Søgning på: amish folket. Resultater: 18981 til 19000 af 19974
-
Oversættelse
ForumindlægHej, jeg har hårdt brug for en som lige hurtigt kan oversætte hvad der står her. Har selv prøvet, men kan simpelthen ikke få det til at give mening. Lo curioso del caso es que si se va a los establecimientos oficiales donde debieran existir tales productos, no los hay. Obviamente, a la gente le r... -
Rettelse af mindre tekst
ForumindlægDette drejer sig hovedsageligt om Udsagnsord-Fremtid.... Dansk: Når jeg bliver Englands statsminister. Hver aften beder jeg [om], at jeg en dag kan blive statsminister. Det bliver spændende. Så vil jeg gøre verden bedre end i dag; når jeg bliver landets leder, sender vi alle de gamle politikere ... -
venteliste til kollegie
ForumindlægHej jeg skal starte på aalborg universitet i september, jeg er 100 jeg kommer ind og alt det, så har allerede skrevet mig op på aku. ungdomsboliger og kollegier. Jeg bor i kbh og er derfor ansøger type B. Jeg har sat indflytningsdato til juli da det får mig højere op på listen, og jeg tænker at... -
hjælpe med
Forumindlæg..hej er den nogen der kan hjælpe mig med at rette den engelsk oversættelse... Dansk: Hvordan bar du dig ad? Spurgte vi, og hendes blå øjne lyste, når hun svarede: man sigter lige mellem øjnene, det er såmænd ikke så svært. Det var et godt svar, syntes vi, og hun fortsatte i nøjagtig samme tone:... -
hjælp til oversættelse!
ForumindlægHejsa. Har en oversættelse som virkelig driller mig. Har prøvet at oversætte hele teksten, men der er altså virkelig nogle sætninger som driller mig og lyder totalt forkerte, men kan bare ikke finde ud af at bytte og rette om på ordene. Nogen der vil hjælpe mig med det? På forhånd tak :) Oversæ... -
24 timers: Die zwölf Brüder
ForumindlægHej ! Jeg har trukket Die zwölf Brüder som min tekst i min 24-timers forberedelse til eksamen i tyskB imorgen, og kunne godt tænke mig lidt hjælp til perspektiveringen af denne. Det er et Volksmärchen skrevet ned af brødrene Grimm i Romantikken, hvor det er ret centralt, at det er "folket&qu... -
Rettelse af oversættelse.
ForumindlægEn der har tid og lyst til at kigge min oversættelse igennem? :-) Oversættelse om Cuba Alberto er gift og har en datter på tre måneder. Han har arbejdet som lærer i en af statens skoler, men i dag er han cykeltaxichauffør i Havanna. Han tjener tyve gange så meget som en lærer. Han har brug f... -
nogle der er gode til tysk?
ForumindlægHej folkens jeg har denne historie, set fra en depremeredes pige side, skrevet: jeg ville hører om der er nogle der hurtig vil læse og rette. der er sikkert en del fejl, men der skrevet på no time. mener virkelig no time.. Please søde menensker :D Die Hauptthema ist: „Mein Passi... -
lille oversættelse
ForumindlægJeg har en dansk tekst som gerne skulle oversættes til fejlfrit engelsk. Kan i finde nogle fejl? To grise, hvis flugt fra slagterkniven for kort tid siden holdt den engelske offentlighed tryllebunden, er tilbage I fangenskab. Det lykkedes den at undslippe fra et slagteri og svømme over en flod ... -
Engelsk tekst
ForumindlægHej folkens. Ville blive rigtigt glad hvis nogen ville læse det jeg har skrevet og give lidt kommentarer. Teksten er et resume af en længere tekst om GPS. Med kommentarer mener jeg ikke at i skal rette den, men et par gode råd om ting der lyder dårligt osv. Ville være dejlige. På forhånd tak :) ... -
Hjælp til gymnasie ansøgning
ForumindlægHej folkens. Jeg har skrevet en ansøgning på optagelse.dk, og jeg skulle lige høre om der er nogen der kan rette/læse min ansøgning igennem. Min ansøgning er inspireret af en anden ansøgning, der blev sat her op på studieportalen. Så kan i skrive om der er noget der skal rettes/forbedres/mangler.... -
gennemlæsning af kort oversættelse
ForumindlægHEj folkens! Jeg vill høre om der var en tyskbegavet person der ville hjælpe mig med min oversættelse af den dansk tekst til tysk. På forhånd mange TAK:) Her er den danske version: Dürrenmatts skuespil „Der Besuch der alten Dame“ foregår i byen Güllen. Der er en forarmet by. Borgerne må leve af ... -
Digt.
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med dette digt? Jeg kan simpelthen ikke forstå det ordentligt. Jan Toftlund 1985 PLASTIC 1. Du er et dygtigt stykke plastic du ka' både bevæge dig og tale. Dine selvstændige holdninger og tanker er behageligt minimale Dit væsen er forloren sex du boltrer dig i uæ... -
Eksamensprojekt
ForumindlægHejsa alleammen. Jeg er nået til det punkt i 2.g, hvor vi skal lave vores eksamensprojekt i fysik. Jeg har valgt et forholdsvis simpelt forsøg. Det går ud på, at jeg vil bevise, at Fafg = Fmod. Jeg har et forsøg i tankerne, hvor jeg skal bruge et kuglependul (er ikke sikker på, at det er det r... -
Sabbat i den danske lejr
ForumindlægOtte måneders intens uddannelse og træning i procedurer og standarder. Den fysiske form er helt i top. Forventningens glæde er altoverskyggende. Og så må man se sig slået i jorden af en 50 graders lammende varme fra første øjeblik, de pudsede militærstøvler endelig betræder den sandede ørken. Såd... -
Tilstand: Venter!
ForumindlægSidder oppe på skolen og venter. Overvejer pt. om jeg skal finde min ipod frem og høre noget musik inden næste time går i gang men tror jeg springer over nu. Skal alligevel lytte til musik i godt to timer efter skole når jeg skal ned og træne. Jeg synes jeg venter. Eller nu i dette øjeblik er det... -
SSO - Snedronningen
ForumindlægFor få timer siden fik jeg min problemformulering udleveret. Den blev som følger: "Giv en analyse of fortolkning af H.C. Andersens "Snedronningen". Analysen skal bl.a. føre til en karakteristik og diskussion af hvorledes Andersen skriver sig in i sin tids romantiske filosofi. Ende... -
Nutid
ForumindlægEr denne korrekt ? Omskrevet til direkte tale fra indirekte tale samt dækket direkte tale. Fortalt som jeg-fortæller, men i nutid. Fortælleren har medsyn. Samtalen kommer i stand ved, at Nick Comrady og undertegnede opsøger Ole Bister på hans kontor, idet vi forklare, at der er nogle problemer... -
Grundlæggende kemi spørgsmål - hvorfor reagerer ting
ForumindlægHejsa jeg er igang med at supplere kemi B niveau til universitets start, uheldigvis, havde jeg et meget dårligt år rent personligt i 1.g hvor jeg ingen fokus havde på fag og derfor havde store mangler og huller i kemi c-niveau stoffet. Nu supplerer jeg det på B-niveau og føler jeg er godt inde i ... -
hjælp er i tidsnød.
ForumindlægHej folkens.... Jeg ønsker hjælp til oversættelse fra Dan-Eng. Opgaven skal afleveres på lørdag inden kl. 13.00 plz give me a hand.. Thank you for your kindness!! --------------------------------------------------------- For et stigende antal forbrugere er sociale og miljømæssige sager vigtig...
