Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16001 til 16020 af 321608
-
TI nspire graf fremstilling
ForumindlægJeg har problemer med graf fremstilling når jeg bruger ti nspire programmet på PC´en. Når jeg taster forskrifen for min funktion i graf applikationen, kommer den ikke frem i koordinatsystemet. Når jeg gør nøjagtig samme manøvre i min håndholdte kommer graferne fint frem. Hvis jeg taster en simp... -
Klage over mundtlig karakter i dansk
ForumindlægHejsa folkens, vi har jo netop fået årskarakterer og der fandt jeg til min store skufelse ud af, at min dansklære har givet mig 00 i mundtlig årsprøve. Og nu har jeg så tænkt mig at klage over den, men jeg ville lige høre om i kloge mennesker herude mener jeg har en sag. Det står som følger: Je... -
Freud - noveller - AT 2010
ForumindlægHej Jeg har besluttet mig for at fokusere på Freuds psykoanalyse til årets AT eksame. Jeg vil bruge fagene dansk og psykologi, så leder efter noveller /digte der vil passe godt med Freud. Jeg overveje at inddrage behaviorisme i en eventuel diskussion?? Men alle foreslag er velkomne, så kom gerne ... -
Oversættelse - nogen der vil rette? :-)
ForumindlægHej, Nogle der vil rette mine fejl :) Den danske tekst: Posefolket er mennesket, som i en årrække har levet et helt normalt liv med job og familie, men som er kommet i krise på grund af forandringer i deres liv. Det kan være en skilsmisse eller en nærtståendes død. Noget går i stykker for dem, o... -
Oversættelse
ForumindlægHej!Er der en, der gider læse denne lille oversættelse igennem?Der er mange unge, der gerne vil til udlandet i en kortere eller længere periode, mens de går i skole, eller når de taget deres studentereksamen. Som udlænding kan det være vanskeligt at få arbejde i England eller USA, men der er muli... -
Sandsynlighed
ForumindlægHej!Jeg har en mindre opgave der volder mig temmelig store problemer...To torpedoer affyres uafhængigt af hinanden mod et 20 m bredt mål. Træfpunktet på mållinien er, målt ud fra målets midtpunkt, for hver af torpedoerne normalfordelt med middelværdi 0 og standartafvigelse 100 m.Bestem sandsynlig... -
HASTER - primærproduktion
ForumindlægHåber I kan hjælpe!! Hvordan kan mennesket påvirke primærproduktionen ? I forskellige økosystemer?! og nogen der kan forklare primærproduktionen nærmere? -
Biologi Blodsukker
ForumindlægEr der nogen, som kan give mig et forslag til, hvad man kan svarer her? Giv et forslag til hvordan man kan sammensætte en fødevareindtagelse for en skoledag, hvor man forsøger at have en ideel blodsukkerkoncentration i alle 8 lektioner. Gerne langt og uddybende. -
Jura - KU - studiegruppe VS. selvstændighed
ForumindlægJeg er netop blevet optaget på jura på KU, hvilket jeg naturligvis var glad for da jeg havde indtrykket af at det var et studie som ville passe godt til mig. Man hører jo meget om at det er et meget selvstændigt studie, hvor man har enorm frihed til at tilrettelægge det hele som man selv synes ... -
Overnaturlige væsner?
ForumindlægNoget jeg tit har undret over i tidernes løb er, om vi er de eneste væsner udover dyr insekter osv. der lever på jorden. Er der nogen der tror på at der fandtes spøgelser eller lignende. Jeg er sikker på, at der er mange der selv har stillet dem disse spgml. Og det er spgml.- Man alligevel ikke ... -
Skoleskift 8. klasse
ForumindlægHej mennesker! Jeg er en dreng på 14 år i 8. klasse, som stærkt overvejer at skifte skole. Grunden er dog pga folkene fra årgangen. Det skal siges at der ingen faglige problemer er, da skolen er en af dem som har højest gennemsnit i hovedstadsområdet. Dog har jeg ikke motivationen til at koncentr... -
Nye studenter har flere muligheder end de gamle
ForumindlægNå så er det min tur til at komme med min mening. De nye studenter har muligheder for at gange op for b-niveau på tilvalg med 1,5 og tværfaglig opgave med vægten 2 Man kan have op til 5 tilvalgsfag. De gamle studenter har ingen bonus muligheder for at gange op, og slet ikke hvis deres studenter... -
Big Bang
ForumindlægHej alle Nogen som kan give mig en kort redegørelse for big bang? Jeg har kigget på de fleste hjemmesider, de skriver alle forskellige ting, og jeg er har svært ved at forstå, hvad jeg skal forholde mig til. Bare ganske kort, hvor man får det vigtigste med. på forhånd tak! -
Motivanalyse
ForumindlægHej Kan man godt skrive at motivet er: fordømmelsen af fede? Kan man også sige at motivet er: Alle kroppe er gode kroppe? Tak på forhånd -
projektion
Forumindlæghej derude... er der nogen der kan hjælpe mig lidt med at bevise hvorfor længden af projektionen a1 af vektor a på vektor b er givet sådan? : Længden af a1=(nummerisk: vektor a gange vektor b)/(længden af vektor b)...Hilsen den lille dreng -
kun et spg.. HJÆLP
ForumindlægHej nogen der kan forklare hvad den realistiske stil kan? håber nogen kan hjælpe /Rasie -
Potens - nede?
ForumindlægJeg er stødt på det hvor potens (som normalt ligger ovenpå tallet til højre) også kan ligge under tallet til højre. Altså potensen er rykket ned. Og her sidder jeg med min lommeregner, og jeg kan ikke finde tegnet, hvad skal jeg gøre? tak på forhånd. -
Spørgsmål til idrætsrapport
ForumindlægHej alle Jeg er igang med at skrive en idrætsrapport og har fået udleveret denne tekst: Peter har spillet på Glostrups U-18 hold – et hold, hvor der blev hygget meget til den ugentlige træning og hvor han var klart bedre end resten af holdets spillere. Han er en teknisk dygtig midtbanespi... -
Enhedshyperbel
ForumindlægHej Jeg skal gøre rede for, at det komplekse tal: Ligger på enhedshyperblen, der kan skrives som: Det er grafisk tydeligt, at dette er tilfældet, men det er svært for mig at redegøre matematisk for, hvorfor det er sådan. Kan nogen hjælpe mig på vej? Jeg har tænkt på, at man kan di... -
Religion- De fem søjler i Islam
ForumindlægDe fem søjler I Islam
