Søgning på: international politik noter. Resultater: 18861 til 18880 af 22193
-
Ikke fair karakter
ForumindlægHej! Jeg fik 7 for denne stil og jeg syntes at den lå til mere jeg ville lige vide hvad i syntes I remember it vividly, the famous Martin Luther King Speech. You’ve probably heard all about it. But do you know how it really felt to be there? He gave the speech in front of the Lincol... -
Nybegynder
ForumindlægJeg har set min studiekammerat aflevere rigtigt flotte afleveringer v.h.a. Latex. Skal man tilegne sig færdigheder, eller kan man gå i gang med programmet "med det samme"? -
Parameterfremstilling
ForumindlægHjælp til opg c -
Sammensat funktion dette korrekt?
ForumindlægEr dette korrekt udregnet - det haster lidt. Har vedhæftet opgaven -
Erfaring med ABC-gruppen eller C.L. Seifert?
ForumindlægHej derude! Nu sidder vi i elevrådet og skal beslutte hvilket firma vi vil arbejde med, når vi skal have studenterhuer. ABC-gruppen tilbyder huer af rigtig god kvalitet, mens C.L. Seifert tilbyder sikkerhed i leveringen. Er der nogen der har erfaring med nogen af de to? Vores problem er neml... -
NOGLE DER KAN REDEGØRE??
ForumindlægNOGLE DER KAN REDEGØRE FOR DET HER, SÅ VI DET VÆRE SUPER NICE! Thor Möger Pedersen: Regeringen er på vej med en skattereform, der har som mål, at det i højere grad end i dag skal kunne betale sig at tage et arbejde. Hårdtarbejdende lønmodtagere med jævne lønninger blev overset af den borg... -
Kronik hjælp!
ForumindlægHej jeg har fået en opgaver der lyder sådan, jeg tænkte på om der nogle som kunne hjælpe mig lidt med at give nogle som forslag til hvordan jeg skal åbne ballet og hvad I synes der især skal ligges vægt på. Skriv en kronik, hvori du gør rede for og diskuterer synspunkterne i de to leder-artikler... -
Samfundsudvikling
ForumindlægJeg ska redegøre for samfundsudviklingen fra 1900 og frem til nu, nogle der har nogen ide til hvad jeg kan komme ind på? -
JEG VIL KUNNE RETTE I DE OPGAVER JEG HENTER!!!!!!
ForumindlægHvordan downloader jeg opgaverne her på studi.dk uden at det bliver en fil jeg kun kan læse i Acrobat REader???? -
Kommunist
ForumindlægHvad er mærkesagerne ved at være kommunist ? -
Lempelig finanspoltik og flere investeringer?
ForumindlægHej Jeg kan ikke rigtig finde ud af om lempelig eller ekspansiv finanspolitik hænger sammen med at øge offentlige investeringer? Rigtig god påske :-) -
skriftlig eksamen dansk 2004?
Forumindlæghvordan er det gået med jer folkens? hvilke emer valgte i? er der nogen der skal op i tysk her på onsdag? -
Snit for medicin?
ForumindlægSidste år var gennemsnitet for at komme ind på medicin 9,6. Er der nogen der ved noget om, svenskernes krav er blevet skærpet, eller om de kommer ind på samme vilkår. Det kunne nemlig være nice, hvis gennemsnittet faldt! -
Hvad er jeres holdning til disse udsagn?
Forumindlæg1. Bilerne skal ud af byen. 2. Den fri abort skal afskaffes. 3. Alle over 15 år skal have stemmeret. 4. Der bør indføres dødsstraf i Danmark. 5. Homoseksuelle skal have lov til at adoptere. 6. Den kriminelle lavalder bør sættes ned til 12 år. 7. Skoleelever skal have løn for at gå i skole. 8. Eks... -
Vurdering af stil FSA 2005
ForumindlægHeyJeg har jo været op til skriftlig dansk FSA som alle andre 9. klasser har! Jeg ville blive glad, hvis nogen kunne læse den igennem og komme med en vurdering af den!Opgaven var med i FSA hæftet maj-juni 2005, nr. 2:Et skibsforlisForestil dig, at du er journalist på en avis, som planlægger en ar... -
Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym???
ForumindlægHeY Experter!!!Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym??? -
Ideologier
ForumindlægJeg læser og læser, da jeg er igang med at skrive SRO. Og nu er jeg simpelthen blevet så forvirret. Jeg sidder og læser om Kommunismen, som også kaldes marxismen og nogle steder socialismen. Jeg bliver så forvirret af alle disse betegnelser, og kan ikke finde ud af hvad der kommer af hvad, er der... -
PC fra Aldi ?
ForumindlægGoddag Studi'er.\n\nJeg har et enkelt spørgsmål til jer intelligente nørder, der har tjek på det med computere. Jeg skal til at købe en computer - og gud hvor er det svært! Markedet vrimler jo med alverdens PC'er. \n\nMen så kiggede jeg tilfældigvis i Aldi-avisen og fandt denne computer: ... -
udregne snit..
ForumindlægHeeey,jeg pleger at udregne snit ved at addere alle karakterene og derefter dele med antallet af karaktere.. men nu har lige fået at vide at idræt og kunsterisk fag kun tæller som en ½ karakterhvordan udregner man så det ??jeg har i alt 16 karaktere.. 2 af disse tæller kun som en halv karakter..?? -
tv-licens
Forumindlæghttp://www.tvlicens.underskrifter.dk/index.php
