Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14861 til 14880 af 35989
-
matematik c
Forumindlægsidder med dette spørgsmål altså b, nogle der kan hjælper? -
Erfaringer med kollegiet granbo
ForumindlægHej Jeg har fået tilbudt en bolig på kollegiet Granbo, men jeg kan ikke finde noget information omkring kollegiet, så ville høre om der er nogen der kender noget til det? Vil også gerne se nogle billeder af boligerne. Og lige til sidst vil jeg høre om der er nogle kollegier i Løbenhavn I vil frar... -
Løs ligning med brøk
ForumindlægHej, jeg kan ikke rigtig finde ud af at løse denne ligning, håber der er nogle der vil hjælpe :) -
Stofmængde, Grundstoffernes periodiske system og Alkener
ForumindlægHej, jeg ville hører om der var nogen, som ville hjælpe mig med at svarer på de her 3 spørgsmål! Jeg har i alt fået 15 spørgsmål, men det er specielt de her 3 jeg har haft problemer med at svarer på. Jeg håber der er en som kan hjælpe :) Mange tak på forhånd -
Medicin og teknologi
ForumindlægHej derude, Jeg står og skal vælge uddannelse meget snart, men synes stadig at jeg har alt for mange ting jeg gerne vil! Luksus-problem, jeg ved det ;) Mit spørgsmål drejer sig om medicin og teknologi. Jeg var til DTU åbent hus og hørte en masse om det, men synes ikke rigtig jeg blev så ... -
endnu en psykologi-krise
ForumindlægHej alle kloge hoveder :) Jeg er i gang med mit 2. sabbatår, og er mildest talt på bar bund mht. videreuddannelse. Jeg brænder mest for at læse psykologi, men har næsten opgivet drømmen, på baggrund af et noget middelmådigt STX snit (7,5), som slet ikke kan matche de skyhøje snit der kræves i dag... -
Læreruddannelsen- håber nogen kan hjælpe?
ForumindlægHej alle Jeg går nu i 2g, og efter 3g vil jeg gerne læse til lærer. Mine karakterer er meget fine i alle fag, undtagen i billedkunst, hvor jeg mindst skal have en karakter på 7, men desværre afsluttede jeg billedkunst med et 4 tal. Jeg vil gerne læse på Zahle UCC. Hvad skal jeg så gøre nu? - Har ... -
hjælp kemalisme
Forumindlæger der nogen der kan forklare mig hvad kemalisme er ? og give mig en sammenhæng med kemalisme igennem samfundsfag,historie og religion ? det er til en synopsis opgave OM TYRKIET og har emnet KEMALISME og står på bar bund så håber i kan hjælpe mig på forhånd tak -
Dato
ForumindlægHej hvis man skal en dato op hvad vil være mest korrekt: 15/08-2018 eller 15/08/2018 eller 15-08-2018? -
Rumfang af en prisme
ForumindlægHej. Det er første gang, at jeg skal regne rumfanget af en prisme ud - og jeg er lidt i tvivl, om jeg gør det rigtigt. Er der mon nogen, der vil tjekke? Figuren er i den vedhæftede fil, og det er min løsning også. På forhånd tak! -
Psykologi - hjælp
ForumindlægHej. Jeg er på vej til 9. klasse, hvor det gælder. Indtil videre har jeg ingen problemer, og jeg klarer mig godt i skolen. Jeg er en af dem, der får topkarakterer. Jeg vil rigtig gerne være psykolog, men hvis jeg kom på gymnasiet, hvilken linje skal ... -
Medicinstudiet SDU som førsteprioritet
ForumindlægHej derude. Jeg sidder som mange andre og venter på at få svar fra universiteteterne. Jeg har selv søgt medicin p SDU som min førsteprioritet. Jeg har et snit på 10,6 efter at have gange med 1,08. Adgangskvotienten for sidste år lå p... -
Omdrejningslegeme af vinflaske
ForumindlægHejsa, sidder fast i den her opgave.. Hvilken formel kan jeg bruge til bestemmelsen af formen på vinflasken? -
Beskriv en forskrift for den lineær funktion, hvis grafen går gennem punkterne A (-2,1) b (4,13)
ForumindlægHej! Jeg har en opgave som lyder sådan her: Bestem en forskrift for den lineær funktion hvis grafen går gennem punkterne A(-2,1) B(4,13) Håber nogle kan hjælpe mig:) -
Foreberedelse inden studiestart Medicin
ForumindlægHej. Jeg er i år kommet ind på medicinstudiet som vinterstarter. Da det er bekendt at studiet er hårdt, med en del læsning, ville jeg derfor hør medicinstuderende om man kan foreberede noget inden studiestart i form af en masse læsning? Desuden hvis du har nogle gode råd til studiet. vh. Karsten -
gymnasie fritidsjob
ForumindlægHej jeg skal starte på htx efter sommerferien, og jeg er igang med at finde et fritidsjob. Jeg vil bare spørge: Er der tid nok til at have et fritidsjob efter skoletid når man går på gymnasiet eller får man for mange lektier for? Hvis nogen af jer gymnasieelever arbejder i fritiden, hvor mange ti... -
I tilfælde af standby plads.
ForumindlægHej alle. Så er der snart kun et døgn til svar! Jeg vil bare lige høre hvis man får tilbudt en standby plads, hvad betyder det helt præcist? 1. Så vidt jeg ved er det noget med at man skal være parat til at hoppe ind hvis der skulle blive en plads? Men er det så hvis der er nogen som ikke har tak... -
Matematik-opgave
ForumindlægHej, er der nogen der har styr på disse opgaver? -
Hvor meget tror I kvote 1 stiger?
ForumindlægKvote 1 ved Jura på KU 2011 lå på 8,5 for 2011. Hvad mener I sandsynligheden er, for at den kommer over 8,9 for næste år? Det håber jeg nemlig ikke den gør. :) -
Parablen. Rigtige opgave
ForumindlægSe vedhæftet
