Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18521 til 18540 af 19042
-
Hjælp til at rette stil
ForumindlægHar brug for hjælp til rettelse af stilen, og evetyedet hvis der er en der gider at skrive den færdig. TAK ps.Den skal rettes fo sprogfejl Om at gå i skole Utroligt nok er jeg ofte vågn, før vækkeuret ringer. Jeg ligger i min seng og høre klokken tikker og tikker der går t... -
hjælp til stil
ForumindlægHar brug for hjælp til rettelse af stilen, og evetyedet hvis der er en der gider at skrive den færdig. TAK ps.Den skal rettes fo sprogfejl Om at gå i skole Utroligt nok er jeg ofte vågn, før vækkeuret ringer. Jeg ligger i min seng og høre klokken tikker og tikker der går tre og et halvt mi... -
Hjælp, Det Haster. Beder om rettelse til denne stil
ForumindlægDantes Allé 49 Hej Bodil. Jeg ved ikke helt hvorfor jeg skriver dette brev, men jeg synes du har fortjent en forklaring på min forsvinden Den 11. August - 2005. jeg synes vores forhold var ved at blive for meget, vi skændes jo over ingen ting og jeg blev træt af at du skulle stå og skælde ud på ... -
Vektorregning i plan
ForumindlægHejsa Sidder med en ret besværlig opgave, som jeg meget gerne vil have hjælp til. Opgavebeskrivelsen lyder overordnet: Miljøskibet ”Marie Miljø” har sammen med andre danske skibe i Søværnet til opgave at løse miljøproblemer i danske farvande. De største opgaver handler om olieforur... -
Hjælp til forskellige fysikopgaver
ForumindlægHey yo folkens Jeg har tre opgaver, som jeg ønsker hjælp til! 1) Elbil En batteridrevet elbil kører på en vandret vej. Spændingsfaldet over dens motor er 36V. Grafen ( http://fys.dk/opgaver/Bilag/E4.pdf ) viser sammenhængen mellem motorens eftekt P og bilens fart v. Jeg har så løst både opga... -
Differentialligninger - HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg synes differentialligninger er et svært kapitel i min "matematiske uddannelse". Jeg forsøger ihærdigt at arbejde med det her op til årsprøver, sommer mm., for at få det på plads inden 3.g. Jeg har fundet nogle forskellige opgaver, og har her seks som jeg vil mene er af lidt fo... -
Hjælp til analyse af reklame fra Læger uden grænser
ForumindlægHej igen Jeg fik vist skrevet en forkert reklame. Jeg fandt ud af til morges, at det var den forkerte jeg bad om hjælp til. Pinligt! Dog var den god, kan jo bruges til at forstå reklamer fremover. Det er den jeg skal arbejde med. Læger uden grænser. Altså, en reklamefilm. Hvis jeg selv prøver ... -
De bedste ting i livet :D
ForumindlægMidt i alt det her eksamens-stress er det rart at tænke på nogle af de skønne ting ved livet ;) Hvad syntes i er nogle af livets dejlige højdepunkter ? Her kommer mine bud: 1. At blive forelsket 2. At grine så meget at det gør ondt i maven 3. Et varmt bad 4. Ingen køer i supermarkedet 5. ... -
første erhvervsret opgave - hjælp tak
Forumindlægmin aller første opgave i faget og vil derfor gerne lige have lidt begynderhjælp :) Opgaven lyder således: Det store og velkendte renseri og vaskeri "Ultra Rent A/S" skulle udvides betydeligt. Firmaet havde derfor den 23 oktober i 1991 indgået entreprisekontrakt med murerfirmaet "M... -
Lille rettelse
ForumindlægHey guys :) Jeg sidder med en tyskaflevering, og da jeg ikke er den stærkeste i tysk, ville jeg blive meget glad hvis der er en sød sjæl, som vil rette denne oversættelse: Her er den danske version: Banegårdsmissionen i Bremen På Perron 1 på Bremens hovedbanegård står et lille hus. Det... -
hjælp til rettelse ..!
