Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18701 til 18720 af 19042
-
opgave!
ForumindlægHej!Jeg vil lige spørge om der ikke er nogen som kan tage et hurtigt kig på disse opgaver:Opgave 1)Americiumisotopen Am-241 udsender alfa partikler med energien 5,48 MeV (85%) og energien 5,44 MeV (15%). Ved passage gennem luft kan vi regne med at der i gennemsnittet ved hver ionisering bruges ca... -
Oversættelse...
ForumindlægHejsa, er der en der gider se på mit "værk"? Det er oversat fra dansk til engelsk, hvis nogen er i tvivl:)Rettelser er velkommende....On a police station in Minneapolis, Minnesota is Linda Jackson questioned by a police officer. The day before she had been hit by a car on the main stree... -
engelsk oversættelse
ForumindlægHej igen:)Så har jeg vedhæfetet min oversættelse.. Håber i vil hjælpe mig med at rette:)På forhånd tak.Mvh Joakim1.Et ægtepar i London har netop købt en lejlighed. De er glade for at være kommet ind på ejendomsmarkedet i tide, for priserne stiger hele tiden. Når deres venner kommer på besøg, pral... -
Hvem stemmer rød blok?
ForumindlægHar fået stillet opgaven: Vurdér hvem der i dag stemmer på den røde blok og forklar hvorfor. Jeg har tidligere i opgaven fået oplyst at arbejderne "flygter" fra rød til blok blok. Men hvem er de resterende vælgere? og hvem er den karakteristiske rødblok "stemmer"? -... -
Argumentationsanalyse af folketingsforslag - legalisering af cannabis
ForumindlægHeeej studieportalen, jeg stidder og skriver AT6 her i 3g, og har nogle problemer med at lave en argumentationsanalyse på et folketingsforslag, så tænkte at i måske kunne hjælpe mig lidt? Skal aflevere min synopse i morgen, og er pt lidt stresset pga at mit emne er rimelig svært, så villle være e... -
hej har nogle spørgsmål om rumstation/ dansker i rumstation nogen har besvaret det her før?
Forumindlæg1. Andreas Mogensen bliver den første danske astronaut i rummet, når han d. 2. september sendes op til rumstationen som astronaut fra den europæiske rumfartsorganisation. Hvad hedder denne organisation? ISS IRISS NASA ESA 2. Hvad hedder rumstationen? ISS IRISS NASA ESA 3. Hvorfor falder rumstat... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej.Da jeg kun går i 8. klasse vil i sikkert synes dette er en meget dårlig oversættelse, men i må altså bære over med mig.Hvis i ikke gider rette den, vil jeg bede jer om blot at hjælpe mig på vej og give mig nogle fif.Jeg har prøvet at oversætte både frit og alligvel ordret.Dansk:Jeg har ikke n... -
Sitting Bull - oversættelse
ForumindlægOprindelig tekst:Sitting Bull var en af de kendeste indianerhøvdinge i Nordamerika. Han blev født ca. 1834 og tilhørte the Hunkpapa Teton Sioux, der boede på prærien. I sin ungdom besluttede Sitting Bull sig til at bekæmpe de hvide, og han ændrede aldrig mening. Efter kampen i 1865 ved Power flod... -
Oversættelse :)
ForumindlægSitting BullSitting Bull var en af de kendeste indianerhøvdinge i Nordamerika. Han blev født ca. 1834 og tilhørte the Hunkpapa Teton Sioux, der boede på prærien. I sin ungdom besluttede Sitting Bull sig til at bekæmpe de hvide, og han ændrede aldrig mening. Efter kampen i 1865 ved Power floden, h... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHejEr der nogen der vil rette min oversættelse til engelsk?Teksten som jeg skal oversætte står øverst:Den 22. juli 1933 kom hun ligefrem op af vandet, hvis man skal tro Mr Spicer og hans kone, som kørte en tidlig morgen langs den snoede vej mellem landsbyerne Dores og Foyers. De så et kæmpemæssig... -
Oversættelse
Forumindlæger der en, der gider se min oversættelse igennem..? ville bare være en mega hjælp..Her er teksten, der sku oversættes:Siegfried Lenz’ Novelle “Das serbische Mädchen” foregår i firserne. Den serbiske pige Dobrica forelsker sig i tyskeren Achim, mens han holder ferie i det daværende Jugoslavien. Ha... -
oversættelse... afleveres i morgen
ForumindlægHåber der nogle der er friske på at kigge en oversættelse igennemAufgabe 1: Aus dem Dänischen ins Deutsche übersetzenMit bud:In dem folgenden Text ist der Erzähler ein junger Mann, der im Osten des Berlins aufgewachsen ist. Er ist als Koch ausgebildet, aber er würde eigentlich gern studiert geha... -
stil
ForumindlægFordomme og virkelighed ( om computerspil) Mine egne erfaringer med computerspil er, at det er sjovt at spille, det er god underholdning. Men samtidig har det også været utroligt lærerigt for mig, f.eks. kunne jeg snakke engelsk flydende i femte, fordi jeg spillede et spil, der hedder Baldur... -
9klasses niveau rettelse
ForumindlægNogen som vil tjekke dette igennem der er lavet. I opg. 4 er jeg lige i tvivl med isolation og enheds bestemmelse. Og opg. 6 har jeg brug for lidt hints hvis nogen kan hjælpe. Jeg skulle gerne have vedlagt et billed af trekants skitsen. Opgave 1 .a) 8 % af 320 320*0,08 = 25,6 .b) Omskriv 0,12 til... -
rettelse søges..
Forumindlæghej er der nogen der ville være søde at kigge på det her?One of my favourite episodes is “Sommerhuset”/summerhouse. In this episode are Casper, Frank, Mia and Iben going to a summerhouse, near the water- a nice weekend, with relaxation and nice comfort. Frank and Casper drives in their own car, a... -
HASTER, SKAL AFLEVERE IMOGEN!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har en oversættelse for, som jeg skal aflevere imorgen :) Det er en dansk tekst som jeg skal oversætte til engelsk. Er I søde at kigge det igennem og rette eventuelle fejl :) Hilsen styleboy. John var på vej I biografen. Der blæste en kold vind fra nord, og han var sent på ... -
C Oversættelse
ForumindlægHej, Jeg skal lave C oversættelse i 'Engelsk Grammatik' på side 23.På politistationen i Minneapolis, Minnesota, udspørger en politibetjent Linda Jackson. Dagen før er hun blevet ramt af en bil på hovedgaden uden at blive alvorligt skadet; bilens fører, kørelærer Tom Brown, er også tilsted... -
Andengradsligning.
ForumindlægHej folkens.Jeg synes, det er imponerende, at folk med kompetencer inden for forskellige faqområder har overskud til at lære fra sig herinde. Det nævnes ikke så ofte, men lad mig da lige (og gerne med øvriges tilslutning) stadfæste et stort tak til de, der gør en indsats for at hjælpe andre på ve... -
lidt hjælp!
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at oversætte noget om proteiner som jeg skal bruge til min biologiaflevering men ærligt talt så er engelsk ikke en af mine stærke sider så derfor vil jeg spørger om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at oversætte det her fra engelsk til dansk. Jeg har selv prøvet men ... -
membranproteiner
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at oversætte noget om proteiner som jeg skal bruge til min biologiaflevering men ærligt talt så er engelsk ikke en af mine stærke sider så derfor vil jeg spørger om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at oversætte det her fra engelsk til dansk. Jeg har selv prøvet men ...
