indspillet en film i New York. Nu er hun i Cannes, hvor en journalist venter på... -
Skriftlig hjælp
ForumindlægHej jeg har fået dette til opgave " " Nedstående er resultatet. Tænkte om der er nogle der vil gå det igennem for fejl? På forhånd tusiind tak! Les sports extrêmes Le parachutisme est une activité consistant à chuter d'une hauteur de centaine de m&egrav... -
Hjælp til rette en spansk oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen der vil rette min spansk oversættelse? hvis der er nogle fejl? Eufemia bor i nærheden af Tonameca i en stor landsby i Sydmexico. Hun kan godt lide at gå i skole. Hun siger, at hun altid har haft gode lærere, og at hun næsten alle fag lærer noget interessant. I sin fritid snakk... -
Hjælp til stil!
ForumindlægHey! Jeg har en stil, der endnu ikke har fået en slutning. Jeg har svært ved at komme videre i historien. Er nærmest blank. Jeg ville være taknemmelig, hvis I ville rette den for mig og give idéer om hvordan jeg ellers kunne skrive videre. Temaet er "At være anderledes", men er ikke r... -
Hjæælp til stil!
ForumindlægHey! Jeg har en stil, der endnu ikke har fået en slutning. Jeg har svært ved at komme videre i historien. Er nærmest blank. Jeg ville være taknemmelig, hvis I ville rette den for mig og give idéer om hvordan jeg ellers kunne skrive videre. Temaet er "At være anderledes", men er ikke r... -
Lille engelsk oversættelse
Forumindlægokay måske ikke lille. men ikke særlig stor. der er nogle få ord jeg ikke ved hvordan jeg skal oversætte så som: -folketing/folketinget -præsidentialsystemer -parlamentaristiske tokammer -landsting Her er hele teksten (jeg ville være evig taknemmelig hvis der var nogle der gad at se den igennem... -
350 ord?!
ForumindlægHej venlige sjæle. Er der nogen der vil tage et kig på grammatikken i nedenstående, så ville jeg simpelthen være evigt taknemmelig ;-) -Al hjælp modtages glædeligt :-) In the extract from ‘’Lady Chatterley’s Lover’’ by D.H Lawrence, 1928, the attitude towards Engla... -
Oversættelse
Forumindlæger der en, der gider se min oversættelse igennem..? ville bare være en mega hjælp..Her er teksten, der sku oversættes:Siegfried Lenz’ Novelle “Das serbische Mädchen” foregår i firserne. Den serbiske pige Dobrica forelsker sig i tyskeren Achim, mens han holder ferie i det daværende Jugoslavien. Ha... -
60
ForumindlægZip zap zupKresten Schultz Jørgensen, cand.scient.pol., har haft mange forskellige jobs, han har arbejdet som henholdsvis debatredaktør på Politikken, chefredaktør på Aktuelt, som kommunikationsdirektør i The Coca-Cola Company og senest som chefredaktør på Dagen. Kresten Schultz Jørgensen skrive... -
Haster! hjælp til grammatik
Forumindlæghar en grammatisk aflevering som jeg meget gerne vil ha nogle andre øjne på inden jeg afleverer den.. den danske tekst: Ost-Berlin 1967Heden lå stadigvæk over Berlin. Når jeg tog på en udflugt til Østberlin, var det kun for at får tiden til at gå. Jeg havde endnu aldrig været derovre og da jeg ha... -
Grammatisk rettelse, ordstilling & stavefejl (Haster)
ForumindlægHejsa, jeg har fået en opgave retur, som skal genafleveres snarest muligt. Jeg skal have styr på noget ordstilling og en del stavefejl, og ville derfor ty til internettet for hjælp. Jeg ville være evigt taknemmelig hvis en venlig sjæl ville tage et kig på min tekst og rette den! 1. Präsentation... -
At bestemme koordinatsættet til hvert af skæringspunkterne mellem graferne for f og g.
ForumindlægHej allesammen. Jeg har haft en del problemer med en opg, som jeg nu vil spørge jer til råds om. Jeg ønsker ingen kommentarer om, at jeg er doven, og at jeg bare kan slå op i min bog, for det har jeg, og jeg har virkelig svært ved disse spørgsmål. [:)] Opg 1) Funktionerne f og g er givet v... -
Hvilke højniveau fag?
ForumindlægVed udgangen af januar skal vi have valgt hvilket fag vi vil have i 2.g samt hvilke fag vi godt kunne tænke os at have i 3.g. Som det ser ud nu overvejer jeg flg. to sammensætninger:Engelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gSamfundsfag (A) - 2.g/3.gellerEngelsk (A) - 3.gMatematik (A) - 3.gKemi/Biologi ... -
imperialismeteori?
ForumindlægEr der nogle herinde der har "forstand" på imperialisme? -Og kunne anbefale to imperialismeteorier der kunne være gode at samligne? Det er med henblik på min historieopgave... På forhånd tak! =) -
I have a dream analyse ?
Forumindlæger der nogen der ligger inde med en analyse af Martin luther king's tale "i have a dream"? Analysen skal være på dansk :) tak... -
Hjælp til rettelse af fransk
ForumindlægHåber der er en som kan hjælpe mig :-)
