Søgning på: kemisk ligevægt noter. Resultater: 18581 til 18600 af 22447
-
Hjælp til FSA i fysik/kemi?
ForumindlægJeg skal op i fysik/kemi her på torsdag, jeg står bare i den helt vildt uheldige situation at vi har haft en særdeles dårlig lærer i fysik. Jeg ved derfor ikke så meget om faget, og jeg har heller ingen anelse om hvilke spørgsmål jeg kan trække og hvordan jeg forbereder mig. Vi fik en ny lærer ... -
med eller uden ing-form?
ForumindlægHej Jeg har fået en oversættelse for i engelsk, hvor jeg dog er lidt i tvivl om en ting. Det er følgende sætning, der er problemet: min mor siger altid, at man ikke kan lave lektier og lytte til musik samtidig, men hun ved ikke, hvad hun snakker om. Indtil videre har jeg oversat på følgende måd... -
Eksamensplan
ForumindlægEndelig- er det givet- Hvilket fag vi skal op i!:. Jeg skal op i religion og old. Hvad skal I op i!? I så fald- hvordan kan man forbedre sit tal? Far 9 til 10? -
bestem en differentialkvotienten for g(x)=(x^2-3)*cos(x)
Forumindlægdifferentialkvotienten for g Er det sådan man gør? Jeg er nemlig ikke helt sikker. -
Tilstandsformer
ForumindlægJeg har lidt svært ved at vide hvilke tilstandsformer der skal tilskrives for de forskellige stoffer under en reaktion. Jeg vil meget gerne spørger jer om hjælp til hvordan jeg kan finde tilstandsformerne for denne reaktion: Begge er syrer som reagerer med vand. 1.H2CO3 + H2O ⇔ HC... -
Fra fahrenheit til celcius
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at udregne opgave 6? Fra fahrenheit til celcius :-) Tak på forhånd :) -
Aztekerne
ForumindlægHeej vil du ikk være sød at hjælpe mig med et projekt. vil du ikke skrive et kort resume om aztekerne. -
Hvad syntes i om Biologi(A) eksamen 2007?
ForumindlægHej Alle. Jeg vil godt høre hvad jeres mening er om den skriftlige eksamen i BiologiA i år, 2007? Efter min mening var sættet sværere end mange andre eksamenssæt som vi har løst i årenes løb? Hvilke opgave valgte i, og hvorfor? Og hvad mente i var faldgruberne? -
Tysk eksamen
ForumindlægHeeej.. Nogen der ved hvordan det kommer til at foregå til tysk eksamen i 2.g? Vi har jo 24 timers forberedelse til A teksten, hvor vi bare skal analysere den og fortolke etc. Hvad med B teksten, hvad skal man gøre der? På forhånd tak ;-) -
Hjælp til engelsk grammatik.
Forumindlæghej mangler hjlæp til at rette grammatik fejl i engelsk stil. -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej, skal op i Fysik/Kemi eksamen på Fredag kl. 800. Så er i fuld gang med at forberede, altså læse alle de kopi sider jeg har fået. Og lavet en disposition - for hvert emne. - Emner man kan komme ind på - Forskellige ting, jeg kan fortælle om og komme ind på - til eksamen Den sidste er hvad d... -
Giddens! -sociologi
ForumindlægHey! er der nogle dejlige samfundsfaglige kloge hoveder, som i korte og nemme træk kan redegøre for hvad Giddens siger? Jeg er lidt i tvivl nemlig -
BEdre og større ordforråd?
ForumindlægHVad ska jeg gøre, for at få et bedre og større ordforråd i de sproglige fag? -
Europæisk Middelalder
ForumindlægGoddag. Jeg har trukket ovenstående emne, og jeg kunne godt bruge en smule ideer til vinkler på mit emne eller muligvis hjælp til en problemformulering. Ambitionsniveauet er på 12 :) Jeg har trukket følgende materiale: - Billede af Jomfru Maria, to abbeder samt en skriver. - Franker... -
Hmm
ForumindlægEr der nogen der lige kan forklare mig hvordan følgende: x-0,5*0,5=√x På forhånd tak! -
Hjælp søges til at bestemme værdien af I og potentialet af VA
ForumindlægHej alle sammen. Jeg søger hjælp til følgende opgave, som lyder således "Find strømgeneratorens I og potentialet VA. Jeg har vedhæftet et billede af diagramet over kredsløbet. -
Jeg kan ikke forstå forskellen op DDR og BDR
ForumindlægDer er sikkert andre forumindlæg om dette emne, men jeg har søgt lidt og kan ikke rigtig finde noget, så håber på at der er nogen der kan forklare mig hvad forskellen op DDR og BDR er? Samt hvem der var de rige og hvem der var de fattige.. :) på forhånd tak! -
Sokrates' anklage
ForumindlægHvad var det sokrates belv anklaget for mht. ungdommen? Hvad gjorde han ved ungdommen som han blev dømt for? På forhånd tak .. SVAR HURTIGT SKAL OP I MORGEN :D -
sinus- og cosinusrelationerne
ForumindlægHej:) Jeg sidder her og skal op til mundtlig matematik i morgen. Jeg tænkte på om der var nogen der kunne forklare (eller henvise til enforklaring) om sinus- og cosinusrelationerne. Jeg er ikke specielt skarp når det gælder til matematik, så helst ikke for mange psykopat-fagudtryk og sådan noget,... -
Vurdering af skriftlig matematik
ForumindlægJeg er frustreret! Jeg skal i 3g efter sommerferien, har matematik på højniveau, og vi har indtil videre haft TRE forskellige matematiklærere. De har hver især lært os noget forskelligt mht. skriftlig matematik. Dvs. hvorvidt man skal angive dit og dat, opstillingen, om tegninger skal laves osv....
