Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 17421 til 17440 af 18958
-
rettelse af en kort tekst :-)
Forumindlægheej allesammen! jeg skulle oversætte en tekst fra dansk til englesk så vil spørge om der er nogen som er stærke i at rette en englesk tekst :-) på forhånd mange tak! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------... -
Fysik/Kemi forberedelse hjælp
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til min Fysik/Kemi eksamen den 23. Juni. Mig og min gruppe har valgt at lave dispossioner over alle de emner vi kan komme op i, så vi er klar med det samme til eksamen. Lidt om mig selv: Jeg er blevet optaget til HTX og har valgt Fysik på A. Jeg er bedst til Fysik og h... -
Kåring af bedste SP'er
ForumindlægHvem synes du der bør kåres til sidens SP'er? Er personen hjælpsom, intelligent, sjov eller noget helt andet?Begrund hvorfor netop DEN bruger skal vinde! :-) -
Undervisningsmetode!
ForumindlægJeg er ved at være godt træt af gymnasiets undervisningsform. Den konstante jagt på de gode karakterer forvandler undervisningstimerne til konkurrencer i hvem der hurtigst og mest kan gøre sig bemærket. Jeg synes at konkurrence er fin nok, men når timerne går over at skal være ren præstation, så... -
indirekte og direkte objekt
ForumindlægKan nogen hjælpe med: Kan der eksistere et indirekte objekt uden et direkte objekt i en sætning? -
Kildekritisk analyse af Krystalnatten den 9 november 1938
ForumindlægJeg er igang med at skrive en kildekristisk analyse af "Krystalnatten", og vil meget gerne hører hvis der er nogle der har tid til lige at kigge den igennem, idet det er første gang jeg laver en kritisk analyse på en kilde i historie. Jeg sender gerne opgaven på besked. -
Hvad er fejlen i disse 2 sætninger
Forumindlæg1. "Er hatte auch seine Frau, --- der er sehr glücklich ist." - Hvilket ord skal der stå ved det, der er markeret med rød? 2. "In der DDR er etwas zu leben und zu kämpfen -- für " - Hvilket ord skal der stå, hvor der er markeret med rød. Den gule "Für" er forkert... -
Fransk oversættelse, HÆLP!!!!
Forumindlæghej, jeg har lidt problemer med at forstå de meste af denne tekst. vi har fået af vide at den er lidt svær. jeg ved godt den er lidt lang, men det ville virkelig hjælpe mig meget har oversat den men kan ikke rigtig få det til at give helt mening. JULlEN : J’ai le trésor ! On a gagné ! Les v... -
Dansk
ForumindlægHeyjeg skal snart skrive danskopgaven, så ville lige høre om der er nogen der har stiftet bekendskab med bogen "Kunsten at græde i kor"? -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej derude Jeg skal til optagelsesprøve på tirsdag på et gymnasium. Jeg skal op i dansk, engelsk og matematik. Dansk og engelsk er ikke noget problem, det er matematik jeg er MEGET nervøs over. Har tænkt meget over hvis jeg betår i dansk og engelsk men så ikke består i matematik, er der så stad... -
mundlig matematik
Forumindlæger der nogen som har gode tip i baglommen fra erfaringerne i folkeskolens afgangsprøve i matematik+fysik/kemi mundtlig???? -
Lorte reform
ForumindlægTitlen siger det hele. Hold da kæft noget lort! Har lige fundet ud af at alle har samme fag op til december, at årskarakterer tæller mere end eksamenskarakterer, at et C niveau fag tæller det samme som et A niveau fag! At jeg skal have afslutte hele 35 fag i min tid i gymnasiet! Det der med studi... -
HJAELP!!!
ForumindlægHej, er der nogle som vil hjaelpe mig, med at rette min essay, den er ikke sA lang. Hvis i vil, kan jeg sende til jeres indbakke. -
Der Zweite Weltkrieg
ForumindlægHej - er der nogen der gider læse denne igennem? :)\n\nDet er ikke en oversættelse, vi skulle bare skrive om noget med 2. verdenskrig.\n\n\nIm Juni 1929 wird Anne Frank in Frankfurt am Main geboren. Ihre Familie bestehen von ihrem Vater, ihre Mutter und eine drei Jahre ältere Schwester. Diese Fam... -
Nordiske sprog
ForumindlægFordi jeg er ved at skrive en stil om nordiske sprog vil jeg stille nogle spørgsmål, i håb om at få svar herinde. Hvordan ser I på svensk og norsk i forhold til dansk? Mange unge har faktisk svært ved at forstå de sprog og ser negativt på dem. Hvad synes I om at blive undervist i de sprog i skole... -
adgangskvotienter 2009
ForumindlægTror i at adgangskvotienten i henholdsvis Medicin og Tandlæge studiet vil stige eller falde? Tallene fra sidste år viser måske bare at det er blevet sværere at få en god karakter. Da det er et stort spring fra 4 til 7 og fra 7 til 10 Før i tiden kunne man nemt få 9 eller 10 -
Komma
ForumindlægSætning: Jeg ved ikke hvor meget vand, der skal bruges. (1) Jeg ved ikke, hvor meget vand der skal bruges. (2) Kommaet er placeret korrekt i sætning 2 ikke? Hvad er begrundelsen? -
Taschengeld - ordstillingsfejl? Please hjælp!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal skrive lidt om mine månedlige lommepenge, men jeg ved ikke om jeg har korrekt ordstilling eller om den er helt gal!? Please skriv hvis jeg har lavet nogle (store) fejl som jeg kan forbedre... Beder ikke om en 3 siders lang retteliste men hvis der liiiiiiiiiiige er noget... -
hvad er budskabet i bogen "jeppe på bjerget" ?
Forumindlæg -
Bedre Folkeskole
ForumindlægHej alle, Jeg har prøvet på at lave en oversigt for hvordan folkeskolens timer bedre kunne blive brugt. Jeg har vedhæftet den som Word fil. Hvad syntes I om den? Kunne den også forbedres?
