Søgning på: Teenagere vælger sporten fra. Resultater: 15481 til 15500 af 15933
-
Er der nogen som kan rette denne artikel igennem for mig?
ForumindlægEr der en som er sød, at rette denne artikel igennem for mig. Jeg har virkelig brug for hjælp. På forhånd tak! Spiseforstyrrelser. Skal man være slank for, at være pæn? I dag handler det om, at havde det nyeste og det fedeste inde for mode. Man skal være tynd, for at kunne klare live... -
AT eksamen - evaluering og fremgangsmetode til den mundtlige eksamen!
ForumindlægHejsa folkens. Godt, jeg har så d.d. været oppe til AT eksamen og har fået mig et stort 10tal så det er jeg ovenud lykkelig for. Nu skal i høre hvordan jeg har gjort. Som det ser ud er det meningen at man skal have 10min til egen monolog hvor man fremlægger sin synopsis og 14min med åben dialo... -
Hurtigt Hjælp til min dansk stil inden fredag
ForumindlægHej alle sammen,. jeg ahr skrevet min stil helt om i gen ville lige høre om den er blevet god efter de kommentar jeg fik sidst:) Internettet¨ s sociale konsekvenser og etiske problemstillinger I dette essay vil jeg skrive om den enorme udvikling, der sker inden for internettet s og cyberspace... -
Hjælp Spansk
ForumindlægSkal have hjælp til de gramatiske, og stavefejl. Dansk; En México la brecha entre ricos y pobres es muy pronunciada. = I Mexico, er kløften mellem rig og fattig meget udtalt. Aquí hay millones de personas, especialmente en la zonas rurales, que tienen sus esperanzas puestas en los familiar... -
Dansk til spansk Hasterrrr!!
ForumindlægSkal have hjælp til de gramatiske, har brugt google en del. PLZZZZZZZZZZZ HJÆLP :-) Dansk; En México la brecha entre ricos y pobres es muy pronunciada. = I Mexico, er kløften mellem rig og fattig meget udtalt. Aquí hay millones de personas, especialmente en la zonas rurales, que tienen su... -
Giv karakter til min stil! :-)
ForumindlægDet er en opgave, jeg fik for i skolen. Håber i kan give karakter! :-) Tak på forhånd. __________________________________________________________________________________________ Mod eller dumdristighed? Ved lige netop denne situation taler vi hovedsageligt om to forskellige begreber mod og du... -
Filosofisk Essay
ForumindlægVi har i min klasse fået stillet den opgave at skulle skrive et filosofisk essay, der tager udgangspunkt i de - filosofiske -tanker man gør sig før man sover. Derved er jeg således frit stillet til at skrive et filosofisk essay, om faktisk talt lige det jeg har lyst til, så længe det bærer oversk... -
Amway
ForumindlægEr der nogen, som kender til dette "firma"? Jeg har med stor frygt hørt en af mine venner tale om denne obskure (synes jeg) organisation.Jeg har læst en del på nettet om fænomenet, som antageligvis har fundet en lovlig men stær mistænkelig "pyramide"-version.Grundprincippet er... -
Tyrkiet og EU
Forumindlæg... Jeg skal beskæftige mig med Tyrkiets (manglende) optagelse i EU. jeg vil se på historien, deres talrige forsøg, deres forbedringer og hvad der taler for og imod optagelsen. noget af det jeg har tænkt mig at nævne af de sysnspunkter der er kommet frem i den offentlige debat er menneskerettighe... -
Super-elev-fremtidsmå- why not 13?
ForumindlægJeg er meget god til et fag, og har allerede læst alt gymnasiestof til mit fremtidsmål, går i folkeskolen, men gør meget for at blive klogere. Jeg er afhængig af at læse ord...elsker det bare...som inspirerede mig til at skrive egne stile..har et par af dem...hvorfor vil lærer ikke indrømme at ma... -
HvOrFoR lIgE mIg?
ForumindlægJEG FØLERAT JEG SOM INDVANDRER BLIVER URETFÆRDIGT BEHANDLET MED MINE KARAKTER, HR JEG HØRT FRA MANGE INDVANDRER VIL DET OGSÅ SKE FOR MIG TÆNKER JEG????JEG VED DET PASSER, HVAD SKAL JEG GØRE FOR AT FORHINDRER LÆRERNE I AT GIVE MIG DÅRLIGE KARAKTER?JEG FÅR I FOLKESKOLEN OG SKAL PÅ GYM EFTER HAR I ... -
Første blækregning på gym.
ForumindlægHej Alle!Jeg er nu gået i gang med min første blækregning efter at have startet på gymnasiet, og er i tvivl om, hvordan man skriver nogle ting op.Den første opgave lyder:"I en retvinklet trekant ABC er a=7 og b=12. Beregn de øvrige vinkler og sider. Jeg vil her bruge Pythagoras til at udregn... -
Repetition vektor, plan
ForumindlægHej Er der nogen, der kan forklare mig fremgangsmåden for at vise, at linien l ligger i planen α? er det noget med planens ligning jeg skal bruge? På forhånd tak! -
Lighed/Ulighed
ForumindlægJeg regner med de fleste der følger med herinde, også har bemærket debatten som Eva Kjær Hansen (V) satte i gang i sidste uge.For at gøre en lang historie kort, vil jeg lige som Politiken gør idag, spørge:"Bør der være mere ulighed i Danmark"? Hvorfor/Hvorfor ikke? -
Renter og lån.
ForumindlægDet haster, tak på forhånd! :) -
En som er god til math??
ForumindlægEr der en som er god til math??? -
skr. eksamen i dag
ForumindlægHeyEndnu en skriftlig eksamen overstået og for mit vedkommende den sidste. Desværre var jeg meget skuffet over stilehæftet. Der var ikke så meget guf i og dem jeg snakkede med, synes også den var lidt tør og fattede ikke meget af den.Hvad synes i?Jeg fandt desuden ud af at jeg mangler et ord o ov... -
snit ganget med 1,08
ForumindlæghejDet eneste jeg indtil videre har lagt mærke til, som efter min mening er iøjnfaldende i den såkaldte "Velfærdsreform" er at ens snit bliver ganget med 1,08 hvis man gå i gang med en langvideregående udd. hvis man starter inden 2 år eller noget lignende anyway..! Er der nogen som ved... -
SSO Opgave: emne,problemformulering.
ForumindlægGoddag,allesammen. jeg har valgt Islamisme som politisk ideologi som emne for min sso-opgave i samfundsfag. Og skal nu lave en problemformulering, her ku godt tænke mig lidt hjælp til, jeg har Har tænkt på at skrive opgaven om opfattelsen af islam og islamisme,forskelle evt ligheder og så dereft... -
Ny version af Studieportalen.dk
ForumindlægKære brugere, Vi er nu kommet så langt med udviklingen af den nye version af Studieportalen, at vi lægger den online senere på eftermiddagen. Skulle det stik imod al forventning ske, at du finder en teknisk fejl eller en stavefejl, må du meget gerne rapportere den i denne tråd.
