Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 14441 til 14460 af 36004
-
Eksamen
ForumindlægHej ;) Hvordan skriver man en synopsis? -
Dansk Essay Lektiehjælp
ForumindlægHej! Jeg har en dansk essay for, og spørgsmålet er: ''Hvad vil det sige for mig at være dansker?'' Jeg har brugt mange ord som hygge, kartofler osv. Men jeg er ikke dansker, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive? Jeg er på en måde opvokset i Danmark, men stadig føler jeg m... -
skal man altid række hånden op?
Forumindlæghej, jeg har et spørgsmål.... . jeg går på gymnasium.....jeg vil gerne vide om, skal man altid række hånden op i timerne for at få 12-tallet? Sidste år, plejede jeg altid at sige noget i hver time i næsten alle fagene, og fik 12 og 10. Men nogle gange føler man at man ikke virkelige har lyst ti... -
Musik på Gymnasiet?
ForumindlægJeg er imod, at faget musik kan tages på højniveau i gymnasiet. Jeg mener, at musik er i samme kategori som idræt og billedkunst. Disse er obligatorisk og kan så også tages på mellemniveau - det samme burde gælde for musik - hvad er forskellen? Jeg bliver bare irriteret over at se, mine klassekam... -
Rettelse af kort spansk oversættelse
ForumindlægEr der nogen som har lyst til at kigge min spansk oversættelse igennem? Den skal afleveres i morgen :) Sobre Guernica - Traducción: Guernica er et maleri af Pablo Picasso. Guernica er også navnet på en by i Baskerlandet, som blev bombet af tyskerne d. 26. april 1937 under den spanske borge... -
Kom din næste kategori-ven ved!
Forumindlæg[Denne tekst (skøre tanke) skal læses med et glimt i øjet] Der er en meget tydelig gruppering af mennesker på Studieportalen. Der er dem, der er tilhænger af matematik, fysik og strækker de sig, kemi og måske lidt support. Der også den gruppe, der elsker sprog, tysk, spansk, fransk, latin og for... -
Er der nogle fejl?
ForumindlægHej :) Er der nogle fejl i oversættelsen ? Er i sær i tvivl mht. brugen af daran i nogle af sætningerne :) Håber i kan hjælpe! (den danske tekst står neden under den tyske - til sammenligning) Wenn man eine Übersetzung machen soll, muss man sowohl als auch ein Wörterbuch und eine Grammatik benutz... -
"Se hvor meget du kan spare"
ForumindlægDa jeg forsøgte at logge ind på Portalen i dag, blev jeg mødt af en særdeles effektiv firewall med overskriften "Se hvor meget du kan spare". Jeg måtte opdatere siden for at komme ind i varmen. Hvad det drejede sig om, har jeg glemt, noget med rejse for de unge, vist, men for en ordens ... -
KORT oversættelse
ForumindlægHej der ude. Jeg skulle oversætte to korte tekster fra dansk til tysk, med fokus på "werden". Jeg ville bare høre om det var en sød, der ville kigge dem igennem hurtigt, for eventuelle store fejl.. På forhånd tak! ;-) Her er de: 1. I 1949 blev Konrad Adenauer valgt til forbundskansl... -
rettelse
ForumindlægHej, jeg hedder Mufti, og jeg har skrevet en lille stil på tysk, og jeg vil være meget taknemlig hvis nogen gad at skimmme den, og rette de værste fejl, hvis ikke er det forståligt, fordi den er ret lang alligevel.Henner ist einen 35-jähriger Lehrer. Er wohnt in der DDR zusammen mit seiner Frau,... -
Rettelse af 4 sætninger
ForumindlægHejsa (:Nu er det sådan at jeg er ret dårlig til tysk, og vil derfor høre ad, om nogen lige ville kigge 4 sætninger igennem:Ich war in Bangkok in Jahren 2001 und 2002.Bankok ist in Thailand und Bangkok (betyder Englenes By?)Mein Fater wohnt in Bangkok, und ich hatte meinen Bruter mit.Ich finde(? ... -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej.. jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilke gymnasium der passer bedst til det jeg vil.. Jeg tænkter at jeg i fremtiden vil noget med medicin.. altså så det er noget med matematik, engelsk , fysik kemi osv.. ville det være bedst hvis jeg tog stx, eller htx? og hvis jeg vælger den studie retnin... -
Plot af intervaller
ForumindlægHej Hvis man har en funktion f og man ved hvordan den ser ud i forskellige intervaller, kan man så på en rigtig smart måde bruge maple til at lave en skitse af funktionen ud fra intervallerne? Man kan selvfølgelig selv tegne den op med blyant og papir, men personligt overser jeg tit nogle ting ... -
Hjælp til retning søges.
Forumindlæghejsa. jeg er kommet frem til dette resultat i min dansk til tysk oversættelse - mit hoved koger - og har dermed brug for lidt hjælp til nogle af fejlene. :-) 1. Om en uge kører hele familien til Holland i min nye vogn 2. Hvorfor fortæller du altid om ham, du fortæller aldrig noget om hende 3. De... -
Induktiv Metode + Præsidenten i USA
ForumindlægHello ;) Sagen er den, at jeg skal op i AT (3g) som så mange andre. Jeg ved godt grundlæggende hvad både induktiv og deduktiv er, men mit spørgsmål er alligevel, men mit følgende eksempel er en induktiv metode: Jeg konkluderer ud fra noget materiale (empiri), at forholdet mellem USA og Europa er... -
Nogen der kan rette min spanskoversættelse?
Forumindlæghej studieportalen jeg har lavet en oversættelse i spansk, hvor det ville være fedt, hvis nogen kunne rette den. Oversættelsen er fra dansk til spansk - der er vedhæftet en word-fil, hvis dette er for uoverskueligt: Dansk: Osborne blev grundlagt i 1772 af en englænder, som giftede sig med en ... -
hastighed
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe? Jeg er usikker på hvilke enheder der skal anvendes? -
Mundtligt podcats i dansk
ForumindlægJeg har fået til opgave at lave en mundtlig podcats, som går ud på jeg skal analyserer patienten. Opgaverne er følgende: Opgave: Giv en grundig karakteristik af fortælleren og hans holdning til sig selv, livet og det der sker for ham. Dokumentér dine påstande med eksempler fra teksten. Giv desu... -
Areal
ForumindlægHvis man har én trekant med 2 sidelængder som man kender målene på, og firgueren har én grad. Man skal finde arealet af den. Spiller den ene grad en rolle, når man skal regne arealet ud. Umiddelbart vil jeg sige nej, men for at være helt sikker, beder jeg om hjælp Tak på forhånd -
HJÆLP SØGES - Python
ForumindlægJeg har brug for hjælp til nogle programmerings opgaver på Python. Har AKUT brug for hjælp og er villig til at betale:) Kontakt mig hvis du har erfaring med Python programmering På Forhånd Tak :)
