Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 16581 til 16600 af 22496
-
Marked og ejendomsret ;-)
ForumindlægEn central forudsætning for markedsøkonomi er den private ejendomsret a) Overvej om privat ejendomsret er en nødvendig og tilstrækkelig forudsætning for en velfungerende markedsøkonomi? b) er øget økonomisk ulighed en nødvendig (og ønskelig) konsekvens af markedsøkonomi? tak på forhånd:) pleass... -
HJÆLP!
ForumindlægNogen der vil være venlige og rette denne her for mig. Har selv rettet den, og synes ikke at jeg kan finde flere fejl. den skal afleveres i morgen, og det ville være en stor hjælp. Il ya une fille beau qui a deux sœurs. Ils vivent dans une grande maison jaune, situé au fond des forêt... -
Polære koordinater
ForumindlægHej. Er der nogen kloge matematikere, som ved hvordan man konverterer længdegrader og breddegrader (fx (55.730397,12.358181) fra Google Maps til POLÆRE KOORDINATER (som består af radius og en vinkel)? Det vigtigste for mig er en formel, som jeg slet ikke kan finde nogen steder :/ /Taz -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej.. jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilke gymnasium der passer bedst til det jeg vil.. Jeg tænkter at jeg i fremtiden vil noget med medicin.. altså så det er noget med matematik, engelsk , fysik kemi osv.. ville det være bedst hvis jeg tog stx, eller htx? og hvis jeg vælger den studie retnin... -
rodgæt metoden for 2.gradspolynomier
ForumindlægDa jeg gik i gymnasiet så mener jeg ikke at jeg lærte følgende metode for at løse 2.gradspolynomier. Lad der være givet et polynom<equation>f(x) = x^2 - 8x + 12</equation> Hvilket to tal går op i 12 og har tilsammen summen 8 ?? Der ses det at talene x = 6 og x = 2 har summen 8. Derfo... -
OPSLAGSVÆRKER!!?!?!
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i mundtlig historie i morgen, og har lige tjekket undervisningsministeriets hjemmeside, og der står at man må have egne notater og opslagsværker. Er opslagsværker bøger og mapper man har brugt i løbet af skoleåret? Jeg er tvivl da min lærer har sagt at vi kun må tage no... -
Eksamen i skriftlig spansk 2011
ForumindlægHej :) Jeg har fornyligt været til skriftlig spansk eksamen, hvilket efter mine mavefornemmelse, sagtens kunne havde gået bedre. Er derfor meget spændt på karakteren. ... -
En brugbart spændende projektopgave?
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder og skal i niende klasse her efter sommerferien og er kommet til at tænke meget over projekt forløbet og sådan, jeg ved godt jeg er MEGET tidligt ude da det først bliver en gang efter jul, men lider af præsentationsangst og vil gerne være i rigtig god tid med alle mine ting.. E... -
Familie ..
ForumindlægHej :) Hvad vil det sige, at være teamfamilie? - Demokratisk opdragelse , betyder det bare at man lever i et samfund med demokrati? - Ligeværdig dialog, betyder det, at man har lov til at sige lige meget? - Hvad menes der med hierarkisk struktur? - Hvordan kan man definere en "la... -
Institutionel magt
ForumindlægHej Jeg skal komme med et hverdags eksempel på Institutionel magt og jeg kan simpelthen ikke komme på noget Er der en der kan hjælpe? -
Portfolio eller Portfolie?
ForumindlægHvad er mest korrekt, hvis jeg skal lave en dansk-portfolie med billederne på en hjemmeside? Portfolio eller Portfolie? -
En sød pige der er god til engelsk???
ForumindlægHej jeg har brug for en der kan hjælpe mig med at oversætte et brev til engelsk?? brevet skal sendes til min onkel i usa, men desværre er jeg ikke så god til engelsk, er der en der kan hjælpe??? Se filen :)) -
droppe gymnasiet
Forumindlægkan jeg tage hf hvis jeg bliver smidt ud eller dropper ud af 1.g jeg har ikke tænkt mig at starte på hf før om et par år jeg har IKKE gået i 10. klasse -
tysk værk
Forumindlæghej folkens er der nogle der kan anbefalde en tysk bog? -
Hvorfor hedder det fireogtres og ikke tresogfire
ForumindlægTænker over, hvorfor det skal være så besværligt at nævne ciffre på dansk, end det er på engelsk. På engelsk nævner du sixty-four og ikke four-sixty (som på dansk fireogtres). Det hedder sextiofyra på svensk altså på samme måde, som på engelsk. Mit pointe er, at det er besværligt fordi at vi læse... -
10. klasse i USA
ForumindlægHej allesammen. Ved ikke om det er så relevant herinde, men jeg regner med at jeg skal til USA og bo til næste år. Har i noget jeg burde vide eller noget i kan anbefale, jer der har været der? Har ikke fundet et bureau at rejse med endnu, er der nogle der kan anbefale noget? Der står også på de s... -
Moderatorer
ForumindlægLad os lige slå fast en gang for alle: Studieportalen er ikke et forum for en fri og åben debat . -
Tysk Hjælp
ForumindlægJeg vil sætte pris på noget feedback /rettelse på min stil. Det omhandler det vedhæftede billede og opgaven er en beskrivelse af billedet. Auf dem Bild sieht man Schneewittchen inmitten eines Wohnzimmers. Sie hält zwei Kinder, ein weinendes Kind und ein Kind, das am Daumen Lutscht. Das dritt... -
Lektiehjælp/Privatundervisning tilbydes i Spansk
ForumindlægHej. Jeg hedder Nicolai, og jeg ser frem til at være din lektiehjælper/privatunderviser i spansk. Jeg er halvt spanier, jeg har boet i Spanien og gået i spansk skole i 9 år af mit liv. Nu arbejder jeg som freelance spansk oversætter og tolk for TV2, som tolk hos Tolkdanmark, og privatundervise... -
HASTER!!!!!
ForumindlægNogen der gider rette det her lille stykke for grammatik fejl? The sellers, who sell all the necessary kit for a backpacker, earn a lot of money. In the second text we hear about the coffee shops. These kinds of people, who own those coffee shops, are targeting the backpackers. Any kind of touris...
