Søgning på: international økonomi noter. Resultater: 16441 til 16460 af 20120
-
Goebbels tale 1943
ForumindlægJeg har meget svært ved at forstå talen fra : Joseph Goebbel. Er der nogle som kan hjælpe mig med at svare spørgsmålene til talen. Jeg er virkelig selv i gang med at gøre alt hvad jeg kan. -
rettelse kun få linjer.
ForumindlægHej, Jeg har lavet en lille tyske stil. Ville nogle af jer rette den: Ich liebe meine Grosseltern, aber ich liebe meine Oma mehr. Meine Oma heisst Francisca. Sie war klein und dünn. Meine Oma hat mittellanges graues Haar. In seiner Freizeit war sie zu Hause mit mir. Das was gut. Oma hat eine we... -
Er alt dette matematik anset for plagiering?
ForumindlægHej Alle Jeg er en dreng i syvende klasse som lige har fundet siden Studieportalen.dk. Jeg ser på alle disse spørgsmål om matematik og tænker i mit stille sind, om de mon kan antages for plagiering. Det er det gentagende spørgsmål, ofte i form af: "Er mit resultat rigtigt?" Jeg synes d... -
Bestem koordinatsættet til hvert af punkterne a og b
ForumindlægHej jeg har denne opgave, som skal kunne løses uden hjælpemidler. er der nogen der vil hjælpe med det :-) opgaven er vedlagt -
tegn grafen for f ( wordmat)
ForumindlægHej jeg sidder med en ogave hvor jeg skal tegne graften for f. ( opgave vedlagt. ) men jeg for ikke et ordnligt resultat? jeg er først ved at lærer wordmat, så jeg er ikke så god til det endnu.. er der nogen der kan hjælpe mig med opgaven? -
Nogen der vil rette et tysk eventyr på 15 linjer?
ForumindlægEr der nogen der vil rette et tysk eventyr på 15 - 20 linjer, da jeg skal aflevere det klokken 23:30 iaften senest! Håber nogen er interesseret. I må gerne ændre den. Her er historien: Es war einmal ein grosses Land. Im das Land herrschte ein Königin, zusammen mit ihrem Sohn. Ihrem Sohn war Prin... -
f’(x)=0
ForumindlægHej. Jeg skal beregne f’(x)=0 for funktionen som jeg har skrevet øverst. Men så tænkte jeg at jeg først skal forkorte udtrykket og gange tallene ind på paranteset før jeg differentierer. Men nu er jeg i tvivl om jeg kan differentiere det som jeg er nået frem til eller om det er helt forkert forko... -
Redoxreaktion
ForumindlægJeg skal have afstemt denne redoxreaktion: Cu2+ + I- --> CuI + I2 Burde den ikke være afstemt bare ved at sige: Cu2+ + 3 I- --> CuI + I2 Problemet er at så stemmer ladningen ikke, hvis jeg afstemmer ladningen så får jeg tilføjet nolge H, og så skal jeg tilføje vand på den anden s... -
Hvorfor vil baserne i hovedgruppe 15 og 16 ikke være baseacceptor.
ForumindlægHvorfor vil baserne i hovedgruppe 15 og 16 ikke være baseacceptor. Hvad er det der så specielle ved dem, at de ikke vil optage en H+ fra en syredonor, men derimod vælge at fjerne H+ -
Bestem en stamfunktion gennem et punkt
ForumindlægHej folkens jeg har følgende opgave som skal løses step for step. Det er nemlig det min lærer vil have. Det lyder således En funktion F er givet ved F(x)=x^3+x^2-3x a) Bestem den stamfunktion til f, hvis graf går gennem punktet p(2.8) Jeg ved at stamfunktionen til min funktion er 1/4x^4+1/3x... -
folkedrab- krig ??
Forumindlæghej alle. Er lige ved at læse historie. Og er stødt ind i et ord, folkedrab ?? hvad er det? og hvad er forskellen egentlig på folkedrab og krig ? :) håber på hjælp! -
Litterær artikel om "mit vindus årstider"
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om "mit livs vindu" skrevet af Erik Stinus, og jeg er helt lost i det. hvis der er nogen der har nogen ideer til hvordan jeg kan få den startet eller har et eksempel på den ville det virkelig redde mig. min søde lærer har givet den for med 48 timers d... -
Passive and active voice
ForumindlægHej Det der er understreget i det lille afsnit står som "passive voice". Det jeg så skal have gjort er, at skrives det om, så det står som "active voice" og det har jeg haft problemer med, da jeg ender med, at skrive hele afsnittet om. Det blev min lære ikke glad for :-( Er ... -
mennesket ?
ForumindlægHej når jeg har et emne om forbrænding af fossile stoffer og hvorn de skader vores miljø, samt svovl. altså selve rapporten er om forbrænding, meeeen hvad har det med mennesket at gøre ? : / tak på forhånd -
Buses eller busses???
ForumindlægHej Hedder det "buses" eller "busses"? På forhånd tak -
Halvveringstid
ForumindlægHej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån -
Pythagoras ( kontrol )
ForumindlægHej a ) Hvad er arealet af en ligesidet trekant med en sidelængde på 32 cm? Mit svar: Areal ≈ 724 cm2 Er det korrekt løst? På forhånd tak -
trekant - median
Forumindlægi en trekant er siden a = 7,8, b= 8,5 og c er 6,9 beregn længden på ma ( medianen på siden a) beregn længden på Va ( linjen der halvere vinklen A) er der nogen der kan hjælpe -
hvordan virker en Microbølgeovn og Elektromotor
ForumindlægNogen som kunne forklare det? -
Familie - den eller de?
ForumindlægHej alle. Jeg sidder her med en spansk-oversættelse hvor jeg skal oversætte "Derfor flytter familien til Mexico City" Jeg er i tvivl om, om jeg skal bøge flytter i 3. person ental, eller 3. person flertal? "De" flytter jo. Men samtidig er familien, altså "den" der ...