ForumindlægHeej allesammen, mangler hjælp til rettelse af den tyske tekst? håber i kan hjælpe mig.. En mand er på vej hjem. Han går ind i byen. Det er om natten, og han er helt alene på gaden. Snart står han foran det hus, som længe har været hans mål. Huset står uskadt mellem ruinerne. Krigen er gået forb... -
Evolutionen er ikke fakta
ForumindlægHar prøvet at snakke med nogle biologilærere om nedenstående, men desværre uden meget respons. Måske nogle af jer kan komme med noget? Evolutionslærens fundamentale idé er jo netop at der forekommer det man kan kalde fordelsagtige mutationer, altså mutationer som i stedet for at bidrage negativ... -
Oversættelse
ForumindlægHej, er der nogle som kan hjælpe mig med at kigge denne oversættelse igennem for fejl. Det er fra dansk til spansk, som jeg skulle oversætte. Kl. 07:39: Fire bomber springer i et tog på vej mod Atocha stationen. Mindst 59 bliver dræbt. Kl. 07:39: Tre bomber går af inde på Atocha stationen. 30 me... -
Korrektur af oversættelse
ForumindlægHej alle! Jeg har forsøgt at oversætte følgende stykke: Filmen foregår i Ruhområdet i Vesttyskland i 1954. Hovedpersonen er Matthias, som er 11 år gammel, da filmen starter. Kammeraterne interesserer sig for fodbold, og en hvid due kommer med resultatet. Den hvide due symboliserer... -
Konstruktiv kritik søges til konfirmations tale
ForumindlægJeg skal, sjovt nok, skrive en konfirmations tale i dansk. Den skal være til min kusine, og den skal indeholde det info, at min kusine er blevet taget i at tage hash på skolens toilet, men hun nægter, at hun har gjort det. I må meget gerne komme med kritik, kritik, kritik.. Ja!! For er ikke særli... -
Bevise h(x)=a*f(x)+b*g(x) - jeg er på bar bund.
ForumindlægHej Studienet. Jeg er i gang med en rapport om differentialregning, og har dertil fået et punkt der lyder således: - Bevis sætningen for differentiationen af h(x)=a∗f(x)+b∗g(x) Allerede her er jeg helt blank, dog fik jeg underviser til at føre mig på rette vej, og han har h... -
rea-tv
ForumindlægHejsa, en der vil rette denne her tekst igennem og måske tilføje noget relevant. :) Reality-tv Lars Daneskovs hovedsynspunkt samt eksempler på understøttende argumenter i Skamlæber i primetime (metroXpress d.7 oktober 2008). Lars Daneskovs har i denne her artikel om tv-programmet ”Sandhede... -
Facit/løsninger for matematik A 25 maj 2018
ForumindlægHej alle, flere efterspurgte om løsninger til årets opgaver, ja. De kommer her. Jeg har løst dem hurtigt i Maple, så om de er fejlfrie garanterer jeg ikke for. Delprøve 1: Opgave 1 Opgave 2 Opgave 3 C er grafen for h(x) B er grafen for f(x) A er grafen for g(x) Opgave 4 x: tid, målt i å... -
er dette en redegørelse?
Forumindlæghej alle sammen jeg skal skrive en redegørelse med ved ik helt hvordan ... fandt en eksempel på nettet men er ikke helt sikker på om det er en redegørelse : The socialworker Stephen Bentley is paying the Khan family a visit. It is not the first time the authorities visit their home, but they has ... -
Kausalitet og udeladt variabel?
ForumindlægHej :-) Jeg sidder med en opgave, hvor der er tilknyttet en artikel med følgende ordlyd: Overskrift: "Ekstra støtte hjælper ikke skolelever" Rubrik: trods det, at skolerne bruger mange resurser på at give svage elever ekstra hjælp, lykkes det langt fra for alle elever at nå kundskabsmål...
