Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15861 til 15880 af 27765
-
Hjælp til karakterer
ForumindlægHeej Jeg går i 1g, og mit afsluttende fag er billedkunst og samfundsfag. Vi har fået 2x standpunktkarakterer. I samfundsfag fik jeg 7 og derefter 4. Her d. 12 maj skal vi få årskarakterer, og det er vigtigt at jeg får høje karakter i dem begge, da jeg skal have et højt gennemsnit. Jeg vil spørge ... -
Hvad sker der i hjernen når man har Meningitis?
ForumindlægHej Foks Jeg er igang med en fremlæggelse vedr. meningitis, og kan umildbart ikke finde noget om hvad der sker inde i hjernen på personen. Nogen som eventuelt kender en beskrivelse? MVH Fætter guf -
Sandsynlighedsregning med eller uden tilbagelægning.
ForumindlægVi har problemer med følgende opgave: Fra en population på n elementer, hvoraf m elementer har en given egenskab, udtages på tilfældig måde en stikprøve på r elementer. Den stokastiske variabel X angiver antal elementer i stikprøven med den givne egenskab. a) Opskriv sandsynlighedsfordelingen fo... -
Studenterkørsel
ForumindlægHey Jeg drikker ikke og er ikke meget for sociale arrangementer. Sidst jeg drak var mange år siden og jeg bryder mig ikke om det. Jeg føler mig i forvejen marginaliseret i min klasse, men min klasse er også splittet. Så spørgsmålet er: Kan man undværer at deltage til studenterkørsel rent faktisk... -
hvordan forhindrer man at gå i panik
Forumindlægpga eksamen? -
FSA fysik/kemi - tiden?
ForumindlægHeiiza =) Jeg ved at fysik eksamen varer 2 timer, og at vi er inde 4 ad gangen. - Mit spørgsmål er så: Lærer og censor går jo rundt til hver elev, men hvor lang tid får man cirka til at fremlægge i samlet? Er det ikke meget 2 timer eller går tiden derinde hurtigt? Generelt er jeg bare temmelig ne... -
At tag gymnasiet i england?
ForumindlægJeg har tænkt på, at tag gymnasiet efter efter 3.g ?hvad muligheden der, kan man godt det ? jeg har tænkt mig at, lave noget i Dk i 2 år, og så tag en gymnasium uddannelse i England eller USA elller Australien eller måske i et spansk talende land? Så jeg vil være omkring 23-24 år, der ? kan man ... -
Eksportingeniør
ForumindlægJeg overvejer at læse eksportingeniør på IHK. Jeg er rigtig god til sprog, historie, samfundsfag osv. men jeg er ikke den bedste til fysik,kemi og matematik. Denne uddannelse kræver ikke specifikke adgangskrav som matematik,fysik og kemi.. Kan nogen der evt. er i gang med uddannelsen fortæll... -
Svært ved matematik
ForumindlægHej.. Jeg har utrolig svært ved matematik. Er lige startet i 8. klasse, og var egentlig okay i 7. , men min lærer synes også at det er gået ned ad bakke for mig! Nogen der kan hjælpe, da jeg gerne vil have gode karakterer i skolen? På forhånd tak, Anders. -
Krimi
ForumindlægHejsa Allesammen. Jeg skal have skrevet en krimi-novelle til på næste fredag, og jeg havde tænkt mig at starte på den i dag. Men jeg skal have fundet på en forbrydelse.. Har i nogle forslag? Jeg havde selv tænkt på et politisk-relateret mord, hvor man så følger en kriminalchef, der opkl... -
hej hjælp med det her vores over emne er bæredygtighed
Forumindlæghej alle sammen jeg har projektuge og vi har sværet med at finde et spændende underemne til bæredygtighed vi sætter stor pris på hjølpen -
Sprogbøffer
ForumindlægHej! Jeg har to sprogbøffer som jeg ikke kan finde fejlen i! Håber at i kan hjælpe mig: 1. Jeg er blevet bekræftet i det, jeg ikke i min vildeste fantasi havde forstillet mig. (politiker i tv) 2. Oprindeligt er hun datter af en ingeniør. (avis) -
Hvorfor blev Mandela et vigtigt symbol?
ForumindlægHey Sidder ligesom mange andre og knokler med sso og kunne godt bruge noget hjælp. Min lærer gav mig følgende spørgsmål i min problemformulering: Diskuter hvorfor Mandela blev et vigtigt symbol for den sorte befolkning?". Jeg har søgt rigtig mange steder efter artikler, opgaver mm., men ... -
IT
ForumindlægHej :) Er der nogen der nogen der ved hvilken uddannelse jeg skal vælge hvis jeg godt vil arbejde indenfor IT/COMPUTER Hvilken linjen jeg skal vælge når jeg kommer på GYMNASIUM. Skal man have et højt gennemsnit for at arbejde indenfor IT Håber at der nogen der kan hjælpe tak på forhånd! -
Fysik afgansprøve!
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til fysik afgansprøve den 8. januar! Jeg vil derfor gerne vide om i har nogle gode forsøg til nogle af de her følgende emner -Alkohol -Salte, ioner og metaler -Syrer & Baser -Magnetisme/Elektromagnetisme -Elektricitet -Newtons Love. Behøver ikke hjælp til den. -At... -
rette få linier på tysk??
Forumindlæghej er der nogne der vil rette min tysk ?? det er ik særlig meget. -
Globalisering
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan svare på :-) Vurdere, hvad globaliseringen kan betyde af fordele og ulemper for henholdsvis Udviklede lande, Udviklingslande med mellemindkomst og lavindkomstlande Tak på forhånd :-) -
Angående uddannelse..
ForumindlægHej alle Jeg er nu ved mit første år som hhx elev. Jeg kom til at snakke med en af mine venner her i weekenden, om at man kan læse i udlandet på 2. eller 3. år. Jeg er dog i tvivl om det er den almende stx, eller om det også gælder hhx? Tak for hjælpen på forhånd :) -
Novelle
ForumindlægNogen som vil være søde at rette min dansk stil. Det en novelle, kun 2 sidder. -
FSA Hvordan gik det for jer (2)
ForumindlægHvilket emne valgte I? Og hvordan gik det? Syntes I, det var nogle gode emner? Jeg skrev om den der med en succesoplevelse, og jeg kan ikke helt finde ud af, om den blev god nok!
