Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 14061 til 14080 af 18958
-
Læse mindre oversættelse igennem:)
ForumindlægHey alle.. Nogen som lige vil læse denne oversættelse igennem og evt rette for fejl.Der deutsche Journalist Axel Hacke arbeitet für „süddeutsche Zeitung“, wo die Artikelserie „das beste von meiner Leben“ ihn berühmt getan hat.Kurze Zeit nach dem Fall der Mauer, begann er Geschichten und Fotos für... -
Laveste karaktere
ForumindlægHej!hvad er detlaveste i har fået i karakter! -
kan man sige følgende?
ForumindlægHej, kan man sige følgende? Vi kørte fra X Gymnasium til Paris torsdag d. 26. november. Wir fuhren von X Gymnasium nach Paris Donnerstag d. 26. November. Mange tak. -
Mein, meine eller meinen eller andre?
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om hvornår man skal bruge mein, meinen, meine eller en helt fjerde. Håber i vil forklare mig det -
Verber finitte og infinitt
ForumindlægEn der kan forklarer mig forskellen på finitte og infinitt verber, og hvad der kendetegner det? Hjælp mig er helt lost! -
Referat hjælp.
ForumindlægHej. Ville være ekstrem glad hvis nogen gad og påpege mine fejl. :D Die Wiedergabe von der Geschichte „Marias Reise“ von Maria Pohl. Die Geschichte handelt um den Verfasser und ihr Erlebnisses. Maria haben eine Suche, sie will ein Buch schreiben über ein Berliner. Die Erzählerin ist ... -
en sætning.
Forumindlæghejsa allesammen.. jeg sidder med nogen tysksætninger.. jeg vil meget gerne lærer det her, synes tysk grammatik er lidt svært nemlig.. Så tror i ikke i kunne, når i ser på sætningen, skrive hvad hvert led er, og hvorfor, så jeg kan forstå det. Her er sætningen så: I mellemtiden løber ulven hen ti... -
Kort oversættelse 1
ForumindlægEr der nogen der vil være så venlige at kigge på mit tysk? Daniel og Juli befinder sig i Wien, Leo er kørt videre, og de ved ikke, hvad de skal gøre. De sniger sig om bord på en Donaudamper som blinde passagerer. Om natten ligger de på dækket og snakker og ryger hash. Det er en helt ny opleve... -
Jeg er bange for..
ForumindlægJeg er bange for at få dårlig standpunktskarakter.I Dansk siger jeg meget. I skriftlig har jeg fået følgende: 8/9, godt, 8/9, godt, set, udsædvanlig godt, godt, godt arbejde, 7/9, I math siger jeg også meget. I skriftlig har jeg fået følgende :7,8,7,8,7,11, 10, I Fysik/Kemi siger jeg også meget. ... -
eksamen
Forumindlæghvis der lige er en som vil kigge det jeg har skrevet indtil videre igennem for de værste fejl så ville jeg blive rigtig glad... :) Der text heißt „Metin und Martin” und der text ist von Alev Tekinay geschrieben. Resümee von „Metin und Martin“ Der text handelt von Metin der einen Ausländer ist.... -
Aufsatz: Migration – Übersetzung ???
ForumindlægHey alle .. Er der ingen, som har lavet denne oversættelse og evt. ville hjælpe lidt? :) _________________________________________________________________________________ Aufsatz: Migration – Übersetzung (Tekst fra Kristeligt Folkeblad 15.6.08, som dog er kraftigt omskrevet) Da det tyske f... -
Kun 6 timer til at rette denne oversættelse, da den skal sendes til min lærer, plz hjælp mig
ForumindlægHjælp please, jeg har en meget haste opgave for til imorgen skriftlig, jeg skal oversætte en dansk tekst til tysk. Vil i ikke nok hjælpe mig, jeg lover jer at dette bliver første og sidste gang jeg beder, andre om at lave mine lektier. Jeg kan bare ikke nå at lave det selv fordi jeg også har en f... -
rettelse af kort tekst.
Forumindlæghey studieportalen. tænkte om der en venlig sjæl der lige gad at kigge min kort tysk stil på omkring 100 ord igennem. Ville være en stor hjælp :) fragen 4. (stefan meint, dass das aussere der menschen heutzutage eine grosse rolle spielt. Was meinst du?) in die text stefan meint, dass das au... -
Engelsk kvote 2 Århus Universitet
ForumindlægHejsa. Jeg vil gerne søge ind på Århus Universitet næste år, for at læse Engelsk (kvote 2), og har først lige nu fundet ud af at det faktisk ikke ser så godt ud for mig... Har taget en 2-årig hf, og her er hvordan situationen pt ser ud: Kvote 2 fagene siger Dan A, Eng B og His B - og så ska... -
At blive - werden
ForumindlægWerden i de fem hovedtider. Jeg får nogle dansk sætninger, som skal oversættes til tysk og sætte den rigtige bøjning ind af werden i den rigtige tid. Jeg er helt lost. nogle der vil hjælpe? 1. Firmaet bliver stort. 2. Firmaerne bliver store. 3. Vi er ikke blevet tilfredse. 4. Er tilbuddet blevet... -
Forfatningsret, anyone?
ForumindlægHejsa! Er til reeksamen i forfatningsret på 1 år ved KU i morgen og står lidt lort i det. Der er tale om en to døgns hjemmeeksamen. Har været selvstuderende her på det første år og har desværre ikke sat mig godt nok ind i faget og stoffet. Af samme årsag er jeg heller ikke i noget netværk af med... -
hjælp til rettelse af kort referat
Forumindlæghej alle. jeg tænkte på om der ikke lige var en der kunne tage et hurtigt kig på en referat, og evt. rette mine fejl? tak på forhånd ! :-) Good Bye Lenin! handeln von einer Mutter, Christiane, die liegt in Koma nachdem sehen ihren Sohn Alexander verhaften in ein Demonstration wird. Zeit v... -
Teksforståelse
ForumindlægHej, jeg har lidt svært ved at forstå nogle punkter i en tekst omkring Mauerpark. Jeg kan ikke vedhæfte hele teksten kun en side. Skriv hvis du vil hjælpe så sender jeg den fulde tekst enten gennem email eller privat besked. Det jeg ved er, at der er tale om en kronik. Manden Wladimir Kaminer... -
let oversætning
Forumindlægplease oversæt det her for mig, eller bare noget af det1. De har solgt forældrenes hus i København. Der åbner byens supermarked en filial. Filialens personale er nyt, men chefen har arbejdet i Tyskland. Tysklands hovedstad hedder Berlin. Her ligger supermarkedskædens 14 filialer.2. Personalets op... -
Nogle der vil hjælpe mig med at opstille problemstillinger i forhold til 5 historisk kilder
ForumindlægHej allesammen jeg skal lave en opgave i historie, hvor jeg skal opstille 3 eller 4 problemstillinger på baggrund af 5 forskellige tekster. De 5 forskellige tekster hedder: 1. ” Befolkningstal i de to blokke” 2. ”Bruttonationalprodukt i øst og vest 3. ”So...
