Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 15141 til 15160 af 186241
-
Ligninger
Forumindlæga) Bestem løsningen til ligningsystemet: 3x+4y=10 4x-3y=5 ..... Jeg aner ikke hvordan jeg kommer igang med løsningen , så mange tak på forhånd til dem der kan svare hurtigst muligt, skal bruge det til imorgen :/ så tak (: -
Areal
ForumindlægHej, nogen der ved hvordan man kan finde arealet på en trekant? når grundfladen er 4,5? :) -
Hvordan tegner jeg kurver i excel?
ForumindlægJeg har fået at jeg skal lave et diagram, hvor jeg både indsætter efterspørgselskurven og udbudskurven. udbudskurven: P=40 + 0,375Q efterspørgselskurven: P= 200 - 0,125Q Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg får de to ligninger lavet til kurver? -
Rentes regning bevis
ForumindlægHej. Jeg står og skal lave en fremlæggelse omkring rentes regning. Jeg er dog i tvivl hvordan jeg skal bevise denne formel. Jeg har søgt på andre indlæg og fundet andre der har forklaret det, men kan simpelthen ikke forstå det. Håber der er en der kan forklare det lidt pædagogisk :-) På fo... -
Find siden på en firkant!!!
ForumindlægOpgaven lyder således: I Firkanten ABCD er vinkel A=110 , Vinkel D=115 , A-D= 5,0 , A-B=4,2 og C-D= 7,8,,, Beregn B-C -
Accelation
ForumindlægOpgaven lyder på En lastbil kører halvdelen af en vejstrækning med 30km/h. Hvor strækt skal den køre på den anden halvdel af turen, for at i gennemsnit har kørt med henholdsvis 40km/h og med 60km/h? Nogen som kan hjælpe? -
Skal afleveres om en time, en venlig sjæl?
ForumindlægNedenfor er angivet ligningen for en linje og et punkt i planen. Bestem i hvert af de tre tilfælde ligningen for den linje, der går gennem det givne punkt og er ortogonal på den givne linje. a. 2x-3y+4=0 og P (3,1) b. y = -2x+4 og P (-1,2) c. -x = 3y+12 og P (0,-4) En linje går gennem punkterne... -
e^z=w
ForumindlægHej alle. Kan nogen hjælpe mig med følgende opgave, se vedhæftede file. Hvis z bare er et tal, så vil det være nemt nok at løse, men jeg tror at z=x+iy, hvilket gør at jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe det an.. tak på forhånd -
Modalverber hoved eller hjælpeverber
ForumindlægHej, har lavet denne opgave hvor man skal finde ud af om modalverbet er et hovedverbum eller hjælpeverbum, er den rigtig? -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej :) Jeg sidder med spørgsmålene til min mundtlige eksamen i matematik c og jeg er støt på et spørgsmål inden for emnet funktioner generelt, som jeg slet ikke forstår :) Spørgsmålet er: Find forskriften for udviklingen ved beregning, hvor du bruger den relevante formel. Hvad menes der med... -
Kristendomseksamen
Forumindlægskal op i kristendom om en uge, men ved ikke hvordan man skal perspektiverer... Altså skal man perspektivere sine kilder til nogle bibelske tekster aller må man selv bestemme? -
neutroner og protoner i ALLE grundstoffer?
Forumindlægbestår alle grundstoffer af protoner og neutroner? -
Hjælp please det er rigtig vigtig jeg har exam imorgen
Forumindlæghej jeg skal laver en forsøg til ensretning , og vekselstrøm , hvad for noget forsøge kan jeg laver ???? tak -
Forskellen på genotye og fænotype
ForumindlægHar som nævnt bare lige brug for et kort svar på, hvad forskellen er mellem genotyper og fænotyper. -
Ordvalg og grammatik
ForumindlægHej allesammen, jeg håber at i vil hjælpe mig med at forklare og komme med et bud på, hvordan jeg kan gøre sætningerne rigtige hermed også om det er det rigtige ordvalg. Forholdet i et land er dårlig. ---> Folholdet-->Der Umstand? For pigerne er skolens reform en dårlig løsning...---&g... -
Én sætning
ForumindlægHej. Er denne engelske sætning korrekt grammatisk? Det skal lige siges, at Bisie er en by, hvis I ikke ved det. From here it is too days on foot to get to Bisie På forhånd tak. -
Pls help folkeskole
ForumindlægHej matematikmennesker. Jeg håber i kan give mig svar på denne opgave. Det kniber til for mig at finde ud af den! s; Opgave (1) Giv eksempler på hvad q, r, p, og z kan betyde, for at følgende regneudtryk giver mening. a) z = q+r b) z = q-r -
Hjælp - Gavekort fra Apple
ForumindlægHalløjsa :) Jeg købte en macbook for nogle uger siden og der kom et gavekort med på 550 kr., som man i følge Apple kan bruge i Mac App Store, iTunes Store og App Store. Jeg har været inde på min Itunes konto og aktiveret gavekortet.. og det ser ud, som det skal.. Nu er problemet bare, at ... -
f'(x) = 0
ForumindlægDet gælder i et ekstremalpunkt. Jeg så engang et bevis for det ved, at man vise, at hvis f'(c) ikke er lig nul, så kan c ikke være et ekstremalpunkt, men det synes jeg ikke giver så god forståelse, for hvad der egentlig sker i et toppunkt. Siden f'(x) = 0, må der gælde, at man har to på... -
Retssikkerhed?
ForumindlægGodaften er der nogle som har lyst til at fortælle mig hvad retssikkerhed er?
