Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 14161 til 14180 af 45492
-
Lambert Beers lov
ForumindlægLambert Beers lov er: A = ε ⋅ 1 ⋅ c Jeg har to ligestore bægerglas, hvori der er KMnO4. Men i den ene har jeg fordoblet volumenet ed tilsætning af rent vand. Og så skal jeg sammenligne farveintensiterne vha. Lambert Beers lov oppefra og fra siden. Oppefra er de ens, men fr... -
Respons from you guys til mit dig ;-)
ForumindlægHeey derude ! Er lige blevet færdig med mit digt til dansk. Det er et prosadigt der skal afleveres imorgen som afslutning på et lyrik-emne. Jeg går i 9. klasse og den karakter der bliver knyttet til digtet er rimelig vigtig, så det ville være SKØNT hvis I, søde dejlige mennesker, ville give lidt ... -
Hvordan skal jeg gå frem?
ForumindlægJeg er ved at lave en opgave i matematik, vedr. Triginomatri. Og jeg har ikke særlig nemt ved matematik og slet ikke triginomatri. Jeg er nået til den her opgave, som lyder således: Beregn siden a i trekant ABE, når vinkel a er 41 grader, vinkel B er 83 grader og b = 9,5. ... -
Konvergent række
ForumindlægJeg skal gøre rede for, at rækken\\sum_{n=1}^\\infty \\frac{1}{x^2+n^2}konvergerer for ethvert reelt tal x, men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal gøre det. Jeg har tænkt på, om jeg skal bruge, at da rækken udelukkende består af ikke-negative, så konvergerer den, hvis -- og kun hvis -- afsnitsf... -
Generel SRP-tråd :)
ForumindlægHej Jeg kunne ikke lige finde den anden tråd. I denne tråd kan vi dele vores erfaringer, frustrationer og gode øjeblikke med SRP'en. Hvor langt er I nået? Hvad irriterer dig mest ved opgaven? Føler du dig meget stresset? Bare skriv, hvad der falder jer ind :) -
Hvad hvis man kun kan skrive under 15 sider i SRP?
ForumindlægHeej.. Så sidder jeg nu her på SRP's sidste døgn, og jeg har kun fået skrevet 11½ side - og jeg er TOM! Helt tom.. Kan ikke fylde mere på uden at jeg bare gentager mig selv.. Er der nogen der ved, om det bare trækker ned i karakter, eller om man dumper, hvis man har for få sider? -
Hvor meget bør samfundet bestemme?
ForumindlægJeg skal til at skrive et debatindlæg om hvor meget samnfundet bør styre vores liv? Jeg synes det er lidt svært at komme igang, og det kunne være fedt hvis vi kunne få en debat igang herinde.. ;) Hvad synes i samfundet skal bestemme over os? -
SSO . HJÆLP
ForumindlægJeg mangler inspiration til i morgen, hvor jeg skal ha valgt mit emne. Jeg er på helt bar bund! Hvad skal jeg vælge?Af fag har jeg at vælge imellem: Historie (Hvis det kan undgåes!)Dansk (skal det ikke være!)Fransk (ville være perfekt)Meget hurtig brainstorm, samt nogle af mine interesser:BilerMa... -
Hvad fik I i Almen Sprogforståelse?
ForumindlægHvad fik i Almen Sprogforståelsestesten?\nJeg fik et ni-tal, hvilket er mere end rimeligt, eftersom jeg aldrig koncentrerer mig i timerne, aldrig læser lektier og ikke havde nogle noter med :) -
Fedtstoffers iodtal
ForumindlægOkay, det er på sådanne tiddspunkter at jeg betvivler min beslutning om at vælge kemi på højt niveau.Jeg er ved at skrive en rapport om fedtstoffers iodtal (vi undersøgte majsolie og olivenolie), og jeg er nu kommet til efterbehandlingen....og er gået fuldstændig i stå. Jeg er bare så dårlig til ... -
A-bomben
ForumindlægHvilke konsekvenser og bivirkninger har det haft, at A-bomben blev opfundet udover nagasaki og hiroshima blev sprunget i luften? Mange tak på forhånd:) -
Karakterblad, gennemsnit?
ForumindlægHvad var jeres gennemsnit på jeres seneste karakterblad? Mit var på 8,5! - dte nye skala. -
En to tre nu !
Forumindlæghej. på min skole i horsens er vi i gang med en bograpport, "En-to-tre-nu!" Men jeg kan ikke helt selv svare på nogle spørgsmål? Hvilken pointe kan den punkterede linje refere til? (de kryptiske overskrifter - 1,68 , 0,22 .. osv. I hvilken sammenhæng bliver der sagt "En-to-tre-nu! ... -
Digte som genre ( det haster!!!!!!)
Forumindlægjeg har fået at vide jeg skal gøre rede for digte som genre, men jeg ved ikke hvad min lære mener med det. håber i kan hjælpe mig. -
1. ordens prædikatlogik
ForumindlægJeg er i gang med at skrive et projekt om n^2-1 puslespillet. I den forbindelse skal vi inddrage 1. ordens prædikatlogik, hvilket jeg har et ganske kort spørgsmål til.Hvis p er et udsagn, så siges p at være et lukket udsagn, ikke sandt?Hvorimod p(x) er et åbent udsagn?Hvis vi har p(x) => q(x),... -
skitser rettelse
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=16156 mit bud : 1100 Varesalg Kredit : 5000 14261 Købsmoms Debet : 1250 12310 Kasse Debet: 6250 korrekt?? -
Er gymnasiet anderles end skolen
ForumindlægHej Hvordan er det egenligt at være gymnasieelev, altså faglige og socialt? og forringerr man sin eksamesnit fra folkeskolen én eller to karakere ned? -
Samfundsfag
ForumindlægHej.Jeg er igang med at skrive en større samfundsfags rapport, og i min diskussion skal jeg inddrage, "hvilke sammenhænge der er mellem samfundsforandringer og individets identitet".Håber, at der er nogle som kan hjælpe.På forhånd tak. -
Kjærestefolkene?
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at placere "Kjærestefolkene” i romantikken? -
Metode
ForumindlægEr der evt. en der kan forklare forskellen på kvalitativ og kvantitativ ?
