Søgning på: amish folket. Resultater: 17161 til 17180 af 19974
-
opg. 5012 og 3011
Forumindlæghar virkelig brug for hjælp til disse to opgaver.de findes begge i eksemensopger i matematil b-niveau3011.to ensvinklede trekenter ABC og A'B'C'vi ved at ABC: er den største og AB er 4,1 og højden h er retvinklet(90grader)A'B'C': A'B' er 3,2 og B'C' er 5,1v... -
vedr. SRP revudering FY/HI HASTE!
ForumindlægHej jeg fik min SRP karakter at vide idag den lå på 10... Ja umiddelbart tænker i hvad er problemet men nu skal i bare høre. Undervejs og efter at jeg havde skrevet opgaven fik jeg hjælp af hh en seniorforker inden for akustik og en professor i historie. Begge bedømte efter gennemlæsning af... -
Er det ikke grammatisk forkert?
ForumindlægEr det ikke grammatisk forkert, at The Killers synger "Are we human, or are we dancer?"? -
Betydning...
ForumindlægHvad betyder Todesfuge? -
Hvad er "plotting" i dansk?
ForumindlægHej alle, Jeg skal skrive en litterær artikel om en novelle i dansk og skal bl.a. inddrage plotting. Dog har vi aldrig fået forklaret af vores dansklærer, hvad plotting er, og jeg er derfor ret usikker på, hvad der bør inddrages i min litterære artikel. I stileoplægget er plotting f... -
Bør jeg droppe ud?
ForumindlægHej Det er en måned siden jeg startede på ingeniøruddannelsen byg, men overvejer allerede at droppe ud. Jeg har rigtig svært ved at regne mat / fys opgaverne. Jeg er allerede bagud med 2 afleveringer. De opgaver der står på lektionen, får jeg ikke lavet selvom jeg bruger lang tid på dem. Jeg får... -
Kvote 2 ansøgning - Lærerudd. hjem
ForumindlægHej alle sammen. ville godt vide hvad i synes om denne ansøgning. udover hvad jeg kunne få mere med Håber i kan hjælpe :) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Siden jeg... -
Et godt råd!!!!
ForumindlægTil alle der har problemer med 1.g, 2.g eller 3.g matematik, så bør de få fat i matematik programmet TI-Interactive. Programmet vil spare dig for en masse arbejde, og det er fuldt ud lovligt. Hvis skolen ikke allerede har har programmet, er det på tide, at de investere, for skriftlig eksaminer bl... -
Det her kan diskuterres
ForumindlægJeg føler mig uretfærdlig behandlet ved min lærers kommentarer til mig, som var noget negativt! Min lærer sagde da jeg selv er tyrker! " Jeg gider ikke og høre sådan en tyrker attitude" Hvad skal jeg gøre denne situation? -
Forslag til ændring
ForumindlægJeg synes, at for mange opgaver herinde på studieportalen har en alt for høj karakter i forhold til niveauet. Der er mange gange, hvor man må tage sig til hovedet og tænke: "Det her er bare ikke rigtigt".\nJeg ved ikke, hvor mange opgaver der bliver tilføjet langs af sted, men hvis det ... -
Hvad er en kronik?
ForumindlægJeg skal skrive en kronik til en avis (altså i en dansk stil).. -men havd er det helt præcis der karakteriserer en kronik?\n\nPå forhånd tak:) -
R Hjælp til tegn sætning?
ForumindlægEr virkelig i tvivl om tegnsætning da den måde jeg har lært det på med at sætte komme hvor man holder vejret osv ikke er den rigtige ifølge vores lærer. Nogle der kan hjælpe? `Her er min opgave, del 1 Del 1. Hej Inge. Da du skal hjælpe Egon imens jeg er væk i et stykke tid,... -
Hjælp - forholdsord, der både styrer akk og dat
ForumindlægHar fået fortalt, at hvis der er bevægelse i sætningen, så styrer det akkusativ (man kan spørge med wohin).., men nogle sætninger synes jeg slet ikke er tale om bevægelse... fx. han tænkte selv ikke på arbejdsløsheden.. - Har så fået at vide, at der er tale om overført betydning, hvad vil det sig... -
svar/spørgsmål rate?
ForumindlægKan vi ikke få en anden indikator under vores navne end en som kun er afhængig af antal posts? \nDet ville være mere fristende at svare på spørgsmål hvis man fik belønning i form af en "svar-rating" for det. \nOg omvendt med spørgsmål som stilles.\n\nSå når der stilles et spørgsmål, kan... -
Elektrisk felt inden i en kugle
ForumindlægEn kugleoverflade (dvs. hul kugle) har en jævn overfladeladningstæthed s (uniform surface charge density). Hvad er det elektriske felt inden i kuglen? Svaret til opgaven er 0, men hvorfor? -
Methylxanthiners opbygning
ForumindlægNogle forslag til hvad man ellers kan skrive, når man skal redegøre for methylxanthinernes opbygning? (Jeg tager udgangspunkt i koffein, theobromine og theophylline)\n\nJeg har selv skrevet, at de tre stoffer er methylxanthiner, i det at der er et x antal methyl-grupper, som erstatter hydrogen bi... -
hjælp til Danskopgave 1.g
Forumindlæghej alle sammen jeg skal i min danskårsopgave lave en analyse og fortolkning af Grundtvigs salme "De levendes land" hvis der tilfældigvis er nogen af jer, der har lavet en opgave om det, eller har haft om det på klassen, som i synes er vigtig at have med, vil i så ikke være sød a... -
Rette lille aflevering?
ForumindlægVille være utrolig taknemmelig, hvis der var en, der gad rette første del af min tyskaflevering? :) Ina ist eine Frau aus Berlin, die ungefähr dreissig Jahren ist. Während der Ostertage besucht sie ihre Familie in Calau. Im Zug zurück nach Berlin bemerkt sie einen Mann, der in dasselbe Abteil sit... -
e
ForumindlægHvad er dette differentieret?\n1+e^-x -
Uddannelses parat
ForumindlægHEEEEJ!! Jeg går i 8 klasse og mine lærer snakker altid om hvis man er uddannelses parat for at blive egnet til gymnasiet de siger altid hvis man er uddannelses parat skal man møde til tiden, lave sine lektier, være aktiv i timerne, være social med andre, ved ik helt hvordan det er med karakt...
