Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 15801 til 15820 af 186241
-
Energisætningen
ForumindlægHej jeg sidder og roder med Energisætninngen men der er noget jeg ikke helt forstår og jeg tænkte om der var nogle der kunne forklare det for mig Et systems energiindhold E ændres gennem tilførsel af det makroskopiske arbejde A og varmen Q. DeltaE=Q+A Arbejdet og varmen er positive, hvis sy... -
Funktionens mindsteværdi indenfor polygonområdet? HJÆLP
ForumindlægHej! Jeg har vedhæftet et billede af opgaven, og jeg håber der er nogle der kan hjælpe hurtigst muligt! Tusind tak på forhånd. -
lineær funktioner
ForumindlægHvordan finder jeg det da der er ingen funktions forskrift? er virkelig forvirret -
Differentialligning med graf.
ForumindlægSe vedhæftede billede. Finde ligningens vedhørende graf. :) -
Forstå begreber
ForumindlægHej, jeg kan ikke forstå hvad forskelle på stof, partikler, celler, molekyler osv. er. Er der nogle der kan meget simpelt forklare dette? Hvad er forskellen på stoffer og grundstoffer? Og hvilken rolle spiller partikler og molekyler med disse? Mange tak. -
Punktmængde ud fra tre punkter
ForumindlægHej derude. Vil I hjælpe mig med følgende opgave: I et koordinatsystem i planen er der givet tre punkter A(4,2), B(12,8) og C(9,14) a) Tegn i et koordinatsystem en skitse af den trekant, som de tre punkterudspænder, og bestem arealet af trekanten. -
Kontinuert og differentiabel
ForumindlægHej Hvad er en kontinuert og differentiabel funktion? Jeg skal fremlægge det for klassen, så det kunne være rart, hvis nogle havde bud på det? -
Prøve i fysik
ForumindlægSkal op i fysik på tirsdag. Læreren har ikke fortalt en skid. Alle sidder og er ved at tisse i bukserne !! Hvad er kravene i fysik ?? - skal man vise en formel? (komme frem til en ??) - skal man kunne alle begreberne udenad? Hvad skal man gøre for at bestå og score et 12-tal?? Må man også h... -
Mundtlig matematik - terminsprøve 8. klasse
ForumindlægHej! Vi får først udlevereret opgaverne inde til selve terminsprøven. Jeg har øvet mig lidt på nogle øveopgaver, men ville høre, om der er nogen, der har nogle gode råd? På forhånd tak. -
rumlig form
ForumindlægEr der en der kan forklare mig hvad der menes med rumlig form. f.eks. skal jeg beskrive H2O´s rumlige form. -
tredjegradspolynomium
Forumindlæghvis man har fået en tredjegardsfunktion med kendte koefficienter og en ligning y = b skærer grafen i enten 1, to eller tre punkter og man skal finde ud af hvilke værdier b har, hvis grafen går gennem to punkter, hvordan finder man ud af det? -
Har du 5-10 min til KUN FIRE SÆTNINGER!
ForumindlægSætningerne er vedhæftet som billede :) -
international politik (bipolaritet)
Forumindlæghejsa har et mindre problem med min problemformulering. Jeg er i tvilv om hvorledes jeg skal forklare nedenstående. Diskuter hvordan forskellige teoretiske skoler indenfor international politik forklarer det bipolare systems opståen og funktionsmåde under den kolde krig med særlig henblik på USA... -
logaritme - omvendt funktion
Forumindlæglog(x) er den omvendte funktion til 10x, men hvorfor er der en omvendt funktion? På forhånd tak. -
Er jeg student??
ForumindlægHmm.. tvivler lidt.. jeg har fået hue, men er bange for at jeg måske ik er blevet student.. Hvornår får man at vide, om man er dumpet eller ej?? Jeg blev student d. 13. juni.. Min årskarakter er på 6,8 og min eksamenskarakter er på 6,6...Er jeg ikke blevet student?? Vil bare være sikker :DTak på ... -
Ekstra fag efter afgangs eksamen ved en STX uddannelse.
ForumindlægHey alle sammen :) Jeg bliver færdig med stx her til sommer, nu kommer jeg bare i tvivl om hvor vidt mit gennemsnit rækker til min drømme uddannelse. Jeg vil gerne være flyveleder, hvilket kræver et gennemsnit på 6,0 - hvis alt holder som det er nu, men hvis der er noget der går galt så mit genn... -
Musik ved en hjemmeside ??
Forumindlæghvad er html koden til at man kan sættte musik ind på et html dockumet?? -
hjælp søges
ForumindlægEr der ingen her, der kan hjælp med kemi..Har siddet hele dagen med det, og kan ikke rigtigt få et til at give mening? -
Covalente forbindelser
ForumindlægGodmorgen..:)sidder og kigger på lidt fysik, og er ikke helt sikker på hvad en covalente forbindelser er, nogen der kan hjælpe..??tak... -
hvad betyder:?
Forumindlæghvad betyder "lad g være differentiabel med den kontinuert aflede g'"?
