Søgning på: Syntaktisk analyse. Resultater: 19261 til 19280 af 23683
-
At blive superstudent
ForumindlægHej allesammen. Jeg har gennem længere tid haft et inderligt ønske om at blive superstudent. Det har jeg, fordi jeg dels vil gerne få et højt gennemsnit og dermed komme ind på mit drømmestudie, og dels fordi jeg gerne vil bevise for mig selv, at jeg kan opnå mine mål, hvis jeg bare vil det og arb... -
Stedord, dativ & akk HJÆÆÆLP!
ForumindlægHeej - håber virkelig du kan hjælpe. Lektierne lyder til imorgen på følgende: Indsæt mir eller mich --> alt efter om det er dativ eller akkusativ det står i. Spørgsmålet der derfor følgende: hvordan ved jeg hvad der er hvad. Eksempel.vis Ich hoffe, du hast ___ erwartet. eller: Wann gibst d... -
Integralregning beregning af arealet m
ForumindlægHej, Jeg skal beregne arealet af punktmængden m for følgende funktion f(x)=-x^3+9x Punktmængden m befinder sig fra x= 0 til x=3 Hvilken regneregel skal jeg bruge for at løse den?:) -
rettelse
ForumindlægEn som har tid til at rette en stil på 2½ sider -
Inflations bekæmpelse
ForumindlægHalløjsa Jeg er nu gået i gang med min SSO omkring inflations bekæmpelse, jeg har bare et problem. Selve bekæmpelsen af det, har skrevet det jeg kunne presse ud af min bøger, men mangler måske lidt. Jeg skulle også have noget med omkring hvilke måder man IKKE kan bekæmpe inflation på grundet EU,... -
Grundighed ved læsning af jura?
ForumindlægHejsa! Jeg læser jura på første år. I øjeblikket sidder jeg med familie- og arveret. Mit spørgsmål går på, hvor grundigt man bør læse lærebogen? Er det nødvendigt at huske de specifikke regler etc., eller er det blot nødvendigt at forstå mekanikkerne i juraen? På forhånd, tak. -
Helle Helle "En stol for lidt"
ForumindlægHar lige vaeret til proeveeksamen i Dansk Self-taught (IB). Jeg kom op i en novelle af Helle Helle. Mit spoergsmål er bare, hvad mener i om årsagerne til, at kvinden forlader huset? Er det fordi hun virkelig forlader ham? Eller skal hun blot ud for at hente den sidste stol? Fra forrige afsnit to... -
Psykologistudiet
ForumindlægHvor mange brugere er interesseret i at læse psykologi? Og hvem har ambitioner om at læse Psykologi. Hvis ja, hvor henne i landet.! -
11 i religion C
ForumindlægHej med jer Jeg synes faget Religion på C er et utroligt interessant fag. Jeg læser med glæde alle teksterne og bruger gerne også meget arbejde i de ting, vi laver på klassen. Jeg fik 10 til sidste standpunktskarakter her engang i efteråret. Nu kommer det store spørgsmål så: Er der nogen af jer,... -
Idéer til mit dansk emne: At leve sit liv gennem en "en anden verden"
ForumindlægJeg har valgt dansk, og jeg vil rigtig gerne skrive om noget, hvor jeg kan inddrage simulations-computerspil og rollespils-computerspil - The Sims og World of Warcraft. I started ville jeg gerne have brugt computerspillene som mine hovedværker (primær litteratur) og evt. den franske fiosof Baudri... -
Kort tekst- vil du lave korrektur?
ForumindlægHej, er der nogen der har lyst til at være behjælpelige og rette de groveste fejl i dette? : Der Defender hat ein solchen Rolle und Barriere um sich Selbst zu schützen. Er zeigt die Umwelt keine tiefen Gefühle, aber spielt immer stark und frech. Vielleicht weil er keine richtige Liebe als Kind be... -
Coca cola
ForumindlægHej. Er der nogen der har skrevet noget om coca cola? Da jeg skal skrive en opgave om coca cola, også skal bruger mange forskellige oplysninger. Håber der er nogen der kan hjælpe. -
Fortolkning af "reise reise", Rammstein
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med en dybere fortolkning af "Reise Reise" af Rammstein? På forhånd tak (super-girl) "Auch auf den Wellen wird gefochten Wo Fisch und Fleisch zur See geflochten Der eine sticht die Lanz' im Heer Der andere wirft sie in das Meer Ahoi Reise, Reise Seeman... -
Er der brug for lommeknive?
ForumindlægHar man brug for en lommekniv, -når man er i byen, -i hjemmet? Isåfald hvis der er brug for en, hvad skal den have af funktioner? - Hvad vil det ideelle indhold i lommekniven være? - Hvad skal den kunne gøre, osv..? -
Drama noter
ForumindlægEr der nogle derude som har nogle gode drama noter (dvs. sådan noget som episk teater, naturalistisk teater osv) liggende eller som evt. ved hvor man kan finde nogen.. -
gaskromatografi, hvordan virker det?
ForumindlægHej Hej jeg skal lige være sikker på at jeg har forstået gaschromatografi ret: Årsagen til at molekylerne ikke bevæger sig med samme hastighed igennem røret, skyldes at de tiltrækker hinanden, og tiltrækningen variere efter opbygning og størrelse af molekylerne, dermed ment polariteten. På fastfo... -
Mdt. årsprøve engelsk B 1.g
ForumindlægJeg står i den situation at jeg om nogle få dage skal op til en mundtlig årsprøve i engelsk. Engelsk er det fag jeg er dårligst til og ikke nok med det er jeg rimlig nervøs til eksamen, hvilket for det meste medfører det, at jeg underpræsterer. Vil det få nogen konsekvenser hvis jeg dumper? Jeg h... -
Eksamen i RELIGION hvordan???
ForumindlægJae .. jeg sidder og læser op til religions eksamen .. skal op på mandag, så der er ikke frygtelig lang tid til .. vi har opgivet Kristendom, Jødedom, Islam og Etik ... egentlig fint nok, men min lærer har været virkelig dårlig til at informere om eksamen ... jeg har INGEN ide om hvordan eksamen ... -
Landbrugsreformer og dansk demokrati
ForumindlægHej :) Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med at lave en fornuftlig problemformulering til dette emne. Jeg har fået udleveret kilderne: 1. Stavnsbåndet 1733 2. fællesskabets ophævelse 1776 + udskiftningen i Øster Stillinge 1796 3. Fæstegårdens til og fratrædelse 1787 + om... -
STX - skriftlig engelsk eksamen B-niveau 2. delprøve
ForumindlægHej derude Jeg var oppe i skriftlig engelsk på STX B-niveau her i år, og har lige fået min eksamens karakter tilbage. Eftersom jeg føler mig lidt snydt, vi ikke får nogen rettelse tilbage og derfor mangler grundlag for min karakter, ville jeg høre, om der var en venlig sjæl eller 2 derude, de...
