Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 17421 til 17440 af 19456
-
oversættelse -
ForumindlægDeutschland meine Heimat ,er der nogen der har læst denne tekst.. bei einer podiumssitzung wandte sich der CSU politiker und ehemalinge Bonner Staatssekretär Eduard Lintner einmal mit den Worden an mich : " Ihre Landsleute.." und wolte zu eine Ausführung über die Türken in der Bundesre... -
Omskrivning af sætninger fra aktiv til passiv
ForumindlægHej, jeg har fået et grammatik ark for hvor der står at jeg skal omskrive de nævnte sætninger fra aktiv til passive og at jeg skal bruge s-passiv. Jeg forstår bare ikke hvor jeg skal sætte det i f.eks. "Mekanikeren reparerede hurtigt bilen" der har jeg ærligt talt ingen idé om hvor jeg ... -
protestantisk etik & kapitalismens ånd
ForumindlægJeg har fokus på rationalisering og sekularisering med udgangspunkt i Webers artikel omkring protestantisk etik og kapitalismens ånd. med særligt fokus på calvinismen som Weber selv fokusere på. Jeg har bare lost mhb. på en problemformulering/problemstilling. Weber kommer med en hypotese om... -
HJÆÆÆLP DET HASTER (OVERSÆTTELSE)
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette: først efter deres død har germanister gjort ordbogen færdig efter brødrenes forbillede . Erst nach ihr tot haben der Germanisten fertigstellen des Wörterbuches nach des Brüder des Vorbildes. og den her sætning. sådan begynder mange folkeev... -
Din ferie
ForumindlægJa nu er sommerferien snart slut for de fleste af os.. Folk kommer snart tilbage fra ferierejser og mange er allerede vent hjem.. Hvor har du så været? Var du tilfreds med rejsen? Var det som du havde forventet det osv. Jeg var selv ude og rejse med familien fra d. 30 maj til d. 21 juni Det... -
Obamas tale
ForumindlægHey alle. :) Er der nogen der har læst Obamas tale foran Sejrssøjlen i Berlin d. 24. juli 2008? -
Koreansk på gymnasiet
ForumindlægJeg ville gerne lære at tale Koreansk. Lige nu går jeg i folke skolen, jeg har længe kigget efter flere steder hvor jeg kunne få Koreansk, der er ikke nogle aftenskoler her i Odense der har Koreansk, så tænkte jeg at man kunne gøre det i gymnasiet, men jeg kan hellere ikke finde noget om det. J... -
jelling sten
Forumindlæghej vil lige høre hvad står i jellingstenen, hvorfor eer den så vigtig -
Engelsk grammatik
ForumindlægNu har jeg lavet så mange af sætningerne som muligt, men jeg sidder simpelthen fast ved disse fem! Håber på en hjælpende hånd herude fra ;-) Opgaveformuleringen: Hvad er fejlen? Forklar. 1. When arrested and taken to the police station, admitted the man that he had been drunk. 2.... -
HASTER ;D
Forumindlæghej ;D jeg har en fysik fremlæggelse for til mandag d.15 september/ imorgen. og jeg kan ikke finde ud af det jeg har om kalium ;/. jeg skal svare på de her spørgsmål; Kemisk betegnelse Placering i periodiske system Opdagelse Egenskaber Smelte- og kogepunkt Metal, gas, fast stof Hvad bruges det ti... -
har jeg eller jeg har
ForumindlægHej... jeg er ny i danmark og jeg har problem med at find ud af hvad forskel mellem har jeg og jeg har kan i hælp mig? på forhånd Tak -
Er disse sætninger grammatisk korrekte?
ForumindlægIngrid Schmidt war eine Frau, die mit ihrer Familie nach Westdeutschland flüchtete. Sie ging auf ein Mädchengymnasium, in dem alle wohlabend waren. Neidisch war sie aber nicht, und sie verdiente selbst Geld. Sie schreibt im Text auf Seite…, Zeile …: “zum Beispiel habe ich scho... -
Konventioner
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med dette? (: Diskuter for og imod konventioner. (Hint: Er arbejdet med at sikre mennesket fair vilkår overstået ved arbejdet med konventioner. - Michelle -
Er der nogle fejl?
ForumindlægHej er i gang med en præsentation af en tekst. Er der nogle der vil se om der er grammatiske fejl: Der Titel des Textes ist “Helden der Zeit”. Der Text ist im Jahre 2006 geschrieben. Der deutsche Schriftsteller des Textes ist Kay Fischer und er schreibt typisch um Weise Zeit. Die ges... -
Færdiggøre HTX eller skifte til HHX
ForumindlægHEJ Folkens :) Jeg er stødt på et problem :/ jeg går nu på HTX i 1.g og afslutter snart 1.g her til sommer, Men jeg er nu blevet mere interresseret i innovation og virksomhedsdrivning :/ Så jeg ville spørge, hvad i synes er bedst. Jeg synes ikke HTX passer til mig. Ville det være spildt ... -
Dativ - hvordan finder jeg det?
ForumindlægHej, jeg skal lave en opgave, hvor jeg skal finde og markere de led i sætningerne, som står i dativ. Jeg har dog svært ved at finde dem. Nogen der kan hjælpe? (Jeg har understreget, dem som jeg kunne finde) Opgaven er vedlagt som bilag (screenshot) Ps. forklaringer er mere end velkomne :) Tak... -
HJÆLPPP!!!
ForumindlægHEEEJJ !!!1 er der nogle der har analyseret "HC ANDERSENs LAnd"???? pleasseee send opg så... -
Stram Finanspolitik
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er igang med at skrive noter til eksamen, og har derfor brug for lidt hjælp angående Finans politik. Ved at gennemføre en stram finanspolitik, hvordan bliver disse faktore påvirket: • Inflationen • BNP • Beskæftigelsen • Eksporten • Valutakurs Je... -
Udtryk - at gøre nogen ondt
ForumindlægHåber desperat nogle kan hjælpe mig med det udtryk? :-) -
Er du sød at hjælpe mig?
ForumindlægJeg kan bare ikke finde ud af, hvordan man siger "Jeg synes at emnet er meget vigtigt, der bør tages op til en diskussion" M.v.h. :-)
