Søgning på: amish folket. Resultater: 17881 til 17900 af 19974
-
Hydrotermfigurer - bestemmelse af plantebælte
ForumindlægHej..Jeg håbede på, at der var nogen, der kunne give mig nogen retningslinier for, hvordan man bestemmer en hydrotermfigurs naturlige vegetation. Muligvis bare et link, så er jeg zufrieden.MvH Christine -
Bedre til engelsk.
ForumindlægHej, kan i hjælpe mig med hvordan jeg kan blive bedre til engelsk? jeg ser mange engelsk film med tekster osv, læser meget osv, men jeg sys stadig jeg mangler mere end jeg burde kunne, hvordan kan jeg blive bedre?, har i nogle råd? -
TDC's optimale målgruppe
ForumindlægHejsa! Jeg skal skrive SRP om TDC i dansk og afsætning, hvor jeg har et punkt på min problemformulering der lyder således: "Analysér TDC's optimale målgruppe og vurdér TDC's fremtidige promotion" Hvilke modeller ville være relevante at hive med her ??? Jeg er virkelig meg... -
Man is something to be overcome. What have you done to overcome him?
ForumindlægMennesket.Mennesket er trods dets vedvarende progression stadig underkastet et relativt skrøbeligt sind … vi er med andre ord langt fra at nå Nietzsches idealmenneske, übermensch, som defineres som ”et individ, der beredvilligt ofrer alt for menneskeheden, sætter egne normer, influerer historien ... -
Slap-af-fag
ForumindlægVille lige høre, hvilkee fag, I mener, er de største/bedste "slap-af-fag"? Tænkes primært på valgfag på B niveau, som skal kunne aflaste to A-niveau fag i 3.g.Self vil nogle mene, at et fag som musik er et slap-af-fag, men det vil dem der ikke har en tone i livet modsige.Hva er et slap-... -
rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægVil i være sød at se min oversættelse igennem, der er nogle grammatikfejl.En virkelig god ferieVi troede bestemt, at det ville blive en spændende ferie. Vi havde læst i avisen, at hotellet var smukt beliggende nær en dejlig sø. Og maden var usædvanlig lækker – ifølge annoncen. Men vi opdagede sna... -
Undervisningsmodellen i perspektiv
ForumindlægEr vores uddannelsessystem (i gymnasiet) retfærdigt, idet at den producerer de bedste elever, med de medfølgende bedste kvalifikationer indenfor de fag, de ønsker at læse videre på udfra karakterkravet.Altså, i går diskuterede jeg med en ven ang. min og vennens karakterer, som vi på mit gymnasie ... -
lidt svær mat opg
ForumindlægEn funktion f er løsning til differentialligningen: dy/dx=(x+2)/y.Grafen for f går gennem punktet P(2,-2). - Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P.- Bestem forskrift og definitionsmængde for f.Har prøvet at regne men tror at det er forkert.Håber der er nogen derude der fris... -
Opgaver til bogen "De gale"
ForumindlægHej! Har virkelig brug for hjælp... Håber der er nogen som har læst bogen "De gale" af Kim Fupz Aakeson?!For jeg har fået nogle opgaver for, som jeg simpelthen ikke kan løse: - Hvordan tror du vi skal forså bogen titel "De gale"?- Hvilke egenskaber repræsenterer Topper og Pops... -
differentialligning
ForumindlægEn funktion f er løsning til diff.ligningendy/dx = (y/ln(y))*(x+2) , y > 1, og grafen for f går gennem punktet P(2,e).- Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P- Bestem forskrift og definitionsmængde for f.Nogle der kan give en hurtig løsningsmulighed -
Mat A skriftlig eksamen 28 maj- nogen som vil dele deres besvarelse?
ForumindlægHej jeg ville høre om der var nogen som ville dele deres besvarelse så man kan sammenligne? Er der nogen som ved om det er muligt at få 10, hvis man ikke har lavet en opgave færdig i del prøven uden hjælpemidler og man har ca 2 underspørgsmål der ikke er besvaret helt færdigt i den med hjælp... -
vedr. Identificering af Snyd
ForumindlægHej, Jeg havde en lille diskussion med min kammerat fra klaasen vedr. SRP, SSO, DHO. Jeg undrede mig over hvorfor ialverden man ikke skulle aflevere f.eks. SRP, SSO, DHO elektronisk, da det er lettere at identificere snyd via deres program. Nu til mit spørgsmål: Hvordan kan de så identifice... -
Beregninger af el nettet! HJÆLP!
ForumindlægJeg har fået en opgave som lyder... - vis og forklar hvilke beregninger, der skal til for at drive et lille elværk? - husk at forklare formler mm. grundigt. Jeg er fuldstændig blank.. Håber der er en der har tid og lyst til at hjælpe mig :D -
psykologi lavt snit?
ForumindlægHej. Med et snit på 8,5 er der så ingen chancer for at komme ind?? -
Hjælp til IQ og G-faktor
ForumindlægHej :) Er der nogle der ved, om IQ og G-faktoren er det samme? -
Konvergent række
ForumindlægJeg skal gøre rede for, at rækken\\sum_{n=1}^\\infty \\frac{1}{x^2+n^2}konvergerer for ethvert reelt tal x, men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal gøre det. Jeg har tænkt på, om jeg skal bruge, at da rækken udelukkende består af ikke-negative, så konvergerer den, hvis -- og kun hvis -- afsnitsf... -
Latin, vil være advokat / jurist
ForumindlægHvis jeg vil værer advokat / jurist, så er latin et meget godt fag at tage på stx, ikke? Det bliver kun på C niveau, men det er stadig meget relevant at have, har jeg ikke ret? Mvh. Frederik. Ps. Hvis jeg skal vælge mellem Fransk A, og Tysk B, er der så et af de to sprog der ville være be... -
karakter givning...
ForumindlægEr der andre end mig der syns at gymnasie lærere ikke kan finde ud af at give karakterer!!?? Så siger de at de har 100 andre elever at give karakter til, men HALLO! Hvad kan jeg bruge det til!? IKKE en skid!!! Det går jo ud over den enkelte elev og hans eller hendes fremtid... Men næ nej det tænk... -
Hvor mange planeter ligger tættere på Solen end Jorden?
ForumindlægEfter Solen kommer Merkur, Venus, Jorden, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus og til sidst Neptun. 1) Hvor stor en procentdel af planeterne ligger tættere på Solen end Jorden? 2) Hvor stor en procentdel af planeterne ligger tættere på Jorden end Solen? -
HJÆLP ret min korte opgave!
Forumindlægnogle der gider kigge den her igennem eller rette den kort, intet stort forventes. i redder mig dem der nu end svarer!! tusind tusind tak In der Handschuh ist über einige Jugendliche. Sie haben gestohlen eine Flasche Wodka und ging auf eine Brücke zu trinken Wodka. Ein Junge hat ein Mädchen mit,...
