Søgning på: international politik noter. Resultater: 18221 til 18240 af 22193
-
Faser i vikingetiden
ForumindlægHej, Jeg sidder og læser op til historie-eksamen, og er ved at danne mig et overblik over perioden. Jeg kan huske, at vi lærte at man kunne opdele vikingetiden kunne i 3 perioder, noget med små lokale vikingetogter til mere organiserede nationale vikingetogter. Jeg kan dog ikke finde noget inform... -
Fysik b eksamen
ForumindlægHejsa. Et af de spørgsmål jeg kan trække til min fysik b eksamen, som omhandler kraft og bevægelse lyder, at jeg blandt andet skal gøre rede for begreberne hastighed og strækning. Men synes ikke jeg kan finde noget godt at sige om dem. En venlig sjæl der vil hjælpe mig igang? -
rettelse af tysk opg.
Forumindlæghejza, ville lige høre om der er nogen der kan rette min tysk opgave?. den er på lidt over en halv side. mange tak på forhånd mvh cfc4ever -
litterær artike...
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om Camilla Christensens novelle "søndag". Da jeg aldrig har skrevet en før ved jeg endelig ikk hvordan jeg skal gå i gang med analyse og fortolkning og hvad der egenligt skal med i en litterær artikel.. Så nogen der kan hjælpe der ? Og der står i m... -
Et hjemmeside!!
ForumindlægHej! Har brug for en hjemmeside hhvor jeg kan skrive dansk og det bliver rettede, kender i noget til det?? For microsoft word virker ikke i min computer... hjælp!! -
STX, engelsk B mundtlig eksamen - hurtigt
ForumindlægHej derude Jeg er så heldig, at have trukket engelsk mundtlig som eksamen i år. Jeg skal op fredag den 22. juni. Jeg skriver egentlig ikke herinde for at få hjælp til analysemetoder osv. Dem har jeg da nogenlunde styr på. Jeg har det bare med at snakke om ligegyldige ting til eksaminer, ist... -
Hvad har I i jeres unitaske?
ForumindlægSå er det snart tid til at starte op igen, og så skal skoletasken vel pakkes igen. Hvad har I i jeres taske til dagligdagen på universitetet? -
Hjælp til FSA i fysik/kemi?
ForumindlægJeg skal op i fysik/kemi her på torsdag, jeg står bare i den helt vildt uheldige situation at vi har haft en særdeles dårlig lærer i fysik. Jeg ved derfor ikke så meget om faget, og jeg har heller ingen anelse om hvilke spørgsmål jeg kan trække og hvordan jeg forbereder mig. Vi fik en ny lærer ... -
Mdt. årsprøve engelsk B 1.g
ForumindlægJeg står i den situation at jeg om nogle få dage skal op til en mundtlig årsprøve i engelsk. Engelsk er det fag jeg er dårligst til og ikke nok med det er jeg rimlig nervøs til eksamen, hvilket for det meste medfører det, at jeg underpræsterer. Vil det få nogen konsekvenser hvis jeg dumper? Jeg h... -
lille opgave
ForumindlægVi havde mange dejlige oplevelser både den første og den anden uge. we had many nice experiences both first and secound weeks. De følgende år har vi holdt ferie hos den samme familie, som hver gang modtager os med smil og åbne arme. the following years have we hold holiday with the same fam... -
KO indregnes ikke i DB - hvorfor?
ForumindlægVi skal lave en sides rapport om ovenstående spørgsmål. Altså hvorfor kapacitetsomkostningerne ikke indregnes i dækningsbidraget. KO er jo faste omk. og bruges derfor først efter DB er udregnet, men er der nogle der kan opstille det bedre - evt. med beregninger? -
Giddens! -sociologi
ForumindlægHey! er der nogle dejlige samfundsfaglige kloge hoveder, som i korte og nemme træk kan redegøre for hvad Giddens siger? Jeg er lidt i tvivl nemlig -
Induktion
ForumindlægHvad er matematik induktion og hvordan bruger man det? -
Hmm
ForumindlægEr der nogen der lige kan forklare mig hvordan følgende: x-0,5*0,5=√x På forhånd tak! -
Grammatik
ForumindlægHeey... :-) Jeg forstår ikke hvad genstansled og hensynsled er... Altså er hensynsled ikke det man GØR. Hvor man så kan spørge med "hvad,hvem" og genstandsled er ??? Fx: den her sætning: She hates monday... She er grundled, Hates er udsagnsled og monday er ??? Har bare brug for forkla... -
Ulæselige filer
ForumindlægEfter de seneste ændringer af studieportalen er det sket nogle gange at jeg ikke kunne læse vedlagte filer. I første omgang troede jeg blot at den der vedlagde filen havde lavet en fejl; men det tror jeg ikke længere. For eks. har en så erfaren bruger af portalen som mathon lagt filer ind, jeg ik... -
Engelsk oversættelse
Forumindlæghejsa, Hvordan vil i oversætte dette til perfekt engelsk?: Uddannelsen styrker vores sproglige og kommunikative kompetencer til at kunne varetage en virksomheds kommunikation på engelsk og dansk. I det tredje år (5. og 6. semester) foregår studiet i en uddannelsesinstitution i England, hvor vi... -
Hvad er glæden ved at sove ?
ForumindlægJeg hvad synes I , Hvad er glæden ved at sove ? -
Bestem grafens skæringspunkter
ForumindlægHej Alle! Jeg sidder her med en aflevering, hvor opgaven lyder således: En funktion er givet ved f(X) = -4x + 6 Bestem garfens skæringspunkter med hver akse. Nogen der kan hjælpe????? -
Svært bevis!
ForumindlægHvordan beviser jeg at a^n * a^m = a^(n+m) for R ?
