Søgning på: musik analyse. Resultater: 16761 til 16780 af 25891
-
SSO (investeringer & finansieringer) fredag d.4 START!
ForumindlægHey Crew :) Jeg har her oprettet tråden omkring min SSO! Jeg får udleveret case'en i morgen fredag d.4-2 :) Det blir spændende at se, hvad problemformuleringen lyder på. Jeg vil poste det hele i morgen, når jeg engang når hjem omkring ved 15 tiden. Jeg håber på at I vil havde lyst til at hjæl... -
AT - min perspektivering og problemstillinger?? ER HELT LOST!
ForumindlægHej alle. Jeg går i 3.g på STX og har AT, så er i gang med min synopsis. Vores over emne er katastrofer og mit emne er tsunami katastrofen i Thailand, d. 26 december 2004. Min problemformulering: - Hvordan dækkede medierne de danske turister i Thailand efter tsunami-katastrofen? ... -
Hjælp!!! Tysk studentereksamen
ForumindlægHej alle :) Jeg skal op til Tysk eksamen i morgen (20/6) og har derfor analyseret Peter Stamms novelle "Wir fliegen". Nedenfor står min analyse på tysk, men da jeg ikke er særlig god til tysk, så er jeg slet ikke sikker på grammatikken. Derfor ville jeg høre om der ikke var en venli... -
tysk eksamen, kan nogle rette min synopsis :)?
Forumindlæghejsa, jeg skal til tysk mundtlig eksamen i morgen og ville høre om nogle kan rette min synopsis med de fleste tydelige gramatiske fejl, det ville være rigtig lækkert....:-)! “Der Weg zurück” Thema: Krieg Ich habe den Geschichte “Der Weg zurück” bekommen. Und es ist ... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej alle Det er en opgave som jeg har oversættet fra dansk til engelsk, det vil være en stor hjælp hvis i kigger og retter på den :) Øvelse 8 Kære Jane! Jeg sidder og laver lektier, mens jeg lytter til noget fed musik i radioen. Min mor siger altid, at man ikke kan lave lektier og lytter til... -
Engelsk oversættelse rettelse..
ForumindlægVille spørge om der var nogle, som ville rette min engelsk oversættelse til dansk ? Håber der er nogle, som vil hjælpe.. Engelsk: Marilyn is often held partially responsible for causing the Columbine shooting. What is the connection between Manson and Columbine? Were the shooters influenced by th... -
Nogle der vil hjælpe mig med at rette en engelsk oversættelse til dansk ?
ForumindlægVille spørge om der var nogle, som ville rette min engelsk oversættelse til dansk ? Håber der er nogle, som vil hjælpe.. Engelsk: Marilyn is often held partially responsible for causing the Columbine shooting. What is the connection between Manson and Columbine? Were the shooters influenced by th... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej :) Er der nogen der har tid/lyst til at tjekke denne for stavefejl, rigtige bøjninger og grammatik :)? Det ville bare være super!!! Her der den danske tekst: Kære Jane! Jeg sidder og laver lektier, mens jeg lytter til noget fed musik i radioen. Min mor siger altid, at man ikke kan lave le... -
"Morfar" af Christina Hesselholt
ForumindlægJeg vil meget gerne i kontakt med nogle, der har skrevet en stil over novellen, "Morfar", af Christina Hesselholdt. -
Engelsk Skriftlige B-niveau 2003
ForumindlægHej folks!Vil lige høre om der var nogen sproglige derude, der har været op til engelsk skriftlig (for sproglige - obligatorisk) ligesom mig, og hvad de synes om oplægget - Prospect House. Jeg personligt havde svært ved at skrive om det, men efter at have snakket med nogle af mine klassekammerate... -
Latin styrer.... LÆS
Forumindlæg...hm... eller gør det nu også det..? Ihvertfald ikke i mit tilfælde...Ville bare høre fra nogle af jer sproglige som har været oppe i latin, hvordan det har været, hvad der giver/ikke giver point etc. Skal selv op på tors, og jeg er ret lost i det fag, så hvis nogle skulle have nogle rigtig gode... -
Et essay??
ForumindlægHej alle, jeg skal lavet et essay, men ved ikke hvordan man laver et, hvad det skal indeholde osv?? er der nogen som lige vil fortælle mig, hvordan man gør, stikord er okay :) jeg har til den 10 januar, så alle kan bare svar' vil nemlig prøve at lave den i god tid :) -
Fransk eksamen - hvordan?
ForumindlægHejsa...Nu har jeg endelig afsluttet min fysikeksamen, men skal desværre i gang igen med en franskeksamen... Der er bare det at jeg ikke helt ved hvordan eksaminationen foregår... Jeg mener efter man har oversat og refereret på dansk, og man skal igang med den kendte tekst, hvad så? Vi har opgive... -
SRP HJÆLP! USA 11. sep
ForumindlægHeeey ;) Sidder igang med at skrive SRP, og skal som en del af min opgave lave "en gennemgang af væsentlige sider af USA's reaktion på terroangrebet den 11. september 2001." Her var min første tanke selvfølgelig, at Bush straks erklærede krig mod Afghanistan (kampen mod ter... -
fysik-bølgelære
ForumindlægOpgave 4En orgelpibe afgiver tonen G (f = 392 Hz). Resonansrørets længde er 38 cm.a) Beregn bølgelængden for denne lydbølge.b) Er røret åbent i begge ender, eller er det lukket i den enec) Hvor langt uden for røråbningen er svingningsbugen?Jeg er ret så lost i disse opgaver!a) må jeg bruge lamda ... -
Haster !!!
Forumindlæghej alle sammen , jeg har endu et lille spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med :D om Flexicurity er til gavn for arbejdskraften.?? -
Eksamenssnyd???
ForumindlægHej folkens!!Jeg har lige brug for en ekspertvurdering omkring en lidt speget situation, jeg er havnet i.Til skriftlig eksamen i Samf. i tirsdags laver jeg delopgave C, hvilket en anden pige fra min klasse også gør. Spm. 3 i den delopgave minder en del om en aflevering vi lavede tidligere på året... -
Eksamen
ForumindlægHaii..Jeg skal til eksamen i mundtlig tysk A, og ville lige høre om der er nogen, som har nogle gode noter enten til "Die Ehe der Maria Braun" eller til telefonsamtalen??Håber der er nogen derude?!Held og lykke med jeres eksamener.. :) -
Rettelse af en fransk stil
ForumindlægLa fantaisie du garçon. Le garçon arrive pour l’école et il a beaucoup devoir. Lorsque il avait dans la maison, il se trouve à son lit. Il fantaisie : « l’oiseau avec une grand voiture, l’oiseau circule. Pendant qu’elle écoute de la musique. Soudan ! un arbre... »Ses parent arrive dans la chambr... -
hvordan skriver man et essay?
ForumindlægJeg skal skrive et essay hvor jeg skal komme ind på:The setting Lilian Thurgood and he life William and his motives the ending the themes(Historien hedder "The Guilt"jeg har fakstisk aldrig skrevet et essay før men hvad er det lige man skal overholde?
