Søgning på: molins model forklaring. Resultater: 14761 til 14780 af 26896
-
Teorier om sorte huller?
ForumindlægHejsa - Min gruppe og jeg skal skrive en projektopgave om sorte huller, og ville gerne vide, om I havde nogle teorier om sorte huller? altså hvad i tænker om sorte huller, ikke som i viden, men som i teorier:) tak på forhånd;)) -
Er det korrekt
ForumindlægEr det korrekt ? -
Funktioner
ForumindlægHvordan beskrives en funktion? Jeg skal nemlig fortælle hvilke af disse fire grafer, kan beskrives som en funktion. Jeg har hidtil nået frem til at den første graf, ikke kan beskrives som en funktion, da cirkler ikke har en funktionsværdi. OBS: jeg har vedhæftet de første to grafer, de to sidste... -
dannelse af strøm med magnet
Forumindlæghvorfor dannes der strøm? når en rund magnet sat ved siden af en elektromagnet og rund magneten er sat til en motor. som vist på billede -
Hjælp til problemregning 9 klasse
ForumindlægHej, jeg forstår ikke denne opgave. En der kan forklare og hjælpe? Det er 3.5 -
Sn og Fe
ForumindlægHej je skal hvordan vi udefra standardreduktionspotentialerne kan se at reaktionen er spontan vi har Sn4+->Sn2+ E0=0,15 og vi har Fe3+ -> Fe2+ E=0.77 -
Hvordan omsættes insulinbinding på cellers overflade til et intracelullært respons?
ForumindlægJeg har ikke nogen ideer og kunne finde noget om det på nettet. -
At dumpe
ForumindlægHej alle sammen Jeg har i dag dumpet min første eksamen. Har været til 3 eksamner på 1 semester og jeg har dumpet den ene. Er der andre der har prøvet at dumpe en eksamen på første semester? Jeg føler mig mega dum lige nu og som om jeg slet ikke høre til på studiet, og vil derfor høre om der va... -
eksamen alkaner
ForumindlægNogen som kan hjælpe med dette spørgsmål? Fortæl om alkanernes fysiske og kemiske egenskaber, herunder forbrændingsreaktion og substitutionsreaktion Tak på forhånd -
Mængder
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med at løse denne opgave, jeg har fundet ud af at l og o er rigtige, men er lidt i tvivl med de andre, hvor der indegår tal og ikke bogstaver på fornhånd tak. -
Opdrift
ForumindlægNogle som kan forklare dette sætning: "Opdriften på en genstan er lige så stor som tyngdekraften på den væske, som genstanden har skubbet væk". Betyder det så at opdriften og tyngdekraften er den samme? er det når genstanden står stille -
Hjælp med en geometrisk fortolkning
Forumindlæggeometrisk fortolkning -
Beregn hvor mL Gadodiamid der injiceres
ForumindlægGadodiamid findes som injektionsvæske, der indeholder 287 mg / ml Gadodiamid. Ved MR-scanning doserer 0,1 mmol / kg legemsvægt. Patienten vejer 62 kg. Beregn hvor mL Gadodiamid, der skal injiceres ved MR-scanningen. Hvilken formel skal følges for at kunne svare på dette spørgsmål? -
tale
Forumindlægjeg skal skrive en valgfri tale men ander ikke hvad jeg skal skrive den om og hvordan jeg skal skrive den -
Uregelmæssige Udsagnsord
ForumindlægHej, Nogle der lige vil tjekke dem igennem før imorgen tidlig, altså inden klokken 8:00... 1. Martin kommer ofte for sent. Martin kam oft zu spät. 2. I dag kom Charlotte også for sent. Charlotte ist heute auch zu spät gekommen. 3. Hun kom så sent, at alle selv Martin for længst var kommet. Sie... -
Oversættelse fra dansk til engelsk. Ret sætningerne og forklar fejlene
ForumindlægOpgave A. Ret fejlen i følgende sætninger og forklar din rettelse på dansk. Skriv den korrekte sætning nedenunder din forklaring. . 1. This destination really live up to its reputation of being both beautiful and affordable. Ret: This destination really live up to its&... -
et eller to ord?
Forumindlæghej. hvornår ved jeg om et ord skal staves i et eller to ord? fx læderjakke? badebold? sengelagen? undervisningsmateriale osv.? kan nogen af dem ikke ligeså godt være i to ord? håber der er en der kender reglen for dette da jeg laver mange fejl pga af det. takker på forhånd -
Hjælp til bestemmelse af funktion
ForumindlægHej Jeg vil lige være sikker på om de to opgaver som er vedhæftet er løst rigtigt opgave 1: f(x)= C g(x)= A f'(x)=B - Men jeg ved ikke hvordan jeg skal begrunde det. Opgave 2 jeg fik modellen til at være f(x) = 645*x På forhånd tak -
Hjælp til opgave om halveringstid
ForumindlægEt bestemt radioaktivt stof har en halveringstid på 30,17 år. I en model kan mængden af tilbageværende stof som funktion af tiden beskrives ved N(t) = 17,5 * a^t Hvor N(t) er mængden af tilbageværende stof (målt i gram) til tidspunktet t (målt i år) Bestem konstanten a for det pågældende stof.... -
hjælp til analyser :) !
Forumindlæghej, jeg skal til at skrive SRP i Afsætning og IT som bifag. IT delen har jeg styr på. men vedr. Afsætning kunne jeg godt bruge lidt hjælp. Mit emne handler om ekspansion på det nordtyske marked. mit problem er at jeg mangler modeller som ikke står i mine bøger, da det jo ville give lidt ekstra...
