Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 17361 til 17380 af 26355
-
Forskellen??????
ForumindlægHvad er forskellen på father's og fathers' altså forskellen på hvor man sætter ' henne? hurtigt svar søges -
Valg af linje i gymnasiet?
ForumindlægJeg går i 9. klasse og har besluttet mig for, at jeg gerne vil på STX: Jeg er meget tværtifaglig, men ved ikke, hvad jeg vil i fremtiden - hvilket gør, at jeg gerne vil have alle mulighederne, når jeg engang har huen. Til gengæld er jeg virkelig i tvivl om, hvilken linje der er smartest for m... -
Gennemsnit for jura
ForumindlægHej derude, Er det muligt for mig at blive optaget på jurastudiet, når mit snit ligger på de 8,5. Et andet spørgsmål - hvilket snit bliver det endelige resultat for min videregående uddannelse efter STX? Hvis jeg nu dumper i et fag, som jeg har på A-niveau, til eksamen, kan jeg så ikke blive op... -
ER DET RIGTIGT OVERSAT? :)
ForumindlægNowadays, Codorníu continues to control the production process of all its cavas from vineyard planting to finished product. The winery has the most modern installations and the very latest equipment.” In 1976, the Codorníu cellars at Sant Sadurní d'Anoia wer... -
Gymnasiet
ForumindlægHej. Er der et stort spring fra folkeskolen til 1.g (niveaet)? Skal nemlig starte i 1.g her i august, hvilket jeg ser frem til. Og steg eller faldt jeres gennemsnit, da i begyndte på gymnasiet? Tak :-) -
Kandidat
ForumindlægHej derude, jeg skriver da jeg har et spørgsmål angående hvilken kandidat jeg evt kan søge efter økonomistudiet. Jeg startede med at læse 2 semestre på softwareingeniør men valgte at skifte til økonomi på grund af forskellige årsager, bla studiemiljø og at jeg mistede interessen for at programmer... -
Hvad betyder denne sætning??
Forumindlæg”Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde det.” Sokrates -
Hvad er et resume?
ForumindlægHej :) Jeg er lidt usikker på hvad et resume er, hvad det skal indeholde og hvor langt det ca skal være. Håber at i kan hjælpe mig. -
Mangler hjælp hurtigst muligt..
ForumindlægHej jeg sidder og laver min fremlæggelse da jeg bliver i tvivl om ordet ''thinking'', om det er den rigige måde at skrive det på? We have been saving our moneys up for a long time, so we decided to put our moneys together and then we found out that we had 1000 pounds and that&rsq... -
oversæt en sætning
Forumindlæger der en der vil oversætte denne sætning, jeg er faktisk i tvivl om der menes det ene eller det andet. "democracy is the rule of the politician" -
Mangel på optimisme.
ForumindlægTil daglig er jeg en meget smilende pige, som er med til at gøre andre glade via mit smil. Men som mange andre, var jeg oppe til min allerførste eksamen i torsdags, læsning og diktat. Jeg plejer normalt at få 10-12, men jeg har en dårlig mavefornemmelse, at jeg har været nede over det de seneste ... -
Hvad er klokken?
ForumindlægHej! Hvordan beregner jeg klokken i de forskellige byer i verden, hvis klokken f.eks. er 12.00 i København? Håber i kan hjælpe, da jeg skal til geo eksamen i morgen og hvem ved måske dukker dette spørgsmål op (: På forhånd tak -
Hvilken fag på hvilken niveau på gym. for at blive læge?
Forumindlæghej... Jeg vil gerne være læge og skal starte på gymnasiet, men jeg er i tvivl hvilke fag jeg skal have og på hvilken niveau. SKAL jeg have biologi på B-niveau eller højere? Og er kemi på B-niveau vigtigere end Biologi på B-niveau? Jeg er helt forvirret over situationen. Jeg hpber at der er noge... -
En sætning der gør vrøvl
ForumindlægJeg har fået til opgave at rette sætningen: The boy told us everything about the football match and about that he had scored two goals. Fejlen er "about", det er jeg klar over. Mit problem er bare det, at vi skal skrive hvad fejlen hedder(rent grammatisk), og forklare hvorfor det er for... -
Komma foran ledsætninger
ForumindlægHej forum, Jeg har et spørgsmål angående kommaer, især i forbindelse med ledsætninger. Jeg tager udgangspunkt i det grammatiske komma, hvor der sættes komma foran ledsætninger. Men indlægget skal ikke være en diskussion hverken for eller imod det grammatiske komma! Når jeg læser i bl.a.... -
Motiveret ansøgning - Jordemoder
ForumindlægKære Alle Jeg er SSA og brænder for at blive jordemoder. Det er her jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive min motiveret ansøgning, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gå i gang. Hvis der er nogen der har arfaring med at skrive motiveret ansøgning til jordemoder studie, jeg vil me... -
med eller uden "THAT" - help
ForumindlægJeg har skrevet to af de samme sætninger (med og uden "that"), men er nu tvivl hvilken er rigtigt. Hedder det: She says that many girls cannot play basketball. she says many girls cannot play basketball. He said that it was a nice day he said it was a nice day Hvil... -
Hjælp
ForumindlægHej... Jeg har valgt " I Danmark er jeg født..." af H.C.Andersen. Jeg ved ikke hvorfor jeg valgtet dette digt, men jeg skal give en god begrundelse... Er der nogen der kan hjælpe? Tak på forhåd... -
gnuplot
ForumindlægHej Nu har jeg leget med Tikz de sidste par dage og er stødt ind i nogle problemer vedr. gnuplot. Jeg har opdateret til Tikz 2 og den nyeste version af gnuplot. Ønsker at oversætte dette: \begin{tikzpicture}[domain=0:4] \draw[very thin,color=gray] (-0.1,-1.1) grid (3.9,3.9); \draw[->] (-0.2,0)... -
Er i tvivl om jeg skal vælge htx eller stx. HJÆLP.
ForumindlægHej allesammen, jeg er lige nu igang med at sende min ansøgning til mit gymnasie, men er stadig i tvivl om hvad jeg vil. Jeg er god til alle fag, men er nok bedst til matematik. Jeg er mega usikker på hvad jeg skal vælge, men har en ide om at jeg vil være enten datalog eller ingeniør.
