Søgning på: Teenagere vælger sporten fra. Resultater: 15681 til 15700 af 15933
-
Forkort mit bogresume
ForumindlægHej allesammen. Jeg har skulle skrive at resume af en bog jeg har læst, efter læsedagende. Problemet er bare, at jeg syntes, at den er for stor. Kan i være søde at hjælpe mig med at forkorte den? Jeg er dårlig til komma og punktum, det ved jeg godt. Med jeg gør mit bedste. Men. Er der muligt ... -
Hjælp, med diverse fejl
ForumindlægEr der en som vil markere ud for en sætning, hvis jeg har lavet en fejl. Bare skriv ned i kommentarboksen EN-TO-TRE-NU! Jesper Wung-Sung Jesper Wung-Sung er født på Ærø 1971 og voksede op i søfartsbyen Marstal. Bogen ” En-to-tre nu” blev udgivet i 2001, forlag 1. udgave, 13. opl... -
Thise Mejeri IT-Case
ForumindlægForum til IT-Case -
Integration af tosprogede!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har en mening omtrein integration af tosprogede, og det har i forhåbentligt også. Jeg mener at at det er godt at tosprogede integrer sig, fordi de har lov til at holde fat på sit kulturelle baggrund samtidig med at de holder fast på det danske samfund, og at de har ydrin... -
Spørgsmål til min tysk fremlæggelse? (HASTER!)
ForumindlægJeg har trukket teksten, "Mein Onkel Fred" af Heinrich Böll. Temaet er: "Die fünfziger Jahre". Til eksamen, vil jeg sige (stort set ordret) følgende: - Dieser Text ist eine Kurzgeschichte, mit dem Titel "Mein Onkel Fred". - Der Text ist von Heinrich Böll geschrie... -
Rette stil
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til at få rettet denne stil: A country of green, gold and a forgotten black. “Dreaming place ... you can’t change it, no matter who you are. No matter you rich man, no matter you king. You can’t change it.” It struck me the other day, as I was walking i... -
spansk oversættelse nuev
ForumindlægHej allesammen, jeg har skulle oversætte denne tekst. Jeg vil høre om nogen af jer har nogle rettelser. På forhånd tak. Det brede er den originale danske tekst. Mange unge spaniere mellem 25 og 35 år tjener kun 1000 euro om måneden. Til trods for at de har lange universitetsuddannelser og... -
Nogen som vil rette de fejl jeg ikke selv kan?
ForumindlægMange unge spaniere mellem 25 og 35 år tjener kun 1000 euro om måneden.. Til trods for at de har lange universitetsuddannelser og kan tale udenlandske sprog, får de en elendig løn. De fleste foretrækker at bo i de store byer, hvor alt er meget dyrt, og de betaler mere end en tredjedel af deres ... -
Karakter - rod!
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder med lidt af et problem i dansk, eller rettere sagt, jeg sidder med et problem der hedder min lærer i dansk. Jeg ville lige høre om der var nogle der havde forslag til hvad der kunne gøres - før jeg går til studievejleder og sætter hele gejlet igang.Nmen, lidt historie: Jeg har ... -
Hvad synes i/du om min stil?
ForumindlægEr der noget der er dårligt/godt?Hvad mangler der?ER den spændene?Følgende spørgsmål bedes venligst besvares :)!AppelsinerDet var blevet sent, Hr. Klingspuhr og Fru. Klingspuhr gjorde sig klar til at sove. Hr. Klingspuhr havde haft en lang arbejdsdag og virkede meget urolig. Hun vidste altid, at ... -
hjælp søges til et kort engelsk summary..
Forumindlæghej..nogen der kan rette den engelske tekst igennem for fejl??rettes i nutid tak..Summary about “Kultur” The article is written by Olav Hergel and is about an interview with immigrants where he in his interview asks people from different cultures about their opinion about arranged marriages. Youn... -
Få ikke et chok..halvdelen er på dansk og skal ikke rettes..
Forumindlæghej..jeg vil være meget taknemmelig hvis der var nogen der lige kunne rette denne engelske tekst igennem for grammatiske fejl..tak..Summary about “Kultur” The article is written by Olav Hergel and is about an interview with immigrants where he in his interview asks people from different cultures ... -
Tjen penge på din mobil.
ForumindlægHejsa. Jeg har tidligere i januar tilmeldt mig til et koncept hvor jeg modtager 1 kr. for at modtage én reklameSMS. Jeg vil max modtage 4 reklameSMS pr døgn, og selvfølgelig er det kun inden for mit interesseområde og inden for mit alderstrin – alt dette vælges via din egen indstillingsside på In... -
Eksamens spørgsmål - Matematik
ForumindlægHej alverdens kloge folk.. Jeg er en HF-elev der skal til matematik-eksamen B-niveau her til sommer. Vi har lige fået udleveret eksamensspørgsmål og jeg synes det lyder rigtig svært. Jeg vælger derfor at ligge dem herud, så kan man svare på nogle af spørgsmålene, og jeg kan sammenfatte alle de sv... -
Dansk til Spansk oversættelse. Hjælp
ForumindlægSkal til årsprøve i 1.G i næste uge og jeg har brug for hjælp med at oversætte nogle sætninger. Har allerede prøvet at oversætte dem, men er ret overbevist om at der er en fejl her og der. Første oversættelse Den første tekst handler om en gruppe studerende som skal på rundvisning i Granada.... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægHJÆLP!HJÆLP!Jeg er ved at skulle lære sandsynligheds regning og har da også fundet ud af noget (tror jeg da nok) men er stadig i vildrede. (Er noget af det jeg har lavet rigtigt? – Opgave 3 kan jeg slet ikke). PLEASE HJÆLP MIG TIL AT FORSTÅ DET!! \nJeg har følgende formel at gå ud fra: \n\nP (q) ... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægJeg er ved at skulle lære sandsynligheds regning og har da også fundet ud af noget (tror jeg da nok) men er stadig i vildrede. (Er noget af det jeg har lavet rigtigt? – Opgave 3 kan jeg slet ikke). PLEASE HJÆLP MIG TIL AT FORSTÅ DET!!\nJeg har følgende formel at gå ud fra: \n\nP (q) = (d) ͨ... -
60
ForumindlægZip zap zupKresten Schultz Jørgensen, cand.scient.pol., har haft mange forskellige jobs, han har arbejdet som henholdsvis debatredaktør på Politikken, chefredaktør på Aktuelt, som kommunikationsdirektør i The Coca-Cola Company og senest som chefredaktør på Dagen. Kresten Schultz Jørgensen skrive... -
hjælp til rettelse af essay????
ForumindlægHej. i dansk er vi igang med at skrive essay, men problemet er jeg aldrig har skrevet essay før. Så her nedenunder har jeg prøvet at skrive et essay. men jeg mangler en masse spørgsmål og rette den igennem for stavefejl og komma og pumtum så hvis i gider og hjælpe med det ville det være fint. S... -
HJÆLP analyse "Gennem byen sidste gang" Dan Turéll
ForumindlægHar nogen analyseret dette digt før og fået en god karakter?? -For så kunne jeg virkelig godt bruge jeres hjælp til min eksamen, da dansk ikke er mit bedste fag.... Måske jeg kunne låne jeres opgave eller andet.. Håber i vil hjælpe, tak... :) "igennem byen en sidste gang" af Dan Turél...
