Søgning på: fysik rapport densitet. Resultater: 19301 til 19320 af 23609
-
Nyttevirkning !?
ForumindlægJeg har en opgave der lyder: m=p*v=0,8 kg/m3*7004m3=5603,2kgnaturgas det beregnes, hvor meget energi, der udvikles på en time ved afbrænding af naturgas. ?Eomsat=m*b=5603,2kg*49mj/kg =2,75*10^10J og jeg forstår det bare ikke :( -
Editoren i Firefox 9.0.1
ForumindlægHej Studieportal Min Firefox 9.0.1 kan ikke vise editoren, hvor jeg nu sidder og skriver mit spørgsmål (i Google Crome). Er det min fejl eller jeres? Har I et godt råd til, hvad jeg kan gøre? Hilsen Torben Amtrup -
11. september 2001
Forumindlæghej allesammen jeg skal have projektopgave om 11. september 2001, og jeg skal lave et produkt. Er der nogen der har en idé til hvad det kunne være? på forhånd tak -
11. september 2001
Forumindlæghej, hvis i skulle sætte ord på den 11. september 2001, hvad ord ville i så bruge? på forhånd tak -
Specifik varmekapactitet - energihandel?
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal beregne energihandelen for Clod ved at isolere Clod fra denne ligning mlod*clod*(delta)tlod + mvand*cvand*(delta)tvand = 0 Jeg ved ikke hvordan jeg skal isolere Clod, håber nogle kan hjælpe :-) -
Computer Nørd
ForumindlægJeg er ved at lave en tabel over, hvor mange timer folk bruger foran computeren. så..hvor mange timer bruger du foran computeren og kan det skade synet? -
Cult A/S - Mission og vision
ForumindlægHey alle. Er igang med at skrive SRP om Cult A/S - i den forbindelse er jeg ved at lave en virksomhedsbeskrivelse. Cult A/S er dog ikke særligt samarbejdsvillig og nærmest umulig at komme i kontakt med. Er der nogle herinde der har haft held med at finde noget omkring mission og vision for virkso... -
Indholdsfortegnelse
ForumindlægHej Jeg har siddet og gransket siden igennem efter indlæg omkring hvordan man får sin indholdsfortegnelse på dansk. Når jeg bare skriver \tableofcontents så står der jo "Content" i stedet for Indholdsfortegnelse øverst. Hvordan undgår jeg dette?? På forhånd tak. -
VIGTIGT! regeringens debatpjece om globalisering
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en kritisk undersøgelse af regeringen debatpjece om globaliseringens udfordringer for Danmark 2005. Nogle der har en idé om hvad jeg skal/kan lægge vægt på at undersøge og kritisere ? -
Panik over eksamen
Forumindlæghej Jeg har skrevet noter til alle fag og jeg er meget panik over at jeg ikke kan det hele. Jeg kan kun sige noget hvis jeg har mine papir hos mig ellers kan jeg ikke noget af det. Dårlig til huske. Hvad skal jeg gøre.. mv Fassos -
Abstract Vektorer (engelsk)
ForumindlægEr der en der kunne hjælpe? -
Design af cykler - Færdige opgaver
ForumindlægHej, I denne tråd vil jeg smide de forskellige opgaver op, der hører til eksamens sættet "Design af Cykler". Da jeg stadig er igang med at løse dem, vil de komme op løbendene. a) Bestem vinklerne i de to trekanter samt?AB? Trekant 1, BCD Først finder vi vinklerne BCD. Vi har fåe... -
SRP: Historiske kilder om Jim Crow-lovene
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive min SRP, og i den forbindelse skal jeg finde nogle historiske kilder som siger noget om Jim Crow-lovene. Er der nogen, der kender nogle gode kilder til at fortælle om Jim Crow-perioden? -
1 årig uddannelse - Findes den?
ForumindlægHej, Jeg tænkte på om der findes en uddannelse der kun var et år? Hvor lang er den korteste uddannelse man kan tage her i Danmark? :) Jeg er bare nysgerrig, Liv1988 -
Pjojekt opgave idéer . Hjælp (:
ForumindlægHej ;D Håber i kan hjælpe mig med nogle idéer om hvad min projekt opgave kan handle om . Håber i lige vil skrive nogle idéer, for er virkelig blank (: -
Opstilling af differentialligning
ForumindlægHej Jeg har en tank med 500 liter vand, og i vandet er opløst 25 kg salt. Der løber vand ind i tanken der indeholder 20g salt pr liter. Indstrømningshastigheden er 2 liter pr minut. Desuden er der en udstrømning på 2 liter pr minut. Jeg skal så opstille en differentialligning der beskriver mængde... -
Gensplejsning
ForumindlægHejsa alle sammen! Jeg er ved at forberede en fremlæggelse om gensplejsning. Men jeg har et lille problem... som vi ved kan man føre et gen fra en organisme til en anden organisme ved hjælp af plasmider fra bakterier. Når man nu har et specialiceret traskriptionsenzym som klipper et specielt i DN... -
HJÆLP MED FORMEL
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at eftervise en formel. Men jeg tror ikke jeg er helt med på hvad det betyder. Jeg har indtil videre lavet linær reggression udfra √F og v. Udra reggressionen skærer linjen i 0,0. Men hvad har det af betydning? Og hvad er det jeg skal skrive til eftervisningen a... -
Protolyseligevægt, ligevægtskonstant
Forumindlæghejsa. min lærer har givet mig et udtryk for protolyseligevægt og ligevægts konstanten. jeg skal bevise hvordan jeg er kommet frem til ligningen men jeg ved ikke hvordan. det har vist ikke noget med en diprot syre at gøre? her er hvad jeg har fået. S1 + B2 ⇔ S2 + B2 (1) korespornderende syr... -
Synopsis?
ForumindlægSkriver AT-synopsis. Og vil gerne vide flg.: - Ved citater i sin AT-synopsis skal de så refereres til en fodnote?? eller hvordan??
