Søgning på: psykologiens veje noter. Resultater: 19101 til 19120 af 29738
-
Har brug for hjælp
ForumindlægJeg har et problem med hvad der hører ind under de forskellige perioder! Altså Den nyeste tid, romantikken osv.... På forhånd tak -
Kvote 2 - Medicin
ForumindlægHej derude, jeg er igang med at bygge mit CV op til en fremtidig kvote 2 ansøgning på medicin. Jeg ville lige spørge om der var nogen der havde nogle gode råd? Er der desuden nogen der har nogle idéer til noget friviligt arbejde jeg kunne lave som kunne hjælpe? På forhånd mange taak!! :-) -
Geometri hjælp søges desperat
ForumindlægHej jeg kunne godt bruge hjælp til denne opgave Et retangle har grunlinje 20 og højden 7 beregn længden af diagonalerne og størrelsen af de vinkler, diagonalerne danner med retanglens sider -
"Der"
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål! Hvornår bruger man "der" på tysk? Jeg ved allerede, at man bruger "der" når det er formelt subjekt og når det er adj. Men hvis det er pron, så forstår jeg det ikke helt. en man der er rig= Ein Mann, "der reich ist" en kvinde der er fa... -
90'er litteratur! Dansk
ForumindlægHej alle..Nogen som har noget om 90'er noveller/litteratur?ALT kan bruges..!! :)Håber i vil hjælpe - hurtigt! Skal op i morgen.. -
fejl i grammatik
ForumindlægHej. håber at der er nogen som gerne vil tjekke det igennem som jeg har skrevet. La historia trata un chico llamado Machuca. También nos reunimos a su madre y su padre agresivo. Tiene una tiá, que es más vieja que él. Machuca tuvo un amigo en la escuela, llamado Gonzalo. Machuca... -
Areal af trekant
ForumindlægSidder med en enkelt opgave der forvirrer mig lidt:Punkterne A, B og C har koordinaterne (1,2), (4,-6) og (6,-5). Find arealet af den trekant der udspændes mellem punkterne.Det er uden hjælpemidler, så det går ikke at bruge 1/2*a*b*sinC.Jeg kan selvfølgelig give mig til at finde længden af AB og ... -
Hvordan bliver jeg bedre?
ForumindlægJeg er så heldig (!) at jeg har fået verdens dårligste engelsklærer, og gennem 1.g er mine karakterer blevet lavere og lavere..Nogen der ved hvordan jeg selv kan blive bedre til engelsk på egen hånd, uden at jeg skal tage ekstra kurser, tage på udlandstur el.lign hvor jeg skal bruge en masse peng... -
reducer (x-2y)^2 + 4xy
Forumindlægdet jeg har gjort er: (x-2y)(x-2y)+2*2x*y men så kan jeg ikke komme videre. jeg har kigget på kvadratsætninger men jeg synes ikke det giver nogen mening. nogen der kan hjælpe mig lidt? -
Isolering ..
ForumindlægEr der nogen der har nogen forslag til hvordan man løser denne isolations ligning..t skal isoleres:f:Kvadratrod(p/q*t)Har prøvet, men det er gået galt hver gang.er der nogen der kan fortælle hvad skal jeg gøre for at løse denne ligning..På forhånd tak.. -
Saltvands densitet
ForumindlægHar en saltopløsning på 1:10 (10g køkkensalt og 100ml vand) ikke en densitet på 1,2165? Jeg har via en googlesøgning fundet ud af at køkkensalts densitet er 2,165 Er det så rigtigt regnet at saltopløsningens densitet er 1,2165? da vands densitet er 1 og at man kun har brugt en 10'endedel sa... -
hjææælp? :)
Forumindlæghej (: er der nogle som kan finde ud af denne opgave? jeg har skrevet det hele ned, sammen med figuren, som jeg har sat ind. -
arcsinh
ForumindlægDefinitionen af sinh er:sinh = (e^z-e^-z)/2Hvad er definitionen af arcsinh?Tak på forhånd -
Gratis kemiassistent
ForumindlægHej alleJeg tænkte, om der var nogen, der kunne bruge et lille kemiprogram, som jeg har programmeret? I programmet kan man finde molarmasse, stofmængde, koncentration mv.Pt. findes en version 2.5 final og en 2.9 beta -
tryk
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder lige og læser lidt i min bog fra 1.g om tryk, og jeg synes ikke rigtig jeg forstår, hvorfor man overhovedet definerer tryk. Hvad er det som er nyttigt ved det, og hvorfor kan man ikke bare forstå ting i forhold til kræfter fremfor at definere et udtryk for kraft per ... -
fire sætninger, nutid, oversættelse
Forumindlæg1. Jordi spørger David, om han er interesseret. - Jordi pregunta a David si está interesado 2. De snakker om fodbold, arbejde, piger etc. - Hablan a fútbol, trabajo, las chicas etc. (snakker om= hablan a? Hvordan siger man det?) 3. Eduard kommer i dag, og gruppen tager... -
Sort krud
ForumindlægHvor mange gram at hver matriale er der i sortkrud, nå KNO3+C+S = 100 gr 2KNO3+S+3C → K2S+N2+3CO2. N (KNO3+C+S) = 100/145,19 = 0,688 mol? Er det korrekt? Hvordan kommer jeg så videre? -
Ved du dette ?
ForumindlægNogen som kan hjælpe mig med disse to spørgsmål. hmm ? Hvilke 5 ting karakteristerer det moderne arbejde i dag? Nævn fordele go ulemper ved det grænselæse videnarbejde .? -
bedre karakter?
ForumindlægNu får vi der går i 3.g snart årskarakterer Mit spørgsmål er så: Tror i godt, man kan nå og få bedre karakterer? Eller vil man stort set altid få de samme karakterer (dvs. 1. – og 1.standpunkt). Tror i ,at man kan stige med hele to karakterer i hver enkelt fag, eller bare et par af dem? -
Diagrammer!
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?id=20743 Nogen Experter til stede som vil hjælpe mig med opgave 3!
