Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 18841 til 18860 af 42009
-
Spørgsmål
ForumindlægHvis man får hjælp til at rette nogle sætninger fra en opgave man selv har skrevet, over privatbeskeden her på Studieportalen, kan det så spores med et plagiatprogram? -
1850-1914 hvad skete der?
ForumindlægHvis der var nogen der helt tilfældigt vidste noget om hvordan den samfundsmæssige udvikling i danmark sådan nogenlunde var i tidsrummet 1850-1. verdenskrig, kunne det være fedt at få et par stikord! (: -
EKSAMEN!! NØDVENDIGT
ForumindlægHej folkens. Jeg er en 1.g´er, som skal op til mundtlig samfundsfag i år. Betyder det så, at jeg får færre eksamenier næste år eller ej? I må meget gerne svare, da det er nødvendigt :) -
MUNDTLIG MATEMATIK PRØVE 10. KLASSE! DET HASTER! ;-)
ForumindlægHeeeeej guys! :-) Jeg skal til mundtlig prøve i matematik i næste uge.. & det kunne være rart at vide hvilke ting man kan risikere at skulle lave noget om... Så her er det så hvor mit spørgsmål kommer ind: Ved I hvilke ting man kan komme op i til en mundtlig matematik prøve i 10... -
Rettelse af best. kendeord.
ForumindlægHej! Jeg ville sætte pris på en rettelse, af de bestemste kendeord. ________________________________________________________ Heute morgen haben wir auf den Balkon (m) gefrühstückt – Diesen Kalender kann man in der Buchhandlung (f) neben dem Bahnhof (m) kaufen. Der Nachbar trug das Brennholz hi... -
Nogen der gider at kigge på min Engelsk opgave?
Forumindlæg -
hjælp med oversættelse
Forumindlæghej er der en der kan hjælpe med at oversætte følgende sætning.. det vil være en stor hjælp Paul Bartsch und Band spiller i flere rytmiske stilarter og lægger stor vægt på deres sangtekster, der bl.a. belyser eftervirkningerne af den pludselige sammenslutning af daværende Vesttyskland og Østt... -
Berlin
ForumindlægJeg har tænkt over at flytte til Berlin, for at starte på gym. Er det en god ide, eller skal jeg vente til jeg er færdig med gym? -
HASTER- Apollinske/dionysiske livsform
ForumindlægHeeej alle sammen :) Er der nogen der kan fortælle mig hvilken betydning havde begreberne Apolloniske og dionysiske i antikken. og hvilke livsformer repræsenterede de i antikken? Håber at I vil svare tilbage.. Tak på forhånd. -
mini rettelse
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min oversættelse den er på 6-7 linjer. Hvis der er så bare skriv, så sender jeg den. Tak på forhånd -
Alles in allem
ForumindlægFindes der overhovedet en rettenøgle til Alles in Allem? Har kigget på bibliotekernes hjemmeside, men kan ikke finde nogen. -
weimar forfatningen
ForumindlægHej alle sidder lige og skriver dho, og har lidt svært ved, at finde noget om hvordan Hitler han gjorde brug af paragraf 48 i weimar forfatningen, og hvad det helt præcist handlede om eller hvorfor han gjorde brug af den? Nogen der er god til Historie og kan forklare dette? -
nogle der kan rette en oversættelse
ForumindlægGæsterne kommer snart. Familien har ingen mad. De laver en Pizza. Melet og skinken køber de hos Aldi. Olien og krydderierne har de allerrede. De behøver ingen mælk og løg. Moderen rækker sønnen gryden: Du kan lave sovsen, så laver jeg dejen. Hvor er osten, siger sønnen. Han er kokken. Jeg henter ... -
SRP? :s hjælp til emne!?
ForumindlægHej! Vi har fået at vide allerede nu, at vi skal begynde at overveje et emne til SRP. Jeg håbede på nogle herinde måske kunne hjælpe mig? Hovedfag er engelskA eller tyskA - og så kan jeg vælge historie, samfundsfag eller dansk til. please, nogle gode ideer?? :s -
En kort sætning
ForumindlægHej ..er denne sætning rigtig oversat: jeg havde planlagt at rejse til Berlin Ich hatte nach Berlin fahren plant. -
Lektiehjælp til matematik A søges
ForumindlægJeg er en pige der går i 3.g, som har fået den fantastiske mulighed at komme til Caribien i fire måneder, med skolens accept. Jeg søger derfor en til at hjælpe mig med matematikken. Da jeg er i Caribien, vil hjælpen komme til at foregå primær over nettet eller pr. tlf. Jeg søger både være hjælp t... -
Hvilken sætning er rigitg?
ForumindlægHej¨... Hvilken af disse to sætninger er rigitigt, hvis nogen af dem overhovedet er ;-) 1) Der Mann hat sich entschlossen, dafür das deutsche Volk zu hassen 2) Der Mann hat sich dafür entschlossen, das deutsche Volk zu hassen Tror selv, at 1'eren er den korrekte?? Tak på forhånd ;-) -
sætning
ForumindlægWir beilegen auch eine Übersicht mit die verschieden Sorte Weihnachtsbäume für Sie. Er der nogen der kan hjælpe mig med at rette denne sætning? Ordstilling osv. -
Film analyse?
ForumindlægHej er der nogen der ved hvilket fag man benytter til at analysere en film. jeg har aldrig lavet en filmanalyse, men jeg kan forestille mig at det er faget dansk man benytter. -
im-in
ForumindlægHvornår skal man brugen hvad? Har prøvet at google det, men der kommer intet frem. Tak på forhånd
