Søgning på: matematik noter. Resultater: 18281 til 18300 af 45346
-
For lave karakterer til læreruddannelsen?
ForumindlægHej jeg bliver student her til sommer og jeg har planer om, at læse til folkeskolelærer i 2012 efter et sabat år. Jeg er bare i tvivl, om mine karakterer er gode nok og kræver det noget bestemt snit? jeg har fx. 7 i mundtlig matematik på B niveau - og er det ikke noget med man skal have 7 i sit ... -
Kan jeg føle mig(helt)sikker?
ForumindlægJeg søger ind på Antropologi-studiet på KU. Mine sidste eksamener forløb noget bedre end jeg havde forventet og mit snit ender på 10.7 og med bonus ender jeg på 11.5. Snittet var sidste år på 10.6? Jeg ville umiddelbart gå ud fra, at jeg med al sandsynlighed kommer ind. Havde egentlig tænkt mig a... -
CAS-værktøj
ForumindlægHey... Hvad er et CAS-værktøj for noget? -
A-niveau = 325 klokketimer
ForumindlægJeg har kigget lidt på Bekendtgørelsen for at finde ud af, hvor mange (klokke)timer et A-niveau skal tage.Jeg har ikke rigtigt fundet noget konkret svar, men der står: "Stk. 2. Der afsættes 75 timer til øvrige fag på C-niveau, 125 timer til løft fra C- til B-niveau og 125 timer til løft fra ... -
optagelseprøve
ForumindlægHej. Jeg er desværre ikke blevet UPV derfor skal jeg søge om optagelsesprøve på HF mit spørgesmål er så er der nogle der har prøvet sådan en før og ligesom kan fortælle om deres oplevelse og om prøven var svær Jeg er meget nervøs det betyder rigtig meget for mig at kunne gennemfører HF -
Forskel på fysik c og fysik b?
ForumindlægJeg skal til at rykke op i 3. g nu her efter sommerferien, og jeg har opgraderet fysik c til fysik b. Jeg ville bare høre, om der var nogen, der havde nogle personlige erfaringer mht. sværhedsgraden, eksamen osv.? -
Gennemsnit
ForumindlægHej Alle Når man skal søge ind på videregåendeuddannelser efter fx. gymnasiet, hvilke karaktere udregner man så gennemsnittet efter? Årskaraktere, eller eksamenskaraktere - eller er det en blanding af disse? -
HTX vs STX niveau
ForumindlægHej Alle sammen. Nu er jeg blevet færdig med 1.g på htx og kan ikke lade være med at tvivle efter at jeg har talt med mine venner fra folkeskolen som har valgt STX omkring det niveau de har. For da vi talte sammen var der mange ting jeg havde lært i mat A som de ikke har lært f.eks. Og jeg fik d... -
Studieretning STX
ForumindlægHej, jeg skal begynde på gymnasiet næste år, men jeg ved ikke helt hvilken linje, jeg gerne vil have. Jeg vil gerne have en studieretningen indenfor naturvidenskab, og har overvejet studieretningen med bioteknologi. Men jeg har hørt at bioteknologi-linjen lukker mange veje efter gymnasiet. ... -
Tvivl
ForumindlægHej jeg vil gerne bar ved hvilken uddanelske skal jeg tage til blive læge efter skolen.Jeg studerer i 8. klasse. -
Sandsynlighed og statistik regning
ForumindlægHej alle sammen, sidder her og skal snart til matematik mundtlig eksame. Og håber nogle kan forklare hvordan man regner sandsynlighed ud og statistik. Bare nogle eksempler Ville være alletiders! Mvh kasper -
Eksponentiel funktion
ForumindlægHej søde folk er der nogen dygtige matematiker herinde ,som kan hjælper mig med den opgave . venligst forklaer, hvorden kommer man hurtigt med at regner med såden opgave. på forhånd tak -
divisibilitet
ForumindlægSidder med lidt matematik vedrørende RSA-kryptering hvor denne defination dukker op: a | b ⇒ a | bc , a ≠ 0 forstår ikke helt hvordan vi kan antage dette. -
Halveringskonstant
ForumindlægHej jer derude. Jeg skal i morgen fremlægge om halveringskonstant, hvor jeg skal udlede halveringskonstanten, men det er jeg dog lidt usikker på nogle ting. Jeg har nedskrevet mine noter, fra da min lærer gennemgik det, i et worddokument, og det jeg har markeret med rødt, er jeg ikke sikker... -
Syre og Baser for 7. klasse
ForumindlægHej. Er der muligvis nogle der ved noget om syre og baser ? - det skal være på ca. 7. klasses niveau, så derfor ikke for svært. Det ville være super hvis der var nogen der havde nogle noter om det eller sådan noget :p det skal nemlig være til fysik rapport s: på forhånd tak. hilsen rulle & ril... -
grammatik
ForumindlægHar lavet nogle opgaver.. men tror der er et par fejl. håber der er nogen der kan hjælpe med at rette mine fejl. Omskriv sætninger til nægtende sætninger vha do- omskrivning: 1) I gave him my word. - I did'nt give him my world. 2) She likes him - She does not like him 3) People behave diffe... -
en der gider at kigge her?
Forumindlægnogen der lige gider at rette det her lille stykke engelsk tekst jeg har skrevet?? We can all agree that obesity is becoming a very big problem world wide. It starts when they are children, if their parents don’t teach them how to get some exercise or how to eat right. In the 60’s, where there... -
Oversættelse
ForumindlægHey jeg har fået en oversættelses opgave og tænkte om der var nogle der ville kigge den igennem og sige om de kan se nogle fejl? Det ville jeg bliver rigtig glad for :) Translation I am terribly worried that my wife might be cheating on me. I have not yet managed to unveil her but I am ... -
Engelsk rettelse
ForumindlægGider nogen være søde at rette dette igennem?Summary:The short story is about how a huge church in Conn is divided into two parts. On the left side, a few sinners are sitting while the right side is filled with other people every Sunday. There are electric wall-heaters to heat the right half of t... -
Engelsk grammatik... Demonstrative pronominer...
ForumindlægHej allesammen...Jeg har brug for lidt hjælp til disse sætninger. Jeg har prøvet at oversætte dem fra dansk til engelsk, men er meget i tvivl om nogle af dem. Håber der nogle der gider at læse dem igennem, og komme med eventuelle rettelser. Den danske oversættelse står nederst på siden..Engelsk:1...
