Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 16401 til 16420 af 19198
-
grammatik
ForumindlægJeg er ikke særlig god tiltysk gramma ville bare spørger om der ikke var en der gad at hjælpe mig med min stil, bare læse den og understrege mine fejl -
analyseret sætninger, er de rigtige? haster....
ForumindlægHej. håber at i kan fortælle mig om de her sætninger er analyseret rigitg.. 1.Vi(x) vil(o) ikke køber bilen(genstansled) i dag. 2.hvornår vil(o) du(x) bestille varerne(genstansled)? 3.vi(x) havde(o) ikke købt varerne(genstansled)? 4.Vi(x) vil(o) sende varerne imorgen. 5.Det(x) havde(o) også regn... -
Heisenberg
ForumindlægHar nogen af jer set "Copenhagen". Den om Heisenberg og Borh's møde i københavn? Jeg er lidt i tvivl om hvad Heisenberg gjorde for Hitler under 2.verdenskrig. -
Ejefald
ForumindlægHejsa... Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette nogle engelske sætninger.. 1. Husets værelser er store og lyse: The rooms of the house are big and light. 2. Husets ejer er ikke hjemme: The owner of the house is not at home. 3. Ejerens navn er Smith: The owner's name is Smith. 4. Eje... -
Freuds teorier
Forumindlæghej vi er 2 piger, der godt kunne trænge til noget hjælp. vi har fået til opgave, at fortælle lidt om Freuds teorier. vi synes ikke, at kunne finde noget, så vi søger hjælp her. ! Håber nogen kan hjælpe. :) -
Tyrkiet
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Medlemmer/Member.aspx?id=41760 Skal Tyrkiet med i EU? Det mener han åbenbart. -
Hvad betyder denne sætning??
Forumindlæg”Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde det.” Sokrates -
Hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej folkens, Nu er jeg lige startet i syvende klasse og jeg har fået til opgave at skrive om mig selv. Da jeg havde skrevet det, fik jeg min far til at kigge på det, og han sagde at jeg ikke stiller de engelske sætninger rigtigt op. Han gad ikke rigtig forklare det, så derfor håber jeg at I vil ... -
Til alle gymnasieelever og folk der kender gymnasieelever?
ForumindlægHej alle gym. elever + alle der kender gym. elever. Et gymnasie år er så småt ved at slutte, og eksammen står for døren. Men hov der er gået noget galt. For en 3g'er kan det blive et helvede at skulle op til eksamen. For når der skal gives karakterer sidder der én censor og én lærer. Og modp... -
oversættelses hjælp
Forumindlægnogle der gider at hjælpe mig :S For 2 måneder siden sagde min søsters chef til hende: "En medarbejder fra vores kontor skal deltage i en miljøkonference, som skal finde sted iLissabon. Hvis de ønsker at deltage vil vi udvælge dem til det" han opfordrede hende til at tænke over det. F... -
vil I ikke lige tjekke om sætningerne er skrevet rigtigt . PLEASE! <3
Forumindlæg1Was ist einen ausländer? Wie können man einen ausländer kennen? Kleidung 2.kann einem weisse Mann, mit einer Neger zusammen leben? Warum / warum nicht? 3.Sind Rassismus einer Probleme? Können die Mennchen es besser machen? Wie? 4.Sind Die Vollmose eine Kriminalitet Städt? Färlich? Schelckt? ... -
Korte sætninger!
ForumindlægNogle der vil rette mine sætninger igennem? Dürfen oder müssen? Wie schnell darf man hier fahren? Sie dürfen 80 Kilometer pro Stunde fahren, aber sie brauchen es nicht zu tun/es ist nicht notwendig. Ihr müsst jetzt fahren, sondern schafft ihr es nicht. Darf ich hier parkieren? Nein hier d... -
neutralitetspolitik
ForumindlægHvad går neutralitetspolitik ud på??? -
Rettelse af sætninger.
ForumindlægHej SP. Nogle der vil kigge på disse sætninger, og eventuelt rette dem, hvis det er nødvendigt ;) / på forhånd tak. Hvor hurtigt må man køre her? De må køre 80 km i timen, men de behøver ikke! Wie schnell darf man hier fahren? Sie dürfen 80 km pro Stunde fahren, aber Sie müssen nicht! Kann jeg... -
Kort tyskoversættelse og kort fritekst
ForumindlægHej og godaften. Jeg har en kort tyskoversættelse (5 linjer) samt en kort fritekst, som jeg vil bede en af jer om at rette/kigge igennem. På forhånd tak. -
Optagelsesprøve-gymnasiet!!
ForumindlægJeg skal snart til optagelsesprøve på gymnasiet, hvilket jeg er lidt nervøs over. Jeg har tænkt meget over hvordan prøverne foregår, da der kun er 20 minutters mellemrum mellem hver fag. Er der nogle som kan forklare? Jeg skal forresten op i mundtlig dansk, matematik,engelsk og fysik. -
Nogen der vil rette noget tekst?
ForumindlægHejsa... Er der nogen der gerne vil rette det tekst som jeg har skrevet? : Persönlich treibe ich Sport in meine Freizeit, ich laufe viermal die Woche mit zwei auf meine Klassenkameraden. Wir laufen über drei Kilometer den Tag. In die schule habe ich mir angemeldet zu extra Turnen. So in die schu... -
simple past tenseverbs in simple past tense
ForumindlægHvordan laver man ord om på engelsk simple past tense? Jeg ved at ved nogle ord sætter man ed på. Men jeg ved ikke hvordan man kan " se det.. " Det er disse ord jeg skal lave om. Nogle af ordene, ved jeg godt hvordan man laver om, men jeg tænker bare stadig, at jeg ikke forstår d... -
Underlig opgave!! Forstår intet!
ForumindlægSe lige.. tak :) Den er uden hjælpemidler! -
USA mere demokratisk end DK?
ForumindlægHej.. Håber der er nogle der vil hjælpe mig lidt! Jeg skal argumentere for og imod at det præsidentielle politiske system (som USA*s) er mere demokratisk end det parlamentariske (som det danske). Et argument for er at vælgerne i USA direkte vælger den kandiat som de synes skal styre landet hvo...
