Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 19061 til 19080 af 19441
-
Oversættelse.
ForumindlægEr der nogen som har lyst til at kigge denne her oversættelse igennem for fejl, den ligger i den sværere Børn og skilsmisse”Far og mor har været gift i 12½ år og kendt hinanden i 17 år. Jeg troede ikke, at de ville blive skilt, når de har levet sammen så længe”. (Catherine, 10 år).”Bare min mor v... -
eng. over.
ForumindlægEr der nogen som har lyst til at kigge denne her oversættelse igennem for fejl, den ligger i den sværere Børn og skilsmisse ”Far og mor har været gift i 12½ år og kendt hinanden i 17 år. Jeg troede ikke, at de ville blive skilt, når de har levet sammen så længe”. (Catherine, 10 år). ”Bare min mor... -
Engelsk oversættelse :)
ForumindlægHarjsa, jeg har lige lidt engelsk jeg håber i lige gider tjekke igennem:The National Archives, an impressive building on Constitution Avenue in Washington, DC, contains the three parchments that are seen as the national treasure in America: The Declaration of Independence, The Constitution and Th... -
hjælp til en sso opgave
Forumindlægjeg skal analysere principper, holdninger og metoder i Akbar regeringstid fra 1556-1605 i mogulriget, men jeg er tvivl nu da min lære ikke svare tilbage om jeg har gjort rigtigt... Læs følgende som er et uddrag af det jeg har skrevet: Efter dette kom Akbar til magten og han fortsatte i Sher Shahs... -
rette tysk oversættelse
ForumindlægHej Det ville være rigtig fedt, hvis en, der er rigtig skarp til tysk kunne prøve at rette min tyske oversættelse (er til i morgen) - bemærk gloser "Den tyske forfatter* Peter Härtling har skrevet bøger for børn og unge*, bl.a.* romanen Krücke. Handlingen begynder i 1945: Krigen er... -
oversættelse dk->ty
Forumindlæghejsa, er der en der gider luge de værste fejl ud i denne oversættelse... så modtages i med kyshånd og vandpibe..på forhånd tak/heterophoniaElverkongenI Goethes digt rider en fader om natten med sin søn, i armene. Drengen er bange, fordi han ser og hører elverkongen, som lokker ham til sig. Fader... -
[[ Matematik og sport ]]
ForumindlægHejza Har travlt med at lave de der opgaver, så jeg kunne godt tænke mig lidt hjælp?Matematik: Verdensrekorden i 1500 meter løb I de fleste af atletikkens discipliner er verdensrekorden blevet forbedret markant i løbet af de sidste hundrede år. Det gør sig også gældende i mændenes 1500 meter lø... -
rettelse af oversættelse
Forumindlæghej..Er der ikke lige nogen der vil være sød at rette min oversættelse fra dansk til tysk?.. i know.. har nok MANge grammatiske fejl..især med ordstillingen..men håber sq at jeg ka få hjælp til en fejlfri oversættelse:) Tak på forhånnd!IM JULI "Im Juli" er en film af Fatih Akin, der ha... -
oversættelse!
ForumindlægJeg vil gerne vide om mine sætninger er skrevet ordentlig. i må rette i den så meget som muligt det vil være en stor hjælp! tak på forhånd :) Musik i undergrundsbanen Det er en efterårsmorgen i london og begyndelsen af en ny arbejdsdag for taiken Mikkola. Sammen med millioner af andre mennes... -
Tjen penge på din mobil.
ForumindlægHejsa. Jeg har tidligere i januar tilmeldt mig til et koncept hvor jeg modtager 1 kr. for at modtage én reklameSMS. Jeg vil max modtage 4 reklameSMS pr døgn, og selvfølgelig er det kun inden for mit interesseområde og inden for mit alderstrin – alt dette vælges via din egen indstillingsside på In... -
tysk oversættelse
ForumindlægHey! er der nogen der har lyst til at kigge min tyske oversættelse igennem??Den danske del:Kære petra. tak for dit fødselsdagskort! Nu er jeg altså blevet 18... I år blev min fødselsdag fejret i haven. allerede i forgårs blev festen forberedt af mig og min mor: tre store borde blev dækket, og... -
Eksamens spørgsmål - Matematik
ForumindlægHej alverdens kloge folk.. Jeg er en HF-elev der skal til matematik-eksamen B-niveau her til sommer. Vi har lige fået udleveret eksamensspørgsmål og jeg synes det lyder rigtig svært. Jeg vælger derfor at ligge dem herud, så kan man svare på nogle af spørgsmålene, og jeg kan sammenfatte alle de sv... -
HN-Eng. oversættelse.
ForumindlægNogen der gider, at kigge flg. igennem og komme med evt. forslag til rettelser?Det er fra DK til eng.Au pair in EnglandDen engelske middelklasse har fået et dårligt ry, hvis man skal tro på en rapport, som for nylig er blevet offentliggjort. En organisation, som hedder International Youth Welfare... -
Oversættelse..ta'r 5min
ForumindlægEr der en der gider at bruge 5min på at kigge flg. igennem??Mange tak:)Den engelske middelklasse har fået et dårligt ry, hvis man skal tro på en rapport, som for nylig er blevet offentliggjort. En organisation, som hedder International Youth Welfare, og London University har lavet rapporten samme... -
Oversættelse fra dansk til engelsk
ForumindlægDansk:Efter normannernes erobring af England I 1066 var engelsk I en længere periode almuens sprog, mens fransk blev talt ved hoffet og af overklassen. De to sprog levede side om side i hen ved tre hundrede år, og moderne engelsk er en blanding, hvor ca. halvdelen af ordene stammer fra angelsaksi... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej. Jeg ville være rigtig glad, hvis nogle havde lyst til at rette min tyske oversættelse igennem:Teksten på dansk:Tyskland i efterkrigstiden.”Stunde Null” er en betegnelse for maj 1945, hvor der ikke mere fandtes en tysk stat. Tyskland var ødelagt, befolkningen sultede og havde i byerne kun ca.... -
(Haster!) Oversættelse, dog er sproget meget let!
ForumindlægHey alle ;) - Jeg siger lige allerede på forhånd tusind tak for hjælpen! Den vil jeg sætte pris på! :-) Jeg sidder og er lidt i tvivl om jeg har alt for mange fejl/ evt. har lavet nogle dumme fejl i min aflevering: (Et sted har jeg understreget, da det på dansk skal betyde "Jo mere ban... -
fransk rettelser
Forumindlæger der nogle som vil hjælpe mig med at rette det her? Le tableau illustre 2 les enfants, un père moro grammes. Je pense que c'est une famille qui sont en tournée sur la plage. Ils sont sur une colline face à la mer, ils sont au-dessus de la plage. Down sur la plage, gèr... -
Rettelse af berettermodel
ForumindlægHej, jeg ville være super glad hvis der lige var en der kunne tage et kig på min berettermodel og rette den. Tak på forhånd. :) Berettermodel af Flammen af Citroen Anslag: Vi befinder os i det besatte København. Året er 1944. Stemningen er barsk. Tyske soldater marchere igennem de danske ... -
LIDT HJÆLP !!
ForumindlægHej!\nEr der ikke nogen som kan hjælpe mig med disse opgaver. Vi fik 10 opgaver i sandsynlighed som vi skulle regne og af dem har jeg lavet 6 som jeg er 110 % sikker på er rigtige men der er 3 som jeg ikke ved hvordan jeg kan lave. Opgave 4 har jeg lavet men er lidt usikker på om det er sådan at ...
