Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 17981 til 18000 af 27879
-
Dagsordenssættende magt
ForumindlægNogen, der har et godt link, der beskriver begrebet? Tak på forhånd og godt nytår -
Normallinje
ForumindlægJeg har en funktion indeholdende to variable: f(x, y) = x2 - y2 ved (-2, 1) Hvordan bestemmer jeg her en ligning til normal linjen, når z-koordinaten ikke er oplyst? Jeg har fået tangentligningen til: z = (-3) - 4x - 2y -
SRP hjælp!!!!
ForumindlægHej! Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er igang med at skrive min SRP opgave og jeg er simpelthen gået i stå :( Jeg har om kolera med fagene biologi og historie og jeg er nået til analysedelen, hvor jeg skal komme ind på hvad årsagerne var til at der opstod koleraepidemi i danske byer i midt... -
HJÆÆÆÆLP MIG MED BRØKER
ForumindlægHej folkens. Jeg vil gerne have hjælp til min udregning med brøker regnestykket lyder: 3/4 - 3/8 = -
Outline om ekstremsport
ForumindlægHej Studieportalen Jeg er i gang med at lave en outline til min engelskeksame. Jeg har valgt at skrive om ekstremsport, og har sådan set lavet den færdig. Men ville jo gerne lige høre jer herinde, om hvad i syntes om den. På forhånd tak for svarene:D Jeg har vædhæftet min outline så i kan s... -
FAGORD-DANSK
ForumindlægHej folkens, jeg har prøvet at søge efter et liste med fagord, men dog uden held. Er der nogen af jer der kender en kilde til et liste med fagord. Ville være super taknemmelig. På forhånd tak! :) -
Frikadelle-debatten i Danmark
ForumindlægGodformiddag alle i skønne mennesker, der tager jer tid til at undersøge denne side, og se om der er nogle spørgsmål i kan hjælpe med. Jeg er 3.g studerende på STX og jeg skal til at skrive AT opgave. Jeg har valgt fagkombinationen Dansk og Religion, med dansk som det humanistiske fag og religio... -
Select Sport
ForumindlægHej, Nogle der ved hvad udfordringer kunne være til Select Sport? -
Hvad viser dette billede? AKUT HJÆLP
Forumindlæghej en der ved hvad dette billede betyder kan ikke finde en forklaring på det nogen steder og har ingen ide om hvda den kunne handle om? -
eksponentiel ligning der skal løses
Forumindlægopgaven lyder: Et beløb vokser på 3 år fra 400 kr til 6800 kr. hvor mange procent er beløbet steget med i gennemsnit pr år? jeg har lavet en forskrift der ser sådan her ud: og tænker at r kan findes ved at løse ligningen: , men hvordan for jeg opløst parentensen når den er i tredjepotens? er... -
Noveller med intertekstualitet
ForumindlægHejsa! Jeg er en afgangselev i niende klasse, der skal op til mundtlig eksamen i dansk om en måneds tid. Jeg har trukket fokusområdet "intertekstualitet", men jeg døjer med at finde en novelle, der indeholder det. Er der nogen der har nogle forslag? Alt kan bruges. På forhånd, tak! :) -
rettelse af opgave i engelsk
ForumindlægHej alle Jeg har skrevet opgave om 9/11 i faget engelsk. Jeg er ikke særlig god til faget, og jeg vil derfor spørger om der er nogen der vil rette min opgave? Jeg kan sende den over mail -
politik og medier
Forumindlægspørgsmålet er "Hvad kan politikere få ud af at kommentere nyheder på sociale medier?" jeg har svaret: Det viser borgerne hvad de står inde, her kan folk enten give dem ret eller det modsatte. Og for at markere til borgerne at deres parti er her. er det korrekt eller er min begrund... -
Udvikling og identitet haster har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej jeg har trukket udvikling og identitet som fordybelsesområde og jeg er på bar bund da jeg ikke har fundet noget at analysere og det må ikke være en novelle for det må jeg ikke have om. Problemet er at jeg ikke kan se og finde udviklingen eller det med identiteten af den kortfilm jeg er eller ... -
Glemte opgavenummer!
ForumindlægHej! Det er sådan, at jeg i går var oppe til Dansk Skriftlig Fremstilling. Kort efter at jeg havde afleveret, gik det op for mig, at jeg havde givet opgaven en titel, men jeg glemte at skrive opgavenummeret. Jeg vil bare vide om I tror det vil påvirke min karakter meget? Vil jeg f.eks. gå 1-2 ... -
Hjælp til rettelse af tysk stil (300 ord)
ForumindlægHej, jeg står i den situation at jeg skal rette en tyskstil og mine tysk-kompetencer rækker ikke helt til det. Jeg ligger på vippet til at gå en karakter op i afsluttende årskarakter og mangler bare det sidste skub. Håber i vil hjælpe mig! MvH VærsteTilTyskEu -
Hvorfor deltager flere unge i de demokratiske handlinger online?
ForumindlægHvorfor deltager flere unge i de demokratiske handlinger online? ved ikke hvad jeg skal svarer til det her spørgsmål -
Andengradsligning
ForumindlægHej Hvordan ville i løse denne andengradsligning: x^2+x-30=0 På forhånd tak -
AT I BIOLOGI OG DANSK
ForumindlægHeeej alle i kloge mennesker! Jeg sidder og er ved at forberede mig til AT, jeg har fagene biologi(B) og dansk(A). Jeg har ikke nogen problemformulering eller problemstillinger! Håber inderligt at der er nogle der vil hjælpe en fortabt sjæl! På forhånd 1000000 tak for den hjælp der kommer!! ... -
Spørgsmål til eksamen i kemi:
ForumindlægHej :) Er der nogle som evt. kan forklare lidt om hvordan eksamen i kemi b foregår, hvad man evt. skal starte ud med at fremlægge? Er det sådan at man først skal snakke om den øvelse man skal tage udgangspunkt i,og derefter så koble det til teorien? :)
