Tysk
Hjælp til rettelse af tysk stil (300 ord)
Hej, jeg står i den situation at jeg skal rette en tyskstil og mine tysk-kompetencer rækker ikke helt til det. Jeg ligger på vippet til at gå en karakter op i afsluttende årskarakter og mangler bare det sidste skub. Håber i vil hjælpe mig!
MvH VærsteTilTyskEu
Svar #1
11. december 2016 af Joxth (Slettet)
Vind de ældre, hvide menneskers tillid
Dette betyder dog ikke, at du bare skulle føle dig sikker, og ikke stadig prøve at henvende til dem, men en strategi jeg vil råde dig til at have efterfulgt, var at henvende dig i højere grad til de ældre hvide borgere, hvor du var i undertal i forhold til Donald Trump. 58% af de hvide stemmer gik til Trump, og 53% af de ældre menneskers stemmer gik også til Trump.
Der bor mange ældre mennesker i Florida, så det var en vigtig gruppe at henvende sig til, hvis man gerne ville have flere stemmer derfra. De ældre mennesker er i mange tilfælde mere traditionelle, og de bliver derfor hurtigt tiltrukket af Donald Trumps slogan: ”Make America great again!”, fordi de savner den tid og de værdier der var før i tiden. Du skal få dem til at indse, at der ikke er behov for at “få Amerika tilbage”, men at I, i stedet skal arbejde med alle de muligheder i allerede har, og prøve at forbedre hvor der er brug for det. Som sagt er de ældre mennesker mere traditionelle, men Florida er kendt for at have mange marginalvælgere, og derfor kan ingen vide sig sikre på hvordan der bliver stemt i Florida. For at vinde tillid hos lige netop denne befolkningsgruppe (ældre, hvide mennesker), vil jeg råde dig til at snakke om traditioner, værdier og generelt bare emner som er vigtige for de ældre og hvide. En stor ting der bekymrer mange af de ældre, hvide mennesker, er det høje antal af indvandrere der kommer til landet. Dette er også en af grundene til at Trump fik så mange af de ældres stemmer, netop fordi en af hans mærkesager var at bringe det tal ned. Uden at gå imod dine egne principper og holdninger, kunne du have fokuseret mere på at informere om hvad du ville gøre ved illegale indvandrere og indvandring generelt, det ville have hjulpet dig til at få flere af de ældre (hvide) stemmer.
Nedenunder har jeg indsat to figurer, som jeg har lavet, for at du bedre kan få et indblik i hvem der stemte på hvem i valget. Det er selvfølgelig ikke alle kvinder der har stemt på dig, eller alle mænd der har stemt på Trump, men flertallet af kvinder har stemt på dig, og
Skriv et svar til: Hjælp til rettelse af tysk stil (300 ord)
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.